Kickserv

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da Kickserv

Quem usa esse software?

Empresas de serviços buscando eliminar processos baseados em papel, converter mais leads, monitorar e fechar melhor as oportunidades, controlar o agendamento de trabalhos e dinamizar o faturamento e a cobrança.

Avaliações médias

291 avaliações
  • Geral 4.3/5
  • Praticidade 4.3/5
  • Atendimento ao cliente 4.3/5
  • Recursos 4.1/5
  • Relação qualidade/preço 4.3/5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 59,00/mês
  • Versão gratuita Sim
  • Teste Grátis Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Kickserv
  • http://www.kickserv.com/
  • Fundada em 2006

Sobre o Kickserv

DESENVOLVIDO E UTILIZADO POR PROFISSIONAIS DE SERVIÇOS. Um dos softwares com melhor interface para usuários e mais acessíveis para empresas de serviços locais com 1 a 25 funcionários.
Gestão completa de trabalhos: agendamento, gestão de leads, estimativas, execução de trabalhos completos no campo, faturas, pagamentos e mais! Totalmente integrado ao Quickbooks. Também é uma das plataformas disponíveis que mais simplificam e gerenciam empresas de serviços.
Milhares de empresas de serviços confiam nessa plataforma há mais de 20 anos.

Recursos do Kickserv

  • Acesso para Celular
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de horas
  • Controle de qualidade
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de estoques
  • Gestão de lances
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Planejamento de pessoal
  • Questionários e feedback
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de expedição
  • Gestão de frotas
  • Histórico do atendimento ao cliente
  • Layouts de imóveis
  • Monitoramento de pragas
  • Monitoramento de uso de pesticidas
  • Orçamentos e estimativas
  • Agendamento de compromissos
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de horas
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Orçamentos/estimativas
  • Paisagismo
  • Roteamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Agendamento
  • Aplicativo móvel
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Envios
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Custos do trabalho
  • Digitalização de documentos
  • Gestão de clientes
  • Gestão de estoques
  • Gestão de leads
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos e estimativas
  • Acesso para Celular
  • Agendamentos e compromissos
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de funcionários
  • Orçamentos e estimativas
  • Roteamento
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de horas
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Para empreiteiros elétricos comerciais e/ou industriais
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Criação de ordem de serviço
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos/estimativas
  • Roteamento
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de call centers
  • Gestão de contratos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de trabalho
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Assinatura eletrônica
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de horas
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos e estimativas
  • Pagamentos móveis
  • Processamento de pagamentos
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de Ponto Online
  • Roteamento
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Rastreamento de equipamentos
  • Reservas online
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de químicos
  • Orçamentos e estimativas
  • Roteamento
  • Cargas fracionadas e compartilhadas
  • Cobrança e faturamento
  • Gerenciamento de armazenamento
  • Gestão de clientes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de frotas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de leads
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de reclamações
  • Gestão de trabalhos
  • Mobilidade militar e GSA
  • Mudanças interestaduais
  • Mudanças internacionais
  • Mudanças locais
  • Orçamentos e estimativas
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Custos do trabalho
  • Gestão de clientes
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de expedição
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de garantias
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Códigos de barras/Etiquetas
  • Formulários de admissão
  • Gestão de estoques
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Tíquetes de reparação
  • Agendamento de trabalhos
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de inspeções
  • Mapeamento da vegetação
  • Orçamentos e estimativas
  • Para podadores para redes elétricas
  • Relatórios com fotos
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento

As avaliações mais úteis do Kickserv

Get your DISPTACH house in order

Avaliado em 01/03/2019
Cyndi F.
Office Manager
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We have been with Kick Serv through a lot of growing pains. As a "non techy" person, I was very frustrated in the beginning but now have become a believer that THIS IS a great program for our growing business. I am looking forward to see which upgrades are coming for 2019. (Allow techs to search for specific job numbers in the field, colors change as job phases are uploaded with new people assigned to same job, adding the use of our standard quote forms, time sheet management)

Vantagens: Able to track all incoming calls with a glance at calendar screen. See every tech (color coded) daily, weekly and monthly. Track days off, vacations, in a glance, with customer on the phone!

Desvantagens: Still no way to automatically change color coding as each phase of a project is completed and we need to add different tradesmen to the job. We have to "open" each job BEFORE we schedule a tech to see if he/she is already assigned to an ongoing job.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 12/03/2019

Hello Cyndi,
Many thanks for the abundance of positive feedback. And as always the suggestions to make our product better and more user friendly is what we thrive on here.

To quickly gather what jobs a technician or tradesman is on go directly to our Jobs index page and use the "assign to" filter.

Ping me back from within the app if you'd like to discuss this idea further. We are here to help.

Great product

Avaliado em 16/12/2019
Beverly F.
Office Manager
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: The biggest benefit is efficient use of my time. Being able to schedule multiple technicians and amend the calendar as things change is huge. Our guys have iPads and can access the program anywhere so we're all looking at the same data. It makes us more profitable by not having to take time for them to call in or for the office to call them and wait for them to be able to stop and call back.

Vantagens: Easy to learn. I'm an older user and not tech proficient. It was very easy. It syncs with QuickBooks which makes my work more efficient. I create invoices in Kickserv and the information is seamlessly transferred. We have color coded our techs so I can easily tell where they are. The map and directions feature makes it easy for our techs on the road to see where the jobs are.

Desvantagens: The only thing I haven't liked is that I can't edit contacts in Kickserv any longer. I have to edit addresses and phone numbers in QuickBooks and I find that the information doesn't sync back, so I end up having incorrect information on clients in Kickserv.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 17/12/2019

Hi Beverly,

SUPER review! Thank you for your time and thoughts. Please know that we really do appreciate your company doing business with us for over 5 years! Plus, I emailed you the directions you need to make your contact edits in Kickserv. This way once you sync your contacts to QuickBooks they will override any changes made in QuickBooks.

Kickserv Review

Avaliado em 12/07/2019
Scott N.
President
Automação industrial, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
3/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Kickserv allows us to go semi paperless and cuts out time from dispatch to accounting.

Vantagens: The ability to store everything together.

Desvantagens: It did not integrate with QuickBooks Online as we had hoped. It integrates with it, but not everything transfers.

KICKSERV IS GREAT

Avaliado em 10/10/2019
Kayley S.
CUSTOMER SERVICE
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
3/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Easy to use, easy to learn, simple, intuitive (for me).

Vantagens: I miss using Kickserv for all of our companies. We switched to another customer service software, but we still have Kickserv for one of the companies. For what I do, their customer notifications and ease of use are great. From a financial standpoint, the owner of this company didn't find it robust enough. However, our new software was a NIGHTMARE when it came to tax codes, because in Washington state, each city has a different tax code, rather than one state tax code. More than a year later, our new system is still horrible for integrating taxes. Kickserv has it down to a science.

Desvantagens: I don't have any complaints. For what I do, it was perfect.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 06/11/2019

Thank you so much for your kind words, Kayley. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us.

Kickserv is a great app that I have used for my Piano Service Company.

Avaliado em 24/06/2017
Scott R.
Owner
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
2/5
Geral
1/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço

Vantagens: All inclusive connectivity of all the data needed to run my (Piano Service) business. I consider myself a fairly expert user of kickserv, using it from its early inception, then called ' Service Sidekick'. I am totally on board to help bring it to its fullest potential, so dont take the cons section too hard...I use the system every day, all through the day, and my entire operation depends on this most awesome application.

Desvantagens: Software is gradually degrading. Latest update published makes KS sluggish, screen freezes constantly during scrolling. Reports have been altered to the point of useless.
Quadruple redundant data entry, creating and closing an event, then a job.
No auto fill on repeated fields.
Phone numbers require dashes be entered. Format the field for straight 10 digit entry.
Area code, city, and state are almost always the same in my service area. Why dont these fields hold and auto fill the last data entered? Internet standard these days is that the state is a 'state' field, only accepting 2 CAP characters in verified state identifiers.
No notification if email is successful, and no notice when messages fail. This has caught me with my pants down with customers...( yes customers, not contacts) emailing time sensitive invoices and opportunitys.... guys, they are ESTIMATES, Not opportunitys!!
Stripe send a payment received email notification...Awesome.
The text is the problem. First words of auto generated notification says Congratulations!.
Congratulations? We are small businesses....we take money, every day, all day. It is inapropriate, and smacks of a Condesending viewpoint.
Miss labled fields: My customers are my 'customers' , not my 'contacts'. New address verify is great on service address, Why does it not verify billing address? Getting paid is a very important aspect of small business. Makes no sense.

Resposta dos fornecedores

por Kickserv em 17/07/2017

Hello Scott,
We agree that April and May were not good months for Kickserv. We are so very sorry. We did correct the couple of issues that were inherited from the massive migration of hundreds of original customers from our legacy platform. We regret not anticipating those issues prior.
I would like to clarify some points you made:
1. We do not require dashes in phone numbers fields.
2. We do indicate if an email has failed in your Dashboard > email activity page.
3. Opportunities is a way to make our program more applicable to more people. When you do send out the template it does say estimate. We can help you with how it looks if you need something custom. Let me know.
4. Regarding your comment about the billing address, typically we are not verifying the address so much as we are just indicating on the map where that service address located for routing purposes and driving instructions.

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