Quem usa o Nimble?

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Conheça o Nimble

O Nimble é um CRM simples e inteligente para o Office 365 e o G Suite, que trabalha para você combinando automaticamente seus contatos, históricos de comunicação, caixas de entrada de e-mail e compromissos de calendário com mais de 160 contatos de aplicativos de negócios SaaS (software como serviço) e conexões de redes sociais (incluindo Linkedin, Twitter, Facebook) em um gerenciador de relacionamento de equipe unificado.

Nimble - Informação

Nimble

http://www.nimble.com

Fundada em 2009

Nimble - Vídeo
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Nimble - Visão geral de preços

O Nimble não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Nimble a partir de US$ 19,00.


Preço inicial

US$ 19,00

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Nimble deployment and support

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Nimble

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

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Ver lista completa de Software CRM Online

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Ver lista completa de Software CRM para Mac

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Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

Nimble - Alternativas

Mais alternativas ao Nimble

Nimble - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,4/5

Average score

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,3
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,3

Review software

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Escreva uma avaliação!
David M.
Sales Director / Logistics Coordinator
Agricultura, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/03/2020

"Simple & Effecient"

Comentários: Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vantagens: Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Desvantagens: New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/03/2020
Jeffrey G.
Infrastructure Administrator
Varejistas, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/11/2019

"Nimble Storage - Best in class"

Comentários: We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.

Vantagens: The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.

Desvantagens: There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/11/2019
Zoltan C.
CEO
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2020

"Great tool for money"

Comentários: Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.

Vantagens: The best feature of Nimble for me is social media and Gmail integration. You can save contacts easily from basically anywhere. I use only the fraction of it's capabilities.

Desvantagens: Somehow the formatting of the emails composed in Nimble looks different than emails written in the Gmail client.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2020
Avaliador Verificado
Managing Director
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 23/06/2015

"Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble"

Comentários: We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vantagens: We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Desvantagens: 1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Resposta dos fornecedores

por Nimble em 23/06/2015

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected] We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 23/06/2015
Brad B.
Systems Architect
Fabricação elétrica/eletrônica, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020

"My experience"

Vantagens: Hardly know its there, which is great, as its easy to use and upgrade. Customer Service is awesome.

Desvantagens: Needs more integration with VMware, and some work needs to be done on alarms.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020