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Conheça Bonterra Case Management

Apricot é uma solução de gestão de casos segura, flexível e fácil de usar, para ONGs de qualquer tamanho. A plataforma abrangente inclui: Um banco de dados de gestão de casos seguro e baseado na nuvem. Módulos de práticas recomendadas com formulários e geração de relatórios para tudo, desde o gerenciamento de doadores e voluntários até o desempenho do programa e o rastreamento de resultados. Recursos projetados especificamente para ONGs, como referências para rastreamento do movimento do programa e fluxo de trabalho para coleta de dados simplificada. E muito mais!

Quem usa Bonterra Case Management?

Serviços humanos, suporte a vítimas, serviços familiares e infantis, fundações, serviços baseados na fé, serviços de alimentação, serviços para idosos, serviços de força de trabalho, serviços de desenvolvimento e muito mais.

Bonterra Case Management Software - 1
Bonterra Case Management Software - 2
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Bonterra Case Management

Bonterra Case Management

4,2 (174)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
64
Nenhuma integração encontrada
4,1 (174)
3,9 (174)
4,0 (174)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 9,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
467
34
4,5 (5.039)
4,3 (5.039)
4,4 (5.039)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Bonterra Case Management

monday.com
Melhores recursos
Atendimento do pedido
Identificação do produto
Rastreamento de estoque
ProClass
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de pagamentos
Registro de classes
Tableau
Melhores recursos
Arrastar e soltar
Controle de qualidade dos dados
Ferramentas de análises de dados
Neon CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de doadores
Rastreamento de donações
Oracle PeopleSoft
Melhores recursos
Gestão de auditorias
Gestão de estoques
Rastreamento do custo
Sawyer
Melhores recursos
Inscrição online
Processamento de pagamentos
Registro de classes
Salesforce Platform
Melhores recursos
Automação dos processos comerciais
Campos personalizáveis
Controles/permissões de acesso
Moment
Melhores recursos
Confirmação de inscrições
Formulários online
Registro de classes
Bonterra Penelope
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de programas
Relatórios e análise de dados

Avaliações do Bonterra Case Management

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
3,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
45%
4
39%
3
9%
2
3%
1
3%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 201–500 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Self-explanatory, and well stablished Case Management Software

5,0 mês passado Novo

Comentários: I like its overall stability while working multiple tabs simultaneously. Using the Apricot as a database, case notes, and case management in daily basis, often I open 20+ tabs and it just works fine.

Vantagens:

I like the simple graphic design, and wording made this software self-explanatory. I believe anyone can learn it without a training.

Desvantagens:

"Archival Access" I don't see anything major that I dislike. It will make an excellent+ product if they add an option of "Record Edit Request" at least not to involve Admin privileges, just to request a "change to the records option" that way, the admin approve to deny the change will be an option.

Susan
Client Services Coordinator, Database Manager, EUA
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Customization at our fingertips!

5,0 há 2 semanas Novo

Comentários: Our overall experience has been excellent.

Vantagens:

I can customize it on the fly as our procedures change. I was able to build it out using terminology, field names and functions specific to our case management needs. All of the other systems we looked at were missing one or more functions that we needed.

Desvantagens:

Just small things. We have often wished that there was an age calculation field that could be added to the Household screen along with the DOB. Right now, we have to run a report to see ages.

Vicki
Fiscal Manager, EUA
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

AVS Review

3,0 semana passada Novo

Comentários: Very good. Customer Service is always available, reports are easy to run.

Vantagens:

Easy to use when looking up case history.

Desvantagens:

Some area's for entries do not apply to our organization but input is mandatory in order to save a file

Nick
Mobile Response Team Coordinator, EUA
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Bonterra Case Management: A quick glance

5,0 mês passado Novo

Comentários: Overall it has been great. We have been able to cut down our human error from going paper/spreadsheets to this solution with the tracking and reporting. It has also drastically reduced the amount of time to type up reports for our grants. Prior we would be looking at 6-8 hours per report. With Bonterra Case Management, we can now run the reports and have all the information ready in a few minutes and have the entire report done in 1 to 2 hours.

Vantagens:

On the front end, the ability for our team to collaborate with each other regardless of who was the case manager. On the back end, the ability to create what we needed how we need it. Building our own forms and workflows that work for us rather than a cookie cutter solution that we would have to work around and change our process to fit the product.

Desvantagens:

The inability for the calendar within Bonterra Case Management to sync with our calendars. We are a GSuite organization and would love that when we put a next appointment for a client within Bonterra Case Management, the ability for that to automatically be put on our calendars as well.

Gregory
IT and Operations Manager, EUA
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

This is a great database that is well worth the price

5,0 há 2 semanas Novo

Comentários: Overall my experience has been great. The training I had before we launched our database was great and the continued support is very helpful.

Vantagens:

The ability to customize just about any field and report without having to ask or pay Bonterra to do it for me.

Desvantagens:

There are a few fields that I am unable to delete and require me to speak with a Bonterra employee if I want to remove them. These are fields in prebuilt forms.