Quem usa esse software?

Large recurring revenue businesses that need to simplify their complex customer operations, gain revenue predictability from existing customers, or reduce churn for high-value accounts.

Avaliações médias

11 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Totango
  • http://www.totango.com/

Sobre o Totango

Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time.

Recursos do Totango

  • Análise de dados
  • Análise de sentimentos
  • Análise de tendências
  • Análise de texto
  • Coleta de multicanais
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de atividades
  • Gestão de questionários
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes
  • Análise de dados
  • Coleta de comentários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão de questionários
  • Monitoramento de reclamações
  • Relatório de chamadas
  • Alertas da conta
  • Análise de perdas e ganhos
  • Controle e análise de dados de uso
  • Estado de saúde
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da receita
  • Gestão de contas
  • Gestão do ciclo de vida do cliente
  • Incorporação
  • Participação do cliente
  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • CTAs personalizáveis
  • Campanhas gota a gota
  • Conteúdo dinâmico
  • Inteligência de vendas
  • Lead Scoring
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing social
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Segmentação
  • Testes A/B

As avaliações mais úteis do Totango

Totango could be better. It could also be worse.

Traduzir com Google Avaliado em 11/02/2019
Web Developer
Hotelaria, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I've been responsible for its use for a few years, and am not thrilled with this software. We use it to track for our account managers, and even they are frustrated by this.

Vantagens: I like Totango's ability to segment users based upon their health. I like the qucik automation and tracking of user actions. I like the hierarchy that is allowed for customers, though I wish this was more extensive.

Desvantagens: I don't like that they can only have two levels of hierarchy short of extensive workarounds. I don't like that there are many fields which can't be rolled down, for some strange reason. Their focus on their slack integration instead of resolving basic feature requests is problematic. I haven't had the best experience with their support.

Great generally for overall customer health

Traduzir com Google Avaliado em 14/02/2019
Head of Global Operations & Customer Success
Software, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: provides a great general overview of portfolio health

Vantagens: very easy to use, gives a great general idea of overall customer health of your portfolio at a glance

Desvantagens: Of course sometimes its not accurate and the integrations require a lot of tweaking and work to get right. You need a subscription to a 3rd party tool like Zapier for example

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