15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Capsule

A ferramenta de CRM ideal para empresas com 10 a 1.000 funcionários. Mais de 15.000 clientes em todo o mundo usam o Capsule para organizar melhor as atividades de vendas e de atendimento ao cliente. O Capsule é fácil de usar, mas robusto e personalizável ao mesmo tempo, para que você possa adaptá-lo ao negócio. Integra-se a outros aplicativos populares, como o Google G Suite, o Google Data Studio, o MailChimp e o Zapier, para a automação avançada de vendas. A partir de apenas US$ 18 por usuário, você pode começar a usar em apenas alguns minutos no teste gratuito.

Quem usa Capsule?

Proprietários de empresas pequenas e em crescimento que desejam organizar melhor seus negócios e atividades de clientes. Líderes de vendas/marketing/vice-presidentes de pequenas e médias empresas que procuram uma solução de vendas.

Capsule Software - 1
Capsule Software - 2
Capsule Software - 3
Capsule Software - 4
Capsule Software - 5

Está em dúvida sobre o Capsule? Compare com uma alternativa popular

Capsule

Capsule

4,5 (161)
US$ 21,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
114
87
4,6 (161)
4,6 (161)
4,5 (161)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
202
70
4,1 (6.749)
4,3 (6.749)
4,1 (6.749)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Capsule

Zoho CRM
Melhores recursos
CRM
Gestão de help desk
Para startups
Salesforce Platform
Melhores recursos
Automação dos processos comerciais
Controle do progresso de tarefas
Controles/permissões de acesso
SugarCRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Mailchimp
Melhores recursos
Gerenciamento de e-mails
Gestão de campanhas por e-mail
Marketing por e-mail
Trello
Melhores recursos
Ferramentas de colaboração
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos
HubSpot Marketing Hub
Melhores recursos
Automação de marketing
Banco de dados de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Salesforce Starter
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Maximizer CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
CRM
Gerenciamento de contatos
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Contatos compartilhados
Para organizações e equipes de vendas
Rastreamento de clientes

Avaliações do Capsule

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,5
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
62%
4
29%
3
7%
2
1%
1
1%
Rui
Rui
CFO, Portugal
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Capsule valuation

4,0 há 2 anos

Vantagens:

gestão de leads e integração com Google email

Desvantagens:

integração com o cliente, bem como probabilidade média de fecho de leads

Resposta do Zestia

ano passado

Hi there, Chloe here from Capsule, Thanks for writing a review, we really appreciate that. It looks like you might want more help with getting started or diving deeper into Capsule's features, our support docs (https://capsulecrm.com/support/) and videos (https://capsulecrm.com/resources/) might be able to help you there. You also mentioned about the avg. probability of closing leads. Are you looking for lead scoring? If you could email our support team at [email protected] and explain a bit more about what you're looking for, we'll be able to help you out.

Peter
Peter
Director, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Aviação e aeroespacial, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Best CRM I've ever used

5,0 há 4 anos

Comentários: Peace of mind for my business

Vantagens:

Visual presentation of the data, ease of access, monthly subscription, data capture, project tracking, email link capability, mobile access.

Desvantagens:

The CRM had no functions that I disliked

Resposta do Zestia

há 4 anos

Hi Peter, Chloe here from Capsule. Thanks for taking the time out to write a review about Capsule - we're really glad it's helping your business!

Robert
Robert
CEO, Austrália
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão da educação, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

A simple CRM that allowed us to hit the ground running

4,0 há 2 anos

Comentários: Overall I have been pleasantly surprised. I at first thought the system would be too underpowered for what we needed, but it has actually delivered on what we have needed and the simplicity of changing things has allowed us to easily experiment with our processes until we have things right. It has suited our small team very well - and I look forward to seeing how well it scales with us.

Vantagens:

I like the simplicity of the system. It was very quick and easy both to setup (and make changes to) and then to use the system. It has been very easy to train new employees on. The system has some good power around workflows - which have helped us lock down our processes and helped new staff to follow them. It has a good integration with Xero which has saved us a lot of time and has just released an integration into a mail campaign tool (Transpond) which looks to be a nice added bonus.

Desvantagens:

The system doesn't have a document generation tool (so you need to generate invoices and quotes in a separate system). It also is comparatively underpowered in the reports you can generate (even when you upgrade to the higher tiers that have additional reporting functionality). You can export full data sets to CSV - so we have built what we needed in Excel, but it would be nice to have it saved as reports and visualisations in the system. There also isn't the flexibility around notifications that I am previously used to (and so we have had to adjust the workflows a little).

Resposta do Zestia

há 2 anos

Hi Robert, Chloe from Capsule here. Thanks for taking the time to write a detailed review - it really helps our team when we receive first-hand feedback. We're so happy to hear that Capsule is helping your business and saving you time in a variety of ways. We've also taken onboard your feedback regarding document generation, reports and notifications. If anything should change on any of those fronts - you'll be the first to know. Regardless, we're very happy that you've been surprised by Capsule and look forward to helping your business scale in the future.

Abhilash
Accountant, EUA
Indústria têxtil, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Capsule Is a Consistent CRM Solution

5,0 mês passado Novo

Vantagens:

Capsule has been the best CRM solution for us. Capsule has been so consistent.

Desvantagens:

I like how efficient Capsule has been. Capsule is incredible.

Michael
CEO, EUA
Consultoria de gestão, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Could be great but it has a fatal flaw.

3,0 há 3 meses

Comentários: I am hoping that they will fix the above deficiency quickly or we have to change to a different app.

Vantagens:

Simplicity. Price. It appeared to be the right product for the right price.

Desvantagens:

They don’t understand the mission critical relationship between logging an activity and a related task generation. It has to be done entirely manually with no auto reminders or follow-ups. It seemed like such a basic requirement that I didn’t even check for it. My bad.