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Streak
Conheça Streak
O Streak é o único CRM totalmente integrado à caixa de entrada do Gmail e funciona em conjunto com todos os outros aplicativos do G Suite. Ele pode ser usado para monitorar muitos processos de negócios, incluindo vendas, parcerias, suporte, contratação, fluxo de negócios e muito mais. O Streak também inclui um conjunto de ferramentas de e-mail, como monitoramento de e-mail, que permite acompanhar quando um e-mail é aberto.
Quem usa Streak?
O Streak é ideal para start-ups, pequenas/médias empresas e equipes menores de empresas comerciais que procuram um CRM leve.
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Streak
Avaliações do Streak

Email tracking made easy in Gmail

Faz o que promete, apesar da interface ruim no gmail
Vantagens:
Os follow-ups automáticos e a personalização das mensagens são uma grande praticidade
Desvantagens:
Interface ruim e pouco intuitiva, falha e lentidão em várias interações

Avaliação Streak
Comentários: Utilizo a versão gratuita que, até o momento, me serviu muito bem. Minha empresa conta com apenas um funcionário e é preciso administrar muitos pontos em comum, por isso um sistema de CRM intuitivo pode fazer muita diferença. Ainda estou me acostumando e quero, em breve, passar à versão paga.
Vantagens:
A integração do Streak com o Google e todo o sistema da caixa de entrada do Gmail é sem dúvida meu ponto favorito sobre o software. A ferramenta se apresenta como uma forma bastante intuitiva de introdução ao CRM e é possível gerenciar muito bem suas ferramentas. Também me agrada muito o rastreamento de emails, um aspecto importante no meu dia a dia para saber o que foi entregue e/ou não foi respondido.
Desvantagens:
Ainda que intuitiva, não é tão simples se acostumar à ferramenta e saber como ela funciona especificamente para seu uso. É preciso dedicação até entender como ela pode trazer os melhores resultados no dia a dia. O sistema de rastreamento de emails por vezes fica confuso quando há muitas respostas ao email original.

Alternativas consideradas anteriormente:
All CRM Systems should be this powerful and easy!
Comentários: I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.
Vantagens:
I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.
Desvantagens:
It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.
Alternativas consideradas anteriormente:
Everything for free
Comentários: We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.
Vantagens:
It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them. The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.
Desvantagens:
It occupies entire Gmail. UI can be a bit better. Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon. No other cons so far.
Alternativas consideradas anteriormente:
Complete disrespect for loyal users (disgusting price increase/cash grab)
Comentários: It's been fine. The tool works, support is sluggish and sometimes completely unresponsive, requiring follow-ups to get things actioned. Would not trust them.
Vantagens:
It was a great lightweight tool for the beginning of our start-up, and managed to grow a little with our team. Works really well with Gmail.
Desvantagens:
Streak charges as though it's a fully-fledged CRM, but it is JUST a Gmail plugin; with huge platform risk should Google decide to stop supporting it. On top of this, they jacked up their pricing – not just for new seats, which would be fair – but for existing seats for very loyal customers; a cynical cash grab. We're talking a 34% increase. Just disgusting. Going back and forth with the FOUNDER, he still couldn't understand our point of view. We have now reduced our spend as much as possible ahead of moving away from them to an alternative platform without the Gmail plugin risks. If I were Streak, I'd be selling ASAP before the whole company tanks. Please think about the above before going with Streak, they have no loyalty, nor should their customers.