Quem usa esse software?

Synergist is the leading project management and job costing system for creative/digital agencies, consultancies and other project organisations requiring control and visibility of their business.

Avaliações médias

10 avaliações
  • Geral 4 / 5
  • Praticidade 3.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 19,00/mês
  • Detalhes dos preços £49 / full user, £19 / timesheet user. Volume discounts for larger systems.
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Instalado - Mac
    Nuvem, SaaS, web
    Instalado - Windows
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial

Dados sobre o fornecedor

  • Synergist Express
  • http://www.synergist.co.uk/
  • Fundada em 2003

Sobre o Synergist

UK's leading project scheduling, managing and costing system. Enjoy online, drag-and-drop scheduling with capacity management and Kanban board features. Save time on admin, documents including work requisitions are added directly to the schedule. Integration with wider project and business data provides visibility across your entire company. Whilst, easy-build project/financial reports and custom dashboard views simplify managing multiple projects. Ideal for any project-based business 10 to 600

Recursos do Synergist

  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de carteira
  • Gestão de ideias
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gráficos de Gantt
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelos personalizáveis
  • Métodos tradicionais
  • Portal do cliente
  • Quadro kanban
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de horas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Auditoria
  • Controle de materiais perigosos
  • Estoque de emissões de CO2
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da sustentabilidade
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de recursos hídricos
  • Gestão de resíduos
  • Gestão do ar
  • Controle de horas
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Listas de materiais
  • Orçamentos e estimativas
  • Pedidos de mudanças
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento do custo de produção
  • Relatórios de custos excedentes
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Agendamento
  • Custos do trabalho
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de logística
  • Gestão de materiais
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recursos
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gráficos de Gantt
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão

Produtos alternativos

Produtos similares

As avaliações mais úteis do Synergist

Synergist provides our small Engineering company with all the functionality we need to be successful

Avaliado em 24/07/2017
Rebecca F.
Managing Director
Fabricação elétrica/eletrônica, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Better business management, reporting and trustworthy information.

Vantagens: Ease of use and functionality to adapt to any type of business requirement. We have 2 departments that both use Synergist differently for their needs, it is adaptable and flexible. Reporting is brilliant and again is an adaptable dependent on the needs. Synergist has allowed us to scrap unreliable excel spreadsheets and allows ONE centre for updating the whole company. Synergist has proven easy to learn also for our new starters who average about a week to understand the basics and roughly a month to get to a "superuser" level.

Desvantagens: Running reports takes a little time to get your head round how the data interacts but once you do its great.

Synergist is great for time based businesses where you need to track and manage your teams

Avaliado em 28/10/2017
Phil R.
Founder and CEO
13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Productivity, reporting, profitability, better management of people and time.

Vantagens: It has enabled my agency to understand the hours spent on client work, helped manage utilisation and productivity of the agency. It has helped agency profitability. It has helped us manage over servicing and most importantly where our team are being overworked or working too many hours.

Desvantagens: Nothing really in the cons - other than some people might find it labour intensive on top of the client work they are doing.

Great product with fantastic suppport

Avaliado em 25/10/2017
Avaliador Verificado
Operations Director
13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Improvements in agency reporting leading to better and more profitable customer relationships.

Vantagens: Reporting and analysis of projects and clients is second to none. We have improved client and agency profitability and process by a significant margin using Synergist.

Desvantagens: UI could be better, but does not distract greatly from solutions overall performance. I believe a new version out soon should provide a better experience.

A great piece of software ideal for any consultancy who want to plan and track clients projects!

Avaliado em 05/07/2017
Joe C.
Operations Manager
Design, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Helps to track all of our projects commercially and plan resource/workload.

Vantagens: Great at managing everything from initial enquiry, estimating, project & company commercials and tracking live projects for all your clients.

Desvantagens: It's only as good as the information and effort you put into it. Detailed training and customisation is required prior to using in anger, but once set up correctly is fantastic.

Overall, pleased with the software as it is a 'whole approach in one place' .

Avaliado em 12/09/2017
Debra S.
Accounts Manager
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Atendimento ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: One central area for the life of the project to be able to budget for future, fee quote more accurately for the future, track the life of the project and analyse data at the end of the project more efficiently.

Vantagens: One central place for the life of the project i.e. from fee quote to completion, cutting down on previous needs for quite a few spreadsheets !

Desvantagens: Data Reviewer reporting isn't as simple as we would like it.
We would like more things bespoking to our company.
Calendar bookings if far too complicated for our needs.

Resposta dos fornecedores

por Synergist Express em 26/10/2017

Thanks for taking the time to leave a review Debra. Great to hear you're pleased with the system and have benefited from the efficiencies of bringing all aspects of your projects into one central place. The Data Viewer has proved to be a very popular reporting tool and we receive many requests from customers looking for more advanced options within this to create more complex reports. To deliver a solution to the overwhelming majority of these enhancement requests, we've had to enhance the Data Viewer with additional options whilst maintaining the drag and drop style approach. I take on board your feedback on this and will pass this to the product development team. The same applies to the calendar bookings tool which has been developed to meet the needs of most project based businesses. If your calendaring needs are particularly simple then its functionality may exceed your current needs. Many Thanks - Nick Lane - Commercial Director

Ler mais avaliações