Synergist

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da Synergist Express

Quem usa o Synergist?

Synergist is the leading project management and job costing system for creative/digital agencies, consultancies and other project organisations requiring control and visibility of their business.

Conheça o Synergist

UK's leading project scheduling, managing and costing system. Enjoy online, drag-and-drop scheduling with capacity management and Kanban board features. Save time on admin, documents including work requisitions are added directly to the schedule. Integration with wider project and business data provides visibility across your entire company. Whilst, easy-build project/financial reports and custom dashboard views simplify managing multiple projects. Ideal for any project-based business 10 to 600

Detalhes do Synergist

Synergist Express

http://www.synergist.co.uk/

Fundada em 2003

Preço do Synergist

O Synergist não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Versão paga do Synergist a partir de US$ 19,00/mês.

Preço inicial

US$ 19,00/mês

Detalhes de preços

£49 / full user, £19 / timesheet user. Volume discounts for larger systems.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Computador - Mac

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Recursos do Synergist

Ferramentas de Gestão de Projetos
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gestão de carteira
Gestão de ideias
Gestão de orçamento
Gestão de recursos
Gráficos de Gantt
Metodologias ágeis (Agile)
Modelos personalizáveis
Métodos tradicionais
Portal do cliente
Quadro kanban
Seguimento do custo até a conclusão
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Colaboração
Compartilhamento de arquivos
Controle de horas
Gerenciamento de documentos
Gestão de campanhas
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Auditoria
Controle de materiais perigosos
Estoque de emissões de CO2
Gerenciamento de documentos
Gestão da sustentabilidade
Gestão de capacitação
Gestão de conformidade
Gestão de recursos hídricos
Gestão de resíduos
Gestão do ar
Controle de horas
Elaboração de orçamentos e previsões
Gerenciamento de faturas
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de pedidos de trabalho
Listas de materiais
Orçamentos e estimativas
Pedidos de mudanças
Rastreamento de percentual de progressão
Rastreamento do custo de produção
Relatórios de custos excedentes
Seguimento do custo até a conclusão
Agendamento
Custos do trabalho
Gestão da manutenção
Gestão de conformidade
Gestão de equipamentos
Gestão de estoques
Gestão de logística
Gestão de materiais
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de projetos
Gestão de recursos
Controle de horas e despesas
Controle de marcos
Ferramentas de colaboração
Gráficos de Gantt
Priorização
Quadro kanban
Rastreamento de percentual de progressão
Seguimento de status
Seguimento do custo até a conclusão

Avaliações do Synergist

Exibindo 5 de 10 avaliações

Geral
4,2/5
Praticidade
3,7/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,3/5
Phil R.
Founder and CEO
13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/10/2017

"Synergist is great for time based businesses where you need to track and manage your teams"

Comentários: Productivity, reporting, profitability, better management of people and time.

Vantagens: It has enabled my agency to understand the hours spent on client work, helped manage utilisation and productivity of the agency. It has helped agency profitability. It has helped us manage over servicing and most importantly where our team are being overworked or working too many hours.

Desvantagens: Nothing really in the cons - other than some people might find it labour intensive on top of the client work they are doing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/10/2017
Rebecca F.
Managing Director
Fabricação elétrica/eletrônica, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2017

"Synergist provides our small Engineering company with all the functionality we need to be successful"

Comentários: Better business management, reporting and trustworthy information.

Vantagens: Ease of use and functionality to adapt to any type of business requirement. We have 2 departments that both use Synergist differently for their needs, it is adaptable and flexible. Reporting is brilliant and again is an adaptable dependent on the needs. Synergist has allowed us to scrap unreliable excel spreadsheets and allows ONE centre for updating the whole company. Synergist has proven easy to learn also for our new starters who average about a week to understand the basics and roughly a month to get to a "superuser" level.

Desvantagens: Running reports takes a little time to get your head round how the data interacts but once you do its great.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2017
Debra S.
Accounts Manager
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2017

"Overall, pleased with the software as it is a 'whole approach in one place' ."

Comentários: One central area for the life of the project to be able to budget for future, fee quote more accurately for the future, track the life of the project and analyse data at the end of the project more efficiently.

Vantagens: One central place for the life of the project i.e. from fee quote to completion, cutting down on previous needs for quite a few spreadsheets !

Desvantagens: Data Reviewer reporting isn't as simple as we would like it.
We would like more things bespoking to our company.
Calendar bookings if far too complicated for our needs.

Resposta dos fornecedores

por Synergist Express em 26/10/2017

Thanks for taking the time to leave a review Debra. Great to hear you're pleased with the system and have benefited from the efficiencies of bringing all aspects of your projects into one central place. The Data Viewer has proved to be a very popular reporting tool and we receive many requests from customers looking for more advanced options within this to create more complex reports. To deliver a solution to the overwhelming majority of these enhancement requests, we've had to enhance the Data Viewer with additional options whilst maintaining the drag and drop style approach. I take on board your feedback on this and will pass this to the product development team. The same applies to the calendar bookings tool which has been developed to meet the needs of most project based businesses. If your calendaring needs are particularly simple then its functionality may exceed your current needs. Many Thanks - Nick Lane - Commercial Director

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2017
Avaliador Verificado
Operations Director
13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2017

"Great product with fantastic suppport"

Comentários: Improvements in agency reporting leading to better and more profitable customer relationships.

Vantagens: Reporting and analysis of projects and clients is second to none. We have improved client and agency profitability and process by a significant margin using Synergist.

Desvantagens: UI could be better, but does not distract greatly from solutions overall performance. I believe a new version out soon should provide a better experience.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2017
Joe C.
Operations Manager
Design, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/07/2017

"A great piece of software ideal for any consultancy who want to plan and track clients projects!"

Comentários: Helps to track all of our projects commercially and plan resource/workload.

Vantagens: Great at managing everything from initial enquiry, estimating, project & company commercials and tracking live projects for all your clients.

Desvantagens: It's only as good as the information and effort you put into it. Detailed training and customisation is required prior to using in anger, but once set up correctly is fantastic.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/07/2017