Quem usa o PagerDuty?

Equipes de engenharia, equipes de suporte, administradores de sistemas, equipes do NOC em qualquer escala - de startups a empresas da Fortune 500.

Conheça o PagerDuty

O PagerDuty é uma solução ágil de gerenciamento de incidentes que se integra às pilhas de supervisão de ITOps e DevOps para obter confiabilidade e agilidade operacionais. De enriquecer e agregar eventos a correlacioná-los em alertas acionáveis, o PagerDuty simplifica o ciclo de vida do gerenciamento de incidentes, reduzindo os tempos de ruído e resolução. O PagerDuty oferece centenas de integrações nativas com ferramentas de operações, além de agendamento automatizado, geração de relatórios avançados e confiabilidade garantida.

PagerDuty - Informação

PagerDuty

http://www.pagerduty.com/

Fundada em 2006

Mobile App
Remote Incident Response
On-Call Scheduling
Slack Integration
Intelligent Dashboards
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PagerDuty - Visão geral de preços

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Não

Teste grátis

Sim

PagerDuty: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • FAQs/Fórum
  • Base de conhecimento
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Android (celular)
  • iPhone (celular)
  • iPad (tablet)

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do PagerDuty

  • Alertas/notificações
  • Análise da causa raiz
  • Data Aggregation
  • Gestão de incidentes
  • IT Monitoring
  • Integrações de terceiros
  • Inteligência artificial e aprendizado de máquina
  • Monitoramento do desempenho
  • Relatórios e análise de dados
  • Segurança de aplicativos

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  • Acompanhamento de atividades
  • Agendamento de manutenção
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  • Alertas por e-mail
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
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  • Análise de rede
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  • Compras e recebimento
  • Controles/permissões de acesso
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  • Geração de relatórios de tempo de funcionamento
  • Gerenciamento de configuração
  • Gerenciamento de correções
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  • Gestão de estoques
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de políticas
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Ver lista completa de Ferramentas de Monitoramento de Redes

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Ver lista completa de Software de Gestão de Incidentes

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Ver lista completa de Software para Data Center

PagerDuty - Alternativas

Mais alternativas ao PagerDuty

PagerDuty - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,6/5

Pontuação média

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,2

Avaliar software

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Corey F.
Manager, Incident Management
Serviços e tecnologia da informação, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/11/2019

"Bye Bye to old school on-call practices"

Comentários: Issues that use to "fall through the cracks" or receive no attention/acknowledgement at all have been almost eliminated totally. The time for a technical resource to be alerted to an incident and acknowledge it has gone from 15-25-35-45mins to 5 minutes or less. Teams are now proactively alerted to issues that may turn into something big before the customer notices any impact.

Vantagens: PagerDuty is incredibly easy to setup and use. Creating new teams, on-call schedules, and escalation policies can be done in a matter of minutes. You can go from manually looking up people via a google calendar or an excel sheet, to engaging an on-call resource in 2 minutes or less from the great app while you are on the beach. The integration with Slack is great, no other way to say it. Very useful for incident notifications for those teams that rely heavily on Slack.

Desvantagens: The reporting functionality of PagerDuty needs some further enhancements. Obtaining certain data such as "what users are using which contact methods" for example still needs to be provided by contacting their Support team. The filtering of the Visibility console needs work and is currently limited to "All Teams" or a single team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/11/2019
Kenneth D.
Devops Engineer
Serviços financeiros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/11/2019

"PagerDuty : A solution to almost every problem you didn't know you had yet"

Comentários: The software just works. We have had almost thirty thousand alerts flow through PagerDuty since we first started using it. The software completely replaced a rather broken SMS / Email alert chain overnight and has been by far the most valuable product we have purchased for keeping our system uptime levels where they need to be. Lastly a personal experience which I will always cherish. It's a snowy winter day and you're on call, but you needed paperless, and cat food, and pedlyte and diapers and other bits, so you took your 2 year old to a big box store. You're all the way at the back of the store and your phone goes off with "Something's broken... Something's Broken... It's your Fault! ... It's your Fault!..." In the box store, with a full cart and a toddler. Next thing you know... you're flying through the box store to the front, diapers falling out of the cart, sippy cup lost, toys missing, and toddler singing along with your phone since he now knows the words quite well. Get to the front, abandon the cart, the two children's voices still going full tilt, and get out to the parking lot just in the nick of time to production by ninja resizing a set of boxes as they are almost to the point of falling all over themselves. No one noticed. Thanks to PagerDuty. And now I'm *still* known as "The Something's Broken" dude by the managers of that store. They sing it to me every time I'm there 2 years later.

Vantagens: Integration with CloudWatch, webhooks, Jira is outstanding, functional, and reliable. The application has gotten better over the years I have used it. Handles real issues in real time with everything you need Allows on-call individuals to customize their notification scheme to fit their life. Having full control over when, where and how you are "dinged" is just awesome.

Desvantagens: It's a little expensive per user if you need simple API things. The rule set for routing isn't as good as VictorOps for the same price point. PagerDuty is missing a "default route" option like VictorOps has. This is minor, because it's rather trivial to setup an extra account and use that "extra dummy account" as the "Default". I'm counting this as a "con" since we have had to do this for every single deployment of PagerDuty I've worked on where we wish to have alerts go to a team, but not actually notify anyone. Lastly, business-hours-only alerting is a little weak. (Maybe it has gotten better.) Every implementation I've found, we need to have some sort of queued' alerts which we don't want to wake us up in the middle of the night but we want to or need to know about next business day situation we have had to work hard to implement in PagerDuty.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/11/2019
Avaliador Verificado
Engineering Manager
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2021

"Achieving zero downtime and 24X7 oncall made easier"

Comentários: Overall experience has been very seamless. Very easy to setup and use. But a little on the expensive side.

Vantagens: - Easy Integrations
- Simple User Interface, very easy to navigate
- Lots of features and functionalities
- Very easy to setup
- Schedule creation and setting up rotation

Desvantagens: Pagerduty is definitely the leader in this space, but it is fairly expensive and hence we have started looking at other options.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/03/2021
M. serhat D.
Senior Software Engineer
E-Learning, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020

"On-call software with rich features"

Comentários: I have been using PagerDuty for 1 year now, and I'm with the product so far. The only negative thing about the PagerDuty is the big latency during the incidents.

Vantagens: PagerDuty does the job. It's gonna wake you up in the middle of the night, no matter what. The number of ways they are providing for acknowledging an incident is great. You can get a call, an SMS message, a push notification on the browser, or a mobile notification for an incident.

Desvantagens: PagerDuty has some latency when it comes to acknowledging incidents. After acknowledging an incident by using the mobile app, getting an additional phone call about the incident is a little bit annoying.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020
David M.
Systems Architect
Serviços e tecnologia da informação, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/04/2021

"Page Duty for Operations"

Comentários: It provides a quick and efficient means to notify tier 3 support and On Call resources assigned to facilitate system outages.

Vantagens: The use of email, SMS, or phone to communicate alerts efficiently. It also has the ability to escalate based on a user's response.

Desvantagens: The calendar override feature is problematic and sometimes doesn't apply when creating an override policy.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/04/2021