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Conheça Urgent

O eMaintenance+ controla todos os trabalhos de rotina que normalmente são gerenciados por um help desk, distribuindo 70% dos trabalhos automaticamente. Ele gerencia e mede a manutenção reativa, o desempenho do fornecedor, o tempo de inatividade dos equipamentos, a manutenção programada, os estoques de ativos e os incidentes de saúde e segurança. O eMaintenance+ fornece uma visão unificada de toda as operações de manutenção e coleta dados em tempo real para obter referências e insights precisos sobre o desempenho da manutenção.

Quem usa Urgent?

Organizações de comércio varejista, lazer, hotelaria e saúde com mais de cem unidades e várias marcas. Empresas que requerem manutenção reativa ou programada para garantir operações lucrativas.

Urgent Software - 1
Urgent Software - 2
Urgent Software - 3
Urgent Software - 4

Está em dúvida sobre o Urgent? Compare com uma alternativa popular

Urgent

Urgent

4,4 (13)
US$ 30.000,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
24
Nenhuma integração encontrada
4,2 (13)
4,4 (13)
4,6 (13)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 479,00
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
39
5
3,7 (170)
4,1 (170)
3,9 (170)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Urgent

SAP Crystal Reports
Melhores recursos
Conectores de dados
Importação/exportação de dados
Visualização de dados
SAP Concur
Melhores recursos
Controle de despesas
Gestão de reembolsos
Relatórios de despesas
UpKeep
Melhores recursos
Controle de estoque
Gestão de calendários
Gestão de pedidos de trabalho
Odoo
Melhores recursos
Controle do processo de aprovação
Criação de ordem de serviço
Modelos
Limble CMMS
Melhores recursos
Agendamento de manutenção
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
FMX
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
eMaint CMMS
Melhores recursos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Rastreamento de recursos
BigChange
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento em tempo real
Simpro
Melhores recursos
Agendamento de manutenção
Agendamento de trabalhos
Planificação/Programação de projetos

Avaliações do Urgent

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
3,8
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
38%
4
62%
Anders
Anders
FM Director, Dinamarca
Usuário do LinkedIn Verificado
Construção, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great experience, very user friendly and ensures you can manage your assets efficient

5,0 há 7 anos

Vantagens:

The software is very user friendly, easy to use and the flexibility to adapt to different workflows and processes makes the software very valuable as you don´t need a lot of development if you find new more efficient and optimized ways of working. Furthermore it allows you to manage your assets in a lean and efficient way and reducing the manual input to a minimum but gives you a good overview to action any pain points or poor performance.

Desvantagens:

Still some development needed on the app, but it is coming on-going and Urgent Technology is working on a road map for future developments that I find very professional.

Jean-Paul
Engineering Analist and Improvement Coördinator, Bélgica
Petróleo e energia, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Overall Performance

4,0 há 4 anos

Comentários: Maintenance of Petrol Stations (1700)

Vantagens:

Performance Lay-out Export to Excel....

Desvantagens:

Interface with financial process limited possibility to create BI reports Sharing of reporting

Andrew
Andrew
Maintenance and Compliance Coordinator, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços ao consumidor, 201–500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Somewhat tedious in moving around which will get better once familiar.

4,0 há 7 anos

Comentários: Unknown

Vantagens:

Auto generated info enter pre-launch helps a lot. It allows user to enter tickets without review first. Invoicing appears to be better although still some missing components that should be included.

Desvantagens:

Some missing components that were in old system. Moving around the system seems to take some added clicks of the mouse. Need a widget to tell you when ticket was NOT sent to a contractor.

Jason
Analyst
Varejistas, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easy to use platform

4,0 há 4 anos

Comentários: Overall the experience is positive. I frequently take suggestions from contractors and pass this onto support. The support team are helpful and strive to provide a quality service. Development can take time and more often than not, there is a wait involved to see improvements implemented into the system. There is the ability to fast track this as a chargeable item.

Vantagens:

Developers are open to suggestions on ways to improve the software. Implementation can either be free of charge if it benefits the system, or chargeable depending on its ranking score. The platform is relatively straight forward to use and you ca easily extract data out in excel to analyse.

Desvantagens:

Bugs can impact day to day use but end to end testing could alleviate these issues. Updates to fix bugs can occur during out of schedule or scheduled (quarterly) release. My preference would be to push updates out of schedule to reduce business impact.

Carla
National Facilities Maintenance Manger
Petróleo e energia, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

CMMS -

4,0 há 4 anos

Comentários: The experience is great the team are very approachable and will endeavour to resolve any issue as quickly as possible.

Vantagens:

The visibility of work orders and ability to hold service providers accountable. It has enabled better budget management driving efficiencies for our operations.

Desvantagens:

The fact that some of the development pieces take too long, there are some business critical ideas coming from the users which will benefit a lot of clients that could be turned around quicker.