Jobber

Jobber

da Jobber Software

Quem usa Jobber?

O Jobber é perfeito para empresas de serviços domésticos estabelecidas e em crescimento que precisam de melhor organização, acesso móvel e processos de agendamento e cobrança mais eficientes.

O que é Jobber?

Faça sua pequena empresa parecer maior com o software de serviço doméstico da Jobber. O Jobber ajuda milhares de empresas a melhorar e expandir seus negócios. Não importa onde você esteja, faça cotações, agende e fature trabalhos; otimize rotas, monitore e distribua equipes; alerte e comunique-se com os clientes; sincronize o produto automaticamente com seu software de contabilidade, tudo em um só lugar. Você será pago mais rapidamente e parecerá mais profissional do que nunca. Além disso, o suporte dedicado gratuito da Jobber o ajudará em todas as etapas.

Jobber - Informação

Jobber Software

http://www.getjobber.com

Fundada em 2010

Jobber - Preços

Jobber a partir de US$ 29,00/mês. Jobber não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Jobber abaixo.

Preço inicial

US$ 29,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Jobber

Ferramentas de Limpeza
Acesso para Celular
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Controle de qualidade
Gestão da folha de pagamento
Gestão de clientes
Gestão de estoques
Gestão de lances
Gestão de pedidos de trabalho
Planejamento de pessoal
Questionários e feedback
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de expedição
Gestão de frotas
Histórico do atendimento ao cliente
Layouts de imóveis
Monitoramento de pragas
Monitoramento de uso de pesticidas
Orçamentos e estimativas
Agendamento de compromissos
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Paisagismo
Roteamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Agendamento de grupo
Banco de dados de clientes
Compromissos recorrentes
Gestão de reservas de quartos
Lembretes de compromissos
Pagamentos online
Reservas online
Sincronização de calendários
Várias localizações
Agendamento
Aplicativo móvel
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento de manutenção
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Envios
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos e estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Cobrança e faturamento
Gestão da manutenção
Gestão de clientes
Gestão de combustível
Gestão de comissões
Gestão de frotas
Gestão de lotes
Roteamento
Agendamento
Cobrança e faturamento
Custos do trabalho
Digitalização de documentos
Gestão de clientes
Gestão de estoques
Gestão de leads
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos e estimativas
Configurador de produto
Cotação automática
Gerenciamento de contatos
Gestão de catálogos
Gestão de descontos
Gestão de preços
Imagem de marca personalizável
Portal do cliente
Acesso para Celular
Agendamentos e compromissos
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de equipamentos
Gestão de expedição
Gestão de funcionários
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Para empreiteiros elétricos comerciais e/ou industriais
Agendamento
Banco de dados do cliente
Compromissos recorrentes
Controle de estoque
Criação de ordem de serviço
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de trabalhos
Gestão preventiva
Orçamentos/estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de call centers
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Portal de autoatendimento
Rastreamento de trabalho
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Assinatura eletrônica
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos e estimativas
Pagamentos móveis
Processamento de pagamentos
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Expedição
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de Ponto Online
Roteamento
Banco de dados de empreiteiras
Gestão de tarefas
Habilidades e competências
Rastreamento de horas trabalhadas
Rastreamento de licenças
Rastreamento de permissões
Rastreamento de seguros
Adicionar & Editar Fotos
Biblioteca de comentários
Inspeções comerciais
Inspeções residenciais
Modelos
Orçamentos de reparação
Processamento de pagamentos
Rascunho à mão livre
Resumo de relatórios
Vídeo
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Rastreamento de equipamentos
Reservas online
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de clientes
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de químicos
Orçamentos e estimativas
Roteamento
Banco de dados de custos
Comércio e indústria
Conjunto pré-montado
Cotizações e propostas
Estimativa de custos gerais
Estimativa de materiais
Gestão dos encaixes
Importação/exportação de dados
Para contratantes em geral
Pedidos de mudanças
Agendamento
Banco de dados de custos
Cobrança e faturamento
Cotizações e propostas
Estimativa de materiais
Gestão de clientes
Gestão de lances
Gestão de projetos
Pedidos de mudanças
Agendamento
Cobrança e faturamento
Custos do trabalho
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Rastreamento de equipamentos
Rastreamento de garantias
Agendamento
Captura de fotos
Cobrança e faturamento
Comércio e indústria
Gestão de expedição
Gestão de leads
Gestão de pedidos de trabalho
Listas de verificação e inspeção
Medição aérea
Orçamentos e estimativas
Agendamento de trabalhos
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de inspeções
Mapeamento da vegetação
Orçamentos e estimativas
Para podadores para redes elétricas
Relatórios com fotos
Agendamento
Banco de dados de custos
Cobrança e faturamento
Comércio e indústria
Cotizações e propostas
Estimativa de materiais
Gestão de financiamento
Importação/exportação de dados
Manutenção de equipamentos
Tarifas de mão de obra
Acesso para Celular
Agendamento
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento

Jobber - Avaliações

Exibindo 5 de 543 avaliações

Geral
4.6/5
Praticidade
4.6/5
Atendimento ao cliente
4.7/5
Recursos
4.3/5
Relação qualidade/preço
4.6/5

Jobber is the BEST

Avaliado em 02/02/2019
Andy W.
Owner
Serviços de Facilities, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.

Vantagens: -The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly.
-Batch invoice creation is extremely helpful.
-Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze!
-Having a client hub is a real crowd pleaser.

Desvantagens: Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.

Resposta dos fornecedores

por Jobber Software em 23/04/2019

Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes.

Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case.

Thanks again for taking the time to leave a review :)

Best Field Service Software In the Biz !

Avaliado em 19/01/2020
Ryaan T.
Founder
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Amazing !
With the best customer service and most affordable pricing , the experience has been amazing for both our team and clients.
Whats better than that?!

Vantagens: Not only is the software amazing, so is Jobbers support team.
What';a better than being able to call and speak directly to someone that will help you navigate any issues , questions or concerns.
Our entire team utilizes this software for every facet of the business. From estimating, invoicing and scheduling to route optimization, email marketing and instant job reporting available for download within seconds.
With constant updates and an open API, this field service is very robust for any user.
Jobber is the future of this industry.

Desvantagens: One of the things that Jobber was lacking was an open API. But, they recently changed that and now you can integrate Zapier and many other amazing services. It would be nice to see them finally add a "Mark-up" feature to their estimating, but other than that, there has not been much else we have wanted for.

Just do it!

Avaliado em 13/11/2019
Zianne S.
Owner
Serviços ao consumidor, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: This is not just an app. I literally use Jobber for every aspect of my business. They’re always adding new and helpful features that will take your business to the next level of efficiency. I’ve never been this enthusiastic about giving a 5 star review— they really deserve it. They also care about community. I highly highly recommenced you choose this app/site if you’re looking for a platform to manage your service/booking based business. It will give you everything you’re looking for.

Desvantagens: To be completely honest, theres nothing I can pinpoint that I don't like. There was a request I had a while back regarding adding a new feature, and magically, they added it within months (To be able to manually input credit card payments for invoices). They seriously consider their customers requests. I have so much faith in them because they're always improving.

Resposta dos fornecedores

por Jobber Software em 06/01/2020

Thanks so much for your thoughtful review, Zianne! We're so proud to work with the Elite team and it's been great having your involvement in some of our community events! So glad to have you on the team, and don't hesitate to keep those requests coming so we can work some more of that "magic" ;)

Get you in and keep your money and don't honor trial

Avaliado em 15/08/2019
Adam S.
COO
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
2/5
Geral
5/5
Praticidade
2/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
3/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Lost Money

Vantagens: The customer service people were great. The scheduling and time sheet function was quite easy to manage.

Desvantagens: I began using the trial then I receive a call from one of there team and we go over the functions of the product. I asked them about the estimating process and if I could have primary headers and then sub categories and he said yes in the description section. The problem is there is no pricing function in the description area for estimating your job. So I call and they customer service says oh it won't do that it will all have to be entered in per line to do it that way. I then ask is there a way to have services cost not show on the final estimate and it does, but if you add any products that would be bought from a store those items also would end up not showing with a price. So your bid would end up as a sub total with everything combined or you have to show everything to get it to show. Now I have just given a free pass to the owners to pass my bid around to see what I charge per line item. I called them to address this 5 days after signing up based on sales persons information and when I call them to get a refund of the $104 I paid. I asked if I could speak to billing and oh guess what billing doesn't have a phone. So I asked for them to speak with them and I get told since I paid the money to get the discount to move out of the trial and have an account I don't qualify for the 14 day guarantee. Also, the job form doesn't go along with the job from day to day. It resets to a new job form for each day. So you have to go back find the job in schedule and review there.

Resposta dos fornecedores

por Jobber Software em 19/08/2019

Hi Adam, our customers have many different workflows and are some of the busiest people out there, so being transparent about whether or not Jobber will be a good fit for a business is something very important to us. Because of this we're really sorry to hear if we weren't on the same page about what you were looking for and about your negative experience. A manager on our team will be reaching out to you to gather some more information on your experience, and we'll do our best to help determine the best solution for your business.

Jobber is good for a beginner

Avaliado em 30/10/2019
Laura L.
Office Manager
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
4/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We have been using Jobber for 5 years. Now that our business is growing we need something more.

Vantagens: Jobber is always adding to program to make it better. Good for a beginning business. Easy to use. Have been very happy.

Desvantagens: Jobber doesn't work with quickbooks desktop. We have to put information in twice. Once in jobber & then in Quickbooks. More work for the administrator.

Resposta dos fornecedores

por Jobber Software em 04/11/2019

Hi Laura, thanks for your review. It's been great to have Arch Air on the team for the past five years!

You're right that we don't currently connect with QuickBooks Desktop. In case you haven't already spoken with our team about this, QuickBooks has moved away from supporting integrations with their desktop solution, so to best support our customers we made the decision a while back to discontinue our sync.

We'd also like to find out a bit more about the gaps you're seeing and see if we can help out with some of our newer features, or provide some of your feedback to our product team. Please keep an eye out from a call or email from us.

Thank you again for your review!