Quem usa o OSS360?

Operadoras e fornecedores de serviços de tecnologias faturáveis sem fio, de linha de fio, fixas e baseadas em IP que desejam uma solução completa de faturamento, CRM, POS e suporte operacional no local ou baseado em nuvem.

Conheça o OSS360

Convergente GSM, CDMA, 3G, 4G, LTE, linha de fio, fixo, ISP, IPTV, VoIP, FTTH e Wi-Max de faturamento, POS, CRM, mediação e OSS com mais de 70.000 funcionalidades críticas do negócio e competitivas do mercado, baseadas na experiência de mais de 200 instalações em todo o mundo. Tudo com suporte de classe mundial e desenvolvimento orientado para o sucesso do cliente que rendeu uma excepcional retenção de clientes.

No local ou na nuvem, você está sempre com as mesmas soluções completas sem compromisso.

OSS360 - Informação

Advantage360 Software

http://www.advantage360.com

Fundada em 1984

OSS360 - Preços

O OSS360 não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

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Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do OSS360

Software de Faturação e Abastecimento
Classificação
Cobrança de acesso às operadoras
Cobrança e faturamento
Cobrança personalizável
Gestão de contratos
Gestão de pedidos
Internet
Portal de autoatendimento
Provisionamento
Sistema de pedidos de atendimento
Sistemas de pré-pago
Sistemas de pós-pago
Tabelas de tarifas flexíveis
VoIP

OSS360 - Avaliações

Exibindo 5 de 5 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
5/5
Relação qualidade/preço
Cheyenne S.
CIO
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/04/2013

"APUA_Review"

Comentários: After several years and two failures with previous software vendors in our quest for a truly convergent billing system for our wireline, wireless, data and internet business services, Advantage360's software offered all the functionality and capability that we sought. With the threat of liberalization of the Telecoms market and the emergence of new competitive forces quickly approaching, Advantage360's staff adeptly stepped up to the challenge and helped us meet our critical deadlines for migrating off our legacy billing system. Thanks to Avantage360 we are better poised to be more creative and flexible in our product offerings which is vital for our remaining a viable entity in what will be an extremely competitive Telecoms marketplace. We are very pleased to have forged a relationship with them

Vantagens: Very feature and functionality rich.
Excellent support response

Desvantagens: Non to speak of

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/04/2013
Stephen R.
Manager - Information Services
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/04/2013

"OSS360 Is a great solution!"

Comentários: Advantage 360 has provided us with the flexibility to offer our customers new services, plans, and billing options with its standard features. It has also significantly reduced our staff's workload due to its streamlined functionality. We value our relationship with Advantage 360 and look forward to expanding our use.

Vantagens: Very flexible. Consolidates many customer functions into a single software solution. The Company is constantly looking for ways to enhance the system.

Desvantagens: The system has so many options, it is almost impossible fully implement them all at once. Our approach is to continually implement functionality as time and schedules permit, allowing us to master areas of the system while still adding new functionality for our end-users.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/04/2013
Glade S.
Information Systems Manager
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2013

"Great solution!!!"

Comentários: We knew that we would realize some cost savings by merging our wireless, wireline, internet and IPTV billing systems into a single solution. What we did not expect is staff coming to management for more work because they were out of things to do. CFO, Strata Networks

Vantagens: OSS360 has been the right solution for our company. We have a variety of services that we offer, each with its own billing and customer care requirements. We have been able to streamline our processes and automate many of the functions that we previously did manually. Advantage 360 staff are knowledgeable, professional and easy to work with.

Desvantagens: Because the system is so robust and versatile it takes a bit of work to get the back end set up, but once it's in place it's not difficult to manage and maintain.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2013
Venu P.
Manager
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/04/2020

"Would absolutely recommend to different people"

Vantagens: This program is incredibly easy to use and very user friendly. The customer service was also incredibly helpful and insightful.

Desvantagens: There are no cons to speak of

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/04/2020
Daniel D.
CTO
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2013

"A360 Review"

Comentários: I would recommend Advantage 360 to other Telco companies based on my dealings with their entire team.

Vantagens: The excellent Support and Customer Service received from Advantage 360 staff met all our business requirements. They are innovative and responsive in providing solutions to all out demands. This is a great company and we look forward to growing out business with their support.

Desvantagens: Not applicable

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/04/2013