Quem usa o Rydoo?

Empresas de alto crescimento. Rydoo livra as empresas e os funcionários de viagens. viagens e despesas. Alguns dos clientes: Deloitte, PwC, Jaguar, Scania, BMW, Brussels Airlines, SwissAir

Conheça o Rydoo

Rydoo é uma solução líder em viagens e despesas corporativas, que automatiza e agiliza processos para empresas de alto crescimento.

Com o Rydoo você economiza muito. Rydoo livra as empresas e os funcionários da fricção de
viagens e despesas.
Pesquisa de voos e hotéis, reserva de assentos em trens ou a despesa de um táxi no aeroporto.

Essa solução de ponta a ponta cobre toda a sua viagem. Ponto final.

Rydoo - Informação

Rydoo

https://www.rydoo.com

Fundada em 2011

Have a clear overview on your expenses
Define your spending rules
Set up your approval flow
Allow your employees to complete expense tasks in seconds
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O Rydoo não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Rydoo a partir de US$ 5,00/mês.


Preço inicial

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Versão gratuita

Não

Rydoo: implantação e suporte

Assistência

  • Email/Help Desk
  • FAQs/Fórum
  • Base de conhecimento
  • Suporte por telefone
  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Bate-papo

Implantação

  • Nuvem, SaaS, baseado na web
  • Android (celular)
  • iPhone (celular)
  • iPad (tablet)

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
  • Vídeos

Recursos do Rydoo

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Administração de impostos
  • Armazenamento de documentos
  • Cobrança e faturamento
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade
  • Contabilidade de fundos
  • Contabilidade de projetos
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Controle de despesas
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Empresas de contabilidade CPA
  • Faturação automática
  • Geração de relatórios financeiros
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de estoques
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão de recibos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão financeira
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Múltiplas moedas
  • Organizações sem fins lucrativos
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel de atividades
  • Para governo
  • Processamento de cartões de crédito
  • Projeções
  • Rastreamento de estoque
  • Razão geral
  • Receitas e balanço
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de despesas
  • Seguimento de status
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas de Contabilidade

  • API
  • Acesso para Celular
  • Alerta em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de despesas
  • Análise financeira
  • Atualização em tempo real
  • Categorização/Agrupamento
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de despesas
  • Controle de despesas
  • Controle de orçamento
  • Controle do processo de aprovação
  • Criação de painel
  • Dados em tempo real
  • ERP
  • Fluxo de trabalho de aprovações
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão de cartões de crédito
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de políticas
  • Gestão de promoções
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão de reservas
  • Gestão de reservas
  • Gestão de restrições
  • Gestão de viagens
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Logon único
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Portal para funcionários
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Reservas online
  • Vários idiomas

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Viagens

  • API
  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de despesas
  • Análise financeira
  • Atualização em tempo real
  • Campos personalizáveis
  • Cartão corporativo
  • Categorização/Agrupamento
  • Contabilidade
  • Controle de despesas
  • Controle de despesas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de quilometragem
  • Controle do processo de aprovação
  • Coordenação de contas
  • Câmbio
  • Dados em tempo real
  • Detecção de fraude
  • ERP
  • Fluxo de trabalho configurável
  • Gerenciamento de faturas
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de cartões de crédito
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de políticas
  • Gestão de recibos
  • Gestão de reembolsos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do quadro de horários
  • Importação/exportação de dados
  • Integração da contabilidade
  • Integração de QuickBooks
  • Integrações de terceiros
  • Lembretes
  • Logon único
  • Múltiplas moedas
  • Notificações em tempo real
  • Orçamentos/Previsões
  • Pagamentos eletrônicos
  • Painel de atividades
  • Processamento de faturas
  • Projeções
  • Registro de auditoria
  • Relatórios de despesas
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios em tempo real
  • Relatórios personalizáveis
  • Upload de recibos por celular

Ver lista completa de Software de Relatório de Despesas

Rydoo - Alternativas

Mais alternativas ao Rydoo

Rydoo - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,4

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Phillip I.
Owner
Internet, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 08/03/2016

"Making Expense Reports A Breeze"

Comentários: I'm in the entertainment industry as well as I have a business that I run from home. I need to differentiate the different parts of my life and make the reporting of my expenses easy for my accountant. I travel around the world performing and so there's various expenses, or write-offs, that I need to keep track of. I was using another company for a few years and they're going out of business. I searched for a company that could handle my expenses the way that I was already used to. In my search, I found Xpenditure. They have literally made 'expense reporting a breeze'. Even in my trial period, I needed some help in setting up my different expense reports and the customer service is GREAT!. I was a POTENTIAL customer, and the customer service treated me as if I was already a customer. Once I was helped with my setup, I haven't looked back. I've already recommended Xpenditure to some of my colleagues and will continue to do so. They have a customer for life.

Vantagens: As I mentioned in the review section, the customer support is phenomenal. In my trial period, I was treated like a customer that had already been with the company for a while. That's very attractive to potential customers. Also the ease of use, the mobile apps they have, so you can report your expenses on the go. If you need different types of expense reports, such as I do, they can accommodate that with no problems. Also, in traveling around the world they have a dropdown box for the different types of currency that you're using in a particular company. The pricing is very reasonable and you get a lot of bang for your bucks. Whether you're a big company or a self-employed person, it doesn't matter, they can accommodate your needs. I would say that they're a company that definitely over delivers but is very unassuming. I'd never heard of them until I did a search. I read a little bit about them, while I was checking out other companies, and Xpenditure won! Xpenditure treats people the way they want to be treated!

Desvantagens: At this point, I'm in my third month and I currently don't have any complaints. If I need any help, I contact customer support and they help me. No cons!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 08/03/2016
Shaluu B.
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 30/11/2016

"OMG THIS IS THE BEST THING EVER"

Comentários: I was so tired of working with bills and excel sheets. I cant explain how much time is wasted every single day doing this crap. After all, time = money right?
Then I found this gem. I contacted Charlotte on the website and asked a whole buncha questions and tested how the website works, and WOAH was I amazed! Its as simple as clicking a picture from your smartphone. Got a problem? Ask someone in the chat and they'll respond within 15 mins. Where else is the customer service so fast? Exactly, nowhere else. Would I recommend it to my colleagues? Oh hell yeah. Would I get subscription for year two? Definitely. This is my life long companion now. Really good job guys, kudos to you.

Vantagens: Easy to use
Prompt Response from the staff and they are kind :)
Nice UI
Comes with an App that you can use to click pictures and upload
Export to PDF and Excel sheet.
The invoices are numbered and the pictures are attached in the PDF, this feature got me.

Desvantagens: In the app you manually have to turn off Reimburse every time you click a picture. (I could be wrong)
Cannot upload PDFs of the scanned bills from CAMSCANNER.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 30/11/2016
Tiffany D.
Consultant
Consultoria de gestão, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 16/07/2020

"Customer Service is Important for a product like this -- Rydoo Doesn't Offer That."

Comentários: I had to cancel my subscription to Rydoo because my bookkeeper required me to use another software. I go to cancel and realize it's one day past the day they had renewed my subscription for a year. Not thinking it was a big deal I wrote to them and asked them to cancel my subscription and refund me since I was moving to another software. They took TWO WEEKS to return my message (after a few more from me) and then said no, they had told their manager and it couldn't be done.
Obviously annoyed I went into the software to cancel the annual subscription so I wouldn't forget this.
A month later, my accountant asked that I download all the receipts I had from Rydoo. So I pop in to export my files and to my disappointment I couldn't because I had cancelled the subscription. (it was now read only..) The only way to do so was to RENEW MY SUBSCRIPTION AGAIN. Now, I wrote them explaining the issue and I get 1 email a week that basically just asks me over and over "what's the issue?" which I cannot BEGIN to explain how annoying that is. The worst part is if I renew even for a month just to export my files, I have to renew for 3 users because that's what I cancelled on. No one will help me correct this on their side so I have to pay 3x the amount for 1 minute of use. So in short, The customer service is obviously brutal, the payment structure is broken and when you need them most, they are nowhere to be found. Do not waste your time.

Vantagens: The ease of sending receipts to my email was great - but receipt bank could do that PLUS they have great customer service.

Desvantagens: - Their payment structure is awful. I tried to change users/permissions to pay less per month and they wouldn't allow me.
- They charged me for a full year and would not let me be refunded (even though it was the day I was charged on my VISA) and when I tried to export after I cancelled I had no access (even though I paid for the year).
- The customer service is absolutely terrible - I've had to wait weeks for answers to simple questions.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 16/07/2020
Steven T.
Chemical Consultant
Petróleo e energia, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 23/09/2016

"Easy Way to Track Expenses"

Comentários: I have used Xpenditure for almost year. Most of that time was at a company that used it, and the pdf expense reports were extremely convenient. Now, as a 1099 employee, it has made tracking my expenses and saving them in pdf the best possible solution to providing secondary way to confirm my expenditures. Oh by the way, the price is right too. Steven

Vantagens: -PDF reporting with pictures
-App
-Website w/expenditures graph
-Price

Desvantagens: -It does take a while for the pictures to load...not too long...but in the inpatient world of today it does take some time.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 23/09/2016
Kye G.
Director of Product and Service Development
Imobiliárias, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 15/01/2016

"Lets you power through a big stack or pick them off one at a time on the go"

Comentários: I have used this both to catch up on a huge stack of receipts or add them on the go when travelling. Painfully I had a stack of over 100 receipts that got dumped on me. Clearly going to have to teach some employees the basics of travel and expense reports. ;-) Anyways, so far so good. All of them are uploaded and I am just going through to tidy them up. It gets the names, dates and amounts right 95% of the time. When it didn't the receipts were faded etc. You can separate the taxes out by adding the tax rate for the various jurisdiction you were in. Did up a PDF report and it was pretty slick. First time I've tried one of these apps and actually can tell I will stick with it. Entering them on the go is pretty awesome. Snap and pic and then clean up the details. Perfect way to pass the time in a cab or at the airport. Instead of on the couch at 10pm like I am now...never again.

Vantagens: Accurate, efficient, simple, sales taxes easy to add, reports seem great

Desvantagens: Support area of the website is kinda lame. Parts of it require you to log in but it doesn't recognize your password.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 15/01/2016