BugHerd

BugHerd

da Splitrock Studio

Quem usa o BugHerd?

O BugHerd foi desenvolvido para pessoas que coletam e atuam de acordo com os comentários do cliente. Ferramenta ideal para agências, designers, desenvolvedores, profissionais de marketing e gerentes de projeto que gerenciam os comentários internos e externos do site.

Conheça o BugHerd

O BugHerd é uma ferramenta de comentários visuais para sites.
É como usar notas adesivas para fixar o comentário do cliente e rastrear erros diretamente em uma página.

A extensão e barra lateral do navegador BugHerd envia informações completas e contextuais do comentário ou erro enviado (inclusive capturas de tela, navegador, sistema operacional e dados do seletor CSS) para serem totalmente gerenciadas por meio do quadro kanban de gestão de tarefas e projetos.

Detalhes do BugHerd

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fundada em 2010

Preço do BugHerd

O BugHerd não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do BugHerd a partir de US$ 39,00/mês.

Preço inicial

US$ 39,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Não oferecido

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do BugHerd

Ferramentas de Gestão de Tarefas
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Colaboração
Gestão de pendências
Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Gestão do fluxo de trabalho
Registro de auditoria

Avaliações do BugHerd

Exibindo 5 de 36 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Comentários: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Vantagens: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Desvantagens: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 14/02/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/04/2020

"Our clients LOVE it"

Vantagens: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Desvantagens: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 29/04/2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/04/2020
Chuck S.
Visual Design lead
Fabricação elétrica/eletrônica, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/06/2020

"Wonderful product that does exactly what is says it does. "

Comentários: Wonderful product, at a great price does exactly what is says it does. Loved the easy to use Kanban. One of the best products we have used.

Vantagens: Simple to deploy, simple to use. Even the technically unskilled were able to note issues that needed attention. We used BugHerd to successfully maintain a 600 plus page website through two CMS changes, and it worked flawlessly.

Desvantagens: A bit difficult to note changes on mobile, but it seems like that has been addressed now.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 16/06/2020

Thanks for the glowing review, Chuck. You've definitely put it through its paces with two CMS changes for a 600+ page website! Glad the mobile tweaking has been useful for you too.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/06/2020
Dealdiane D.
Mr
Design gráfico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/05/2018

"Great for client and QA collaboration"

Vantagens: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Desvantagens: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/05/2018
Christian T.
Director
Produção audivisual, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/04/2020

"Simplify issues management and communications"

Comentários: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Vantagens: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Desvantagens: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 29/04/2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/04/2020