BugHerd

BugHerd

da Splitrock Studio

Quem usa BugHerd?

O BugHerd foi desenvolvido para pessoas que coletam e atuam de acordo com os comentários do cliente. Ferramenta ideal para agências, designers, desenvolvedores, profissionais de marketing e gerentes de projeto que gerenciam os comentários internos e externos do site.

O que é BugHerd?

O BugHerd é uma ferramenta de comentários visuais para sites.
É como usar notas adesivas para fixar o comentário do cliente e rastrear erros diretamente em uma página.

A extensão e barra lateral do navegador BugHerd envia informações completas e contextuais do comentário ou erro enviado (inclusive capturas de tela, navegador, sistema operacional e dados do seletor CSS) para serem totalmente gerenciadas por meio do quadro kanban de gestão de tarefas e projetos.

BugHerd - Informação

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fundada em 2010

BugHerd - Preços

BugHerd a partir de US$ 39,00/mês. BugHerd não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do BugHerd abaixo.

Preço inicial

US$ 39,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Não oferecido

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do BugHerd

Ferramentas de Gestão de Tarefas
Acesso para Celular
Controle de horas
Criar subtarefas
Ferramentas de colaboração
Gamificação
Gestão de tarefas recorrentes
Rastreamento de percentual de progressão
Relatórios e análise de dados
Visualização de Gantt/linha do tempo
Visualização de lista de tarefas
Visualização de planilhas
Visualização em tabela de tarefas
Colaboração
Gestão de pendências
Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Gestão do fluxo de trabalho
Registro de auditoria

BugHerd - Avaliações

Exibindo 5 de 23 avaliações

Geral
4.4/5
Praticidade
4.6/5
Atendimento ao cliente
4.3/5
Recursos
4.3/5
Relação qualidade/preço
4.5/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Comentários: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Vantagens: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Desvantagens: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 14/02/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/02/2020
Avaliador Verificado
Director & Developer
Serviços e tecnologia da informação, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/01/2019

"Fast bug tracking for bulk bugs, with slow development of new features"

Comentários: I've been using BugHerd for around 3 years now on large scale web projects, often with 500-2000 bugs reported throughout the project life. I've recently tested all of the key bug tracking tools available for website development, and BugHerd is hands down, still the fastest and most useful tool for bug reporting with a useful user area for bug management. The tool could be so much better though if the dev team behind it invested some more time and resources to make bulk bug management and integrations better.

Vantagens: Fast bug reporting with easy to set tags, users and descriptions. Easy to filter user area with kanban columns, search and the ability to go click on a bug and be anchored to a pin in the bugs location on your website. No need to install code for each website you test.

Desvantagens: The development team is very slow to update and make changes to BugHerd. BugHerd is lacking bulk select features, and their connections to third party tools with better backend management aren't up to scratch.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 16/12/2019

Thank you for your fabulous review. We're glad to hear you're still a fan of the product. Rest assured we are working on some fantastic new updates that you'll definitely appreciate in 2020.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/01/2019
Todd K.
Content Director
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2020

"A Real Game Changer for Web Dev"

Comentários: Clients have really leaned into this platform. The level of transparency it provides is a big deal for them and allows us to work alongside them rather than play the interpretation game. I'd suggest it to any team that handles large website builds or even simple landing page designs.

Vantagens: BugHerd has been a pretty big game changer when it comes to my team's web development capabilities. While we used to have to add significant notes to PDFs and emails to send to the client (and vice versa), now we can tackle changes and feedback right at the source. The tool is fairly simple to use and makes it easy for our clients to give us their thoughts, which has made our timelines shorter and deliverables easier to fulfill.

Desvantagens: Since BugHerd is still being refined and updated pretty frequently, there are the occasional hiccups. It still has some quirks with multiple website testing instances that tend to cross some wires in the feedback. The ability to add a voice recording or brief screen recording to really lock down feedback would be great. When working with a team in a different area, adding bugs to your site can be interpreted a million different ways, so an easier way to provide specific info would be the next evolution of BugHerd.

Resposta dos fornecedores

por Splitrock Studio em 17/02/2020

Hi Todd, What an awesome and thorough review! Thank you so much. How cool is your idea of a voice recording? We'll look into it. Thanks again. The BugHerd Team.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/02/2020
Dealdiane D.
Mr
Design gráfico, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/05/2018

"Great for client and QA collaboration"

Vantagens: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Desvantagens: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/05/2018
Phillip Q.
Web Developer
Design gráfico, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 13/02/2018

"Nice UI. Not compatible with responsive websites, however"

Comentários: Easy for the client to log bugs and to view details about the bug without having to go back to the client to ask more questions and it automatically takes a screenshot from the client's computer when logging the bug.

Vantagens: I like the nicely designed UI which allows you to use drag and drop mouse movements to move jobs from in progress to completed etc.
I like how you can comment on items and how the client can respond. You can see the client's browser, OS and screen size automatically so you don't need to ask the client themselves!

Desvantagens: When the client logs a bug in a responsive view and you load the bug task in a full desktop view, hidden mobile elements that aren't available in the desktop view are also hidden. It's not easy to know they are talking about the mobile view without manually checking the screen resolution every time you view a new bug.
The extra client details are only accessible if the client installs the BugHerd browser plugin.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 13/02/2018