15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Tebra

O Kareo Billing é um software para prestar suporte a processos de cobrança internos. Os aplicativos móveis e de Internet ajudam o consultório a gerenciar os pacientes e as complicações que acompanham a cobrança do seguro. O Kareo é uma plataforma comprovada, acreditada por mais de 50 mil fornecedores. O Kareo Billing automatiza todo o processo para que o consultório seja pago mais rapidamente.

Quem usa Tebra?

O Kareo é popular entre clínicas com 1 a 10 profissionais de saúde e empresas de cobrança médica com 1 a 100 fornecedores.

Tebra Software - 1
Tebra Software - 2
Tebra Software - 3
Tebra Software - 4
Tebra Software - 5

Está em dúvida sobre o Tebra? Compare com uma alternativa popular

Tebra

Tebra

4,0 (1.250)
US$ 125,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
89
2
4,0 (1.250)
3,6 (1.250)
3,7 (1.250)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 449,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
44
Nenhuma integração encontrada
3,3 (363)
3,0 (363)
2,8 (363)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Tebra

eClinicalWorks
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
AdvancedMD EHR
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Gestão de fichas dos pacientes
Valant EHR Suite
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
História clínica eletrônica/informatizada
Para saúde mental/comportamental
athenaOne
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Gestão de fichas dos pacientes
ChiroTouch
Melhores recursos
Conformidade com assistência médica
Gestão de fichas dos pacientes
Notas SOAP
Nextech EHR & PM
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Gestão de fichas dos pacientes
Receitas médicas eletrônicas
TheraNest
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
História clínica eletrônica/informatizada
Para saúde mental/comportamental
MEDENT
Melhores recursos
Certificado para usos relevantes
TherapyNotes, LLC
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
História clínica eletrônica/informatizada
Para saúde mental/comportamental

Avaliações do Tebra

Pontuação média

Geral
4,0
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
3,7
Recursos
3,8
Relação qualidade/preço
3,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
48%
4
25%
3
10%
2
5%
1
12%
Laurie
Laurie
Owner
Usuário do LinkedIn Verificado
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Not the Best for a Small Clinic

5,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Teegan
Teegan
Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great EHR with room for improvement for natural healthcare providers

5,0 há 5 anos

Comentários: Using Kareo has been a overall great experience. It does almost everything we want it to do well, and the few things it needs to improve it at least allows you to do partially.

Vantagens:

I love the layout of Kareo. The dashboard is great and offers a lot of functionality while still looking clean and professional. The clinical portion is great as it shows all the sections of the note on one page. The ability to add and remove sections is also very useful. The interaction checker is nice, but needs improvement. The iPad app is really slick and I preferring using it when adjusting my patients (Chiropractor), as it allows me to quickly tap on each segment I'm adjusting from a list.

Desvantagens:

There is very little support for natural products/supplements in Kareo. You CAN make it work, but it's definitely not easy - requiring manually entering every single product you wish to recommend in the "Drug Favorites" section.

David
Crnp, EUA
Consultório médico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Box review

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: Just a general ok for this topic it’s not great

Vantagens:

Billing module is great once you learn how to use it. Learning curve is great

Desvantagens:

Setup and learning to use it. Lack of support

Michele
President and Owner, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Stay away unless

3,0 há 2 meses Novo

Comentários: wishing I would have gone with a different program or just sucked up the expensive costs of the one I had, which had no issues

Vantagens:

Claims reports are good. Clear and easy to understand.

Desvantagens:

Where to start? Billing is a joke - each claim line counts as a claim in the total you get each month - not per patient date of service as described and indicated multiple times by the sales person. Training was supposed to be weekly checkins, and actually training time. Our trainer literally did one session, and then we never heard from her again. When we were approached by customer service to see how we were doing, we flat out explained all the issues, no training, any time we did reach out to the trainer we were told to go look online when we already had, enrollments had not communicated an important step and it cost us nearly $1000 more one month due to their errors, etc. Supervisor took notes, explained how training should have been and was sorry that did not happen, yet specifically made mention how the trainer would not be reprimanded or counseled in any way on this issue, no one time adjustment on fees since we did not get the training we were promised in writing. Did suggest filing a case with accounting to see if we could get some of the submission fees refunded - that has been going on over 6 months now with no response - don't exepct one at this time Reports overall are missing - cannot get a detailed A/R report to print that shows both insurance and patient on the same print out - I can do patients, or I can do insurance but not both on same report System likes to lag when trying to change screens - IT has been out and its not our systems, its Tebra Not being able to do everything in a cloud based system is frustrating - apparently front desk and providers live in the cloud based side, billers and accountants live on the desktop side - this should be fully cloud based by this point in time - other systems have figured it out years ago

Anita
CMA, EUA
Consultório médico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Tebra Usage

5,0 mês passado Novo

Comentários: Great product to create charts and run a thriving practice

Vantagens:

Ease of usage, easy chart building and scheduling for small to medium size clinic

Desvantagens:

medications cannot be listed in alphabetical order or update scripts when dose or directions change.

Alphonse
Nurse Practitioner, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

User friendly & amazing transition!

5,0 mês passado Novo

Comentários: Very happy with my experience and transition from Epic

Vantagens:

User friendliness Interface makes sense

Desvantagens:

Some template spacing issues are present when making templates