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Conheça Insightly

Com mais de 1,5 milhão de usuários em todos os setores, o Insightly é um software de CRM com integrações nativas ao Gmail, Office 365, MailChimp e outros aplicativos populares. Use o Insightly para gerenciar dados do cliente, clientes potenciais e projetos em todas as etapas do relacionamento com o cliente, monitore o pipeline de vendas e meça o desempenho em relação às metas de vendas e negócios.

Quem usa Insightly?

Organizações de qualquer setor que procuram um CRM fácil de usar, com gestão e entrega de projetos. Acompanhe tudo em uma mesma plataforma, desde clientes potenciais até projetos entregues.

Insightly Software - 1
Insightly Software - 2
Insightly Software - 3
Insightly Software - 4
Insightly Software - 5

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Insightly

Insightly

4,0 (636)
US$ 29,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
109
129
4,0 (636)
4,0 (636)
3,8 (636)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 8,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
466
34
4,5 (4.466)
4,3 (4.466)
4,5 (4.466)

Outras ótimas alternativas ao Insightly

monday.com
Melhores recursos
Gestão de funcionários
Gestão do pipeline de vendas
Painel
HubSpot CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Bitrix24
Melhores recursos
Automação de marketing
Banco de dados de clientes
Reservas online
Trello
Melhores recursos
Ferramentas de colaboração
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos
DealCloud
Melhores recursos
Gestão de leads
Gestão de tarefas
Importação/exportação de dados
Nimble
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Rastreamento de interações
Salesforce Platform
Melhores recursos
Automação dos processos comerciais
Controle do progresso de tarefas
Ferramentas de colaboração
LionDesk
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de e-mails
Gestão de leads
Claritysoft CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads

Avaliações do Insightly

Pontuação média

Geral
4,0
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
3,8
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
4,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
36%
4
42%
3
14%
2
3%
1
5%
Abel
Abel
Agent, Benin
Usuário do LinkedIn Verificado
Hotelaria, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Avis insightly

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: I like this software because of its performance and ease of use accompanied by very simple functionality and I don't blame it for anything at the moment which is rare

Vantagens:

high-performance, easy-to-use software with very simple features

Desvantagens:

I find no disadvantages for the moment good for competing

Natalie
Operations & Training Manager, EUA
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Insightly - We're Back Again

5,0 há 9 meses

Comentários: We love Insightly and have solved the major issue of project management as well as integration with Quickbooks so we can have a high level overview of each project, opportunity, and where we are with the quickbooks billing. It saves us a lot of time and removes a lot of human error in our processes as well.

Vantagens:

The ease of tracking multiple types of projects and stages of the project and the visibility of each project's status. We tried Hubspot for two years and came back with Insightly as it was so much better to use.

Desvantagens:

The marketing function, and the products, pricebooks, and quotes could use some additional features compared to their competition. They aren't as easy to use and can be clunky at times.

David
David
CEO, Tailândia
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Insightly is a reasonable CRM with decent functions

4,0 mês passado Novo

Comentários: I selected this as our CRM. We switched over from Zoho which was universally hated by our sales guys.

Vantagens:

Insightly does a pretty reasonable job as a CRM. It's quite easy to use and pretty. It has some integrations out of the box and is easy to customize.

Desvantagens:

No significant draw backs to it. I would say it's a middle of the road CRM system that is neither great nor terrible.

Patrick
office manager, EUA
Suprimentos e equipamentos para empresas, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Poor quality, high cost

1,0 há 2 meses

Vantagens:

They offer sufficient customer support for setup and management

Desvantagens:

The entire interface and user experience is very poor. Cost is very high for a low quality product that looks 10-15 years old!

Christina
Administrator, EUA
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Insightly is a great CRM Tool

4,0 há 4 meses

Comentários: Overall, the CRM product has been a great business tool for everyday use. I would certainly recommend it to a business if they can afford the price point.

Vantagens:

Insightly offers many products and features to be a one-stop-shop in the administrative world. It allows a company to keep all of their client information in one location and access quickly and easily. It allows emailing clients directly in the software as well as filing previously sent emails to a client.

Desvantagens:

The way that some of the fields are set up, they are not made for quick editing, copying, etc. The phone number fields do not have an automated template, the number can be input anyway. The address fields, specifically state, do not have preset options and either can be an abbreviation or spelled out. It would be nice if these were preset so that it is uniform when printing reports, etc. Lastly, once you create a lead, even after converting to a contact, the lead still shows up when that specific client is searched for. It can be confusing when you need to click quickly.