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Conheça Apex LIS

Sistema de informações laboratoriais (LIS na sigla em inglês) acessível disponível como solução interna ou baseada na Internet. Ideal para o laboratório comercial ou consultório médico. Interfaces HL7 para prontuário eletrônico do paciente (PEP) e laboratórios de referência. US$ 400/mês, incluindo 3 interfaces de analisador e suporte das 8h às 17h. A versão do Laboratório Comercial custa US$ 750/mês. O pacote de conformidade com CLIA facilita o cumprimento dos requisitos regulamentares. Aplicativo fácil de usar, pode ser instalado em um dia; há treinamento disponível na Internet. O LIS é facilmente configurado para atender aos seus requisitos exatos de analista e fluxo de trabalho.

Quem usa Apex LIS?

Plataforma de laboratório médico para o setor de saúde, que ajuda com segurança de dados, interface de ficha médica digital (EMR), portal do paciente, entrada de pedidos, geração de relatórios e muito mais.

Apex LIS Software - 1
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Apex LIS Software - 5

Está em dúvida sobre o Apex LIS? Compare com uma alternativa popular

Apex LIS

Apex LIS

4,2 (11)
US$ 1.500,00
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
62
Nenhuma integração encontrada
4,3 (11)
4,2 (11)
4,1 (11)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 3.900,00
uma vez
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
100
Nenhuma integração encontrada
3,9 (19)
3,8 (19)
4,5 (19)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Apex LIS

LabCollector LIMS
Melhores recursos
Gestão de estoques
Rastreamento de conformidade
Relatórios e análise de dados
Agilent SLIMS
Melhores recursos
Caderno eletrônico de laboratório
Gestão de amostras
Gestão de estoques
CrelioHealth For Diagnostics
Melhores recursos
Gestão de amostras
História clínica eletrônica/informatizada
Relatórios e análise de dados
LabWare LIMS
Melhores recursos
Assinatura eletrônica
Gerenciamento de armazenamento de dados
Para laboratórios
CGM SCHUYLAB
Melhores recursos
Gestão de amostras
Gestão de instrumentos
Gestão do fluxo de trabalho
Avalon Laboratory System
Melhores recursos
Gestão de pedidos de laboratório
História clínica eletrônica/informatizada
Segurança de dados
QReserve
Melhores recursos
Agendamento de recursos
Gestão de calendários
Reservas online
MedicsPremier
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Entrada de códigos e taxas
Gestão de reclamações

Avaliações do Apex LIS

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,1
Recursos
4,1
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
73%
4
9%
1
18%
Maria Louisse
Maria Louisse
Laboratory Technician, Filipinas
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Worth The Price

5,0 há 2 anos

Comentários: One of the best Medical Lab Software used in hospitals and other reference laboratories. Easy to use and adaptable to your organization's needs.

Vantagens:

Working in a government hospital, Been using this software 5 years now and this APEX LIS became our bestfriend in our workplace. It is very helpful especially when you are in health care industry. From order entry, specimen storage, data security and more. Files are safe and secure.

Desvantagens:

It is confusing at first. So glad we had training for this software. Still a 10/10 for me.

David
Director of IT, EUA
Consultório médico, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great Support Behind The Product

5,0 há 5 anos

Comentários: When I was brought on as the IT Director, this app was the biggest open issue. After doing some testing I found that our ISP latency response time was extremely high thus being the underlying issue with the app communicating with our cloud server. Called and had a discussion with Oscar, we had a test console deployed into our Citrix environment that evening and began testing the next day. Console ran like a champ and my staff couldn't be more thankful!

Vantagens:

For the price it's really hard to beat. Anytime we have any issue we are able to get a tech on the phone and get the issue resolved in a timely manner.

Desvantagens:

Sometimes devices stop communicating and the system needs to be rebooted. We've put in a process to simply reboot the workstation every evening and this seems to have minimized this issue.

Resposta do Apex Healthware

há 5 anos

Thank you for your kind review its a pleasure to be of service to Legacy ER

Shane
Physician, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Apex sucks! Unprofessional answer...... yes. Truthful?.......Absolutely

1,0 há 8 anos

Comentários: Apex had good customer service initially, in fact I referred several other clinics to them in the first year after opening in 2009. At first they seemed very responsive to our clinic needs, however, over the years they have gone significantly downhill. As in I don't think customer service could get any worse.

Vantagens:

Most of the time Apex works just fine. But how many software programs do you know that work perfectly all of the time? Its when it is NOT working is when you see their true colors. When see a companies response when things aren't working is when you measure the value of the company and the software program.

Desvantagens:

For 13 months now we have been trying to get Apex to interface with LabCorp. This is a process that should only take 2 weeks or less. Our clinic is NOT the only one having problems with Apex. Here we are 13 months later and still no interface. The problem is that clinics are held hostage by software companies because it is frequently cost prohibitive to drop your LIS company and switch to another (same thing with EMR's). At MedNorth we are at the point where we are going to just bite the bullet and switch to a new LIS company....that's how bad it is.

Resposta do Apex Healthware

há 5 anos

Dr Hill we are sorry to hear of your frustration. Please note that this interface (1 of over 100) was completed by us in 10 weeks but we waited on your EMR for 9 months to complete delivery of insurance & guarantor data. what can we do to make this right for you?

Lisa
Lab Manager, EUA
Consultório médico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Apex for your POL LIS

5,0 há 5 anos

Comentários: An LIS in the POL results in more timely results without transcription errors. However, most LIS are designed for large hospitals and are so expensive that the average POL cannot even consider the cost of installing one. Apex has changed that. I am the Lab Manager in a POL with 8 providers performing over 100,000 labs on an annual basis, and I must say that this was our best purchase ever! As a plus, the customer support has been very timely and personable.

Vantagens:

The Apex LIS is perfect for the Physician Office Lab. Not only does it provide all the features needed, but, unlike most of its competitors, its is very affordable!

Desvantagens:

I honestly do not have anything negative to say about the Apex system.

Resposta do Apex Healthware

há 5 anos

Thank you for you for allowing us to be your LIMS. Its a pleasure!

Khalid
CTO, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

SignatureCare Emergency centers Love using Apex LIS

5,0 há 5 anos

Comentários: We love using the software as it provides us the central platform to manage our in-house lab. We are able to serve our patients faster and efficiently.

Vantagens:

It is user-friendly and easy to learn after it is initially set up by the expert staff at Apex support. We have worked with them to centralize the use across multiple facilities and successfully integrated with our EMR software. Results transfer to our EMR seamlessly.

Desvantagens:

Sometimes communications to the devices break but Apex support has set up a robust recovery process.

Resposta do Apex Healthware

há 5 anos

You are most kind. It is a pleasure to be of service to SignaureCare!