Quem usa o Deskero?

O Deskero tem como alvo qualquer tipo de negócio que queira envolver os clientes de uma maneira mais pessoal e significativa, contando com um sólido sistema de tíquete.

Conheça o Deskero

O Deskero é um software de suporte técnico com recursos como suporte multicanal, base de conhecimento, integração de redes sociais, bate-papo ao vivo integrado, respostas prontas e gerenciamento preferencial de clientes. O software visa a integrar o envolvimento social ao atendimento ao cliente, com um supervisor social inovador que permite às empresas acompanhar todas as conversas sociais significativas que possam envolver suas marcas.

Deskero - Informação

Deskero

http://www.deskero.com/

Fundada em 2012

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Documentos
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Deskero - Visão geral de preços

O Deskero não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Deskero a partir de US$ 9,00/mês.


Preço inicial

US$ 9,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Deskero

  • Alertas/transferência
  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo em tempo real
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle e acesso remoto
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de call centers
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de e-mail
  • Integração de redes sociais
  • Macros e modelos de respostas
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de interações
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteamento automático
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

Deskero - Alternativas

Mais alternativas ao Deskero

Deskero - Avaliações

Exibindo 5 de 104 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Andrea A.
Business Development
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 19/08/2020

"Simple, complete, scalable and customizable with API"

Comentários: We automatized the creation of new customers and leads with API integration, we provide a self-service portal where customers can find the activation state of their services and any requests. We manage tickets of many types very easy: information, requests, technical help, economics, leads, prospects. We implemented live chat very easy. We can manage many customers with few operators. We are very satisfied.

Vantagens: The product is perfect for tickets management and live chat implementation. You can manage as many ticket as you want and create as many chat widgets as you want, other competitors have limits on tickets or chats. It offers a simple CRM for basic tasks, but useful to store information to let operators answer customer requests. The API can expand automatization very well and information can be implemented or connected in a more complete CRM. Configuration is very easy, but complete, with e-mail template and workflow automatizations by rules and if-then conditions. There is a useful self-service portal for customers.

Desvantagens: The API documentation is very minimal and sometimes you have to ask for help to use some advanced requests, but the technical team is fast and give you complete answers. There are some bug here and there, like broken search boxes, nothing too serious, but as you write to technical team they fix them in very short time. I wish the CRM part is more complete with the possibility to create customers types and connect each others, more customized field types and the possibility to create group of customized fields to let operators read information very easy. It's not possible to create if-then rules with CRM custom fields. I wish more customizations for self-service portal, like pages creation (outside the knowledge base), top page banners or alerts, customized fields integration into pages.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 19/08/2020
Marc C.
President
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 05/02/2020

"Easy process to onboard ticketing system for our clients"

Comentários: We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients. By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Vantagens: Clean and easy to understand / use interface. Support and implementation went smooth and well documented.

Desvantagens: We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 05/02/2020
Avaliador Verificado
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    4/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 05/02/2018

"Good but not cheap"

Vantagens: Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Desvantagens: The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Resposta dos fornecedores

por Deskero (Nabra Ltd) em 08/03/2018

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 05/02/2018
Stefano D.
CEO
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 08/07/2020

"Easy to implement and to use. It saves a lot of time to the company's support team."

Vantagens: The functionalities are well explained and easy to use across the team with reduced learning time. We have activated the social channels together with email channel and web ticketing and everything is connected with low effort from our side to manage all the requests. We have also the possibility to build our own knowledge base to reduce the effort for each operator to find the information needed to provide assistance to our clients.

Desvantagens: Nothing specific to report. Of course, the possibilty to reduce the price could be a nice to have.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 08/07/2020
Stephenie S.
Head of Marketing & Data
Emprego e contratação, 13-50 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/07/2019

"Great App for the Price"

Comentários: We are still in the process of rolling this out company-wide, but the best thing about implementing a tracking system like this is having the ability to streamline, track, respond and organize all of the inbound requests from our employees. It also forces them to use the forms and provide the required information before sending a request and eliminates the back and forth that often occurs in trying to get everything we need to begin providing them with the support/requests they have.

Vantagens: I like a lot about this program, the ability to track tickets and respond from them as well as the ability to customize the portal. I've worked with several ticketing systems in the past and this app offers the same support to the people handling the tickets (agents) as any other ticketing system out there but for a fraction of the price (and far less backend coding!)

Desvantagens: The software itself is very easy to use. The one challenge I have is not having a quick reference for FAQ or 1st line troubleshooting during installation. With that being said, I never had to wait more than an hour for someone to email me back. I know there is a lot more there that can make it more powerful but it's difficult to figure out what everything does without toggling between their webpage and your portal (vs. having the ability to hover over and see information or having a support portal embedded in the company portal for agents to use.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/07/2019