Fivestars

Fivestars

da Fivestars Loyalty

Quem usa o Fivestars?

Pequenas e médias empresas com locais físicos. Atualmente disponível a todas as empresas nos EUA.

Conheça o Fivestars

Precisa de uma maneira melhor para entrar em contato com seus clientes? Mais de 14.000 empresas usam o Fivestars para trazer os clientes de volta com frequência duas vezes maior com ferramentas de marketing de aplicativo móvel, e-mail e texto. Você recebe uma tela sensível ao toque gratuita para cadastrar clientes facilmente. Com o AutoPilot e o Unlimited Promotions, mantenha a posição top of mind ao entrar em contato automaticamente com seus clientes com a oferta certa no momento certo. Receba também relatórios detalhados sobre as visitas e o comportamento de gastos dos clientes.

Detalhes do Fivestars

Fivestars Loyalty

http://www.fivestars.com

Fundada em 2011

Preço do Fivestars

O Fivestars não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Versão paga do Fivestars a partir de US$ 299,00/mês.

Preço inicial

US$ 299,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Computador - Mac

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Fivestars

Programas de Fidelidade para Pequenas Empresas
Acompanhamento da atividade do cliente
CRM
Gestão de associação
Gestão de descontos
Gestão de recompensas
Portal do associado
Rastreamento de recomendações
Sistema de cartão de fidelidade
Sistema de fidelidade sem cartão
Sistema de vales-presente
Acompanhamento de atividades
CRM
Cartão Fidelidade
Gestão de associação
Gestão de recompensas
Gestão de vales-presente
Portal do associado
Programa de fidelidade
Rastreamento de recomendações
Captura de assinaturas
Cobrança recorrente
Compatível com bitcoins
Gestão de vales-presente
Impressão de recibos
Integração de serviços de processamento de pagamentos
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Suporte para cartões de débito
Transações de cheques ACH
Transações em pontos de venda
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes

Avaliações do Fivestars

Exibindo 5 de 1.183 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Marcus K.
Senior Partner At Mad Ox Games & Comics
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2018

"We have increased our customer satisfaction greatly, and easu/ "

Comentários: customer frequency has increased greatly. Quarterly customers become monthly, and monthly customers become weekly. It adds up quickly. Customers enjoy the rewards programs, because it requires no membership card, and it is easy to redeem rewards.

Vantagens: Ease of use. My staff required nearly zero training on this product, and the down time for the hardware is less than 1% of our operational time.

Desvantagens: It is a little pricey. That is why I rated it 4 stars for value at cost. But, it is very worth the expense. The question about how often do we use the software does not allow for our actual frequency of use which is closer to "every 5 minutes" than Daily, which was the most frequent response allowed.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2018
Nipuna R.
Aircraft Maintenance Trainee B1.1
Companhias aéreas/Aviação, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2019

"Customer loyalty with STARS"

Comentários: Fivestar is an user friendly program which helps to keep update with customers. Help to build loyal customers by sending them messages to inform about new promotion and keep updated them with the deals.

Vantagens: This is simple and user-friendly as well as it is customizable. Super customer service. It helps to get critical customer data.

Desvantagens: Its SOMETIMES hard to reach customer support quickly.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2019
Willie V.
Owner/operations
Eletrônicos, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020

"Higher points earned per purchase over other reward apps"

Comentários: Overall great app for anybody wanting to save a buck or be rewarded for their purchase. It's great that customers are being rewarded for being loyal

Vantagens: Points actually accumulated fairly quick and the program is so user-friendly anybody from a child to a senior citizen can use it with ease

Desvantagens: In my opinion the only downfall is I can't go back and review what I purchased for what I'm getting points for only the amount spent

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020
Tara N.
owner
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2019

"Lies and then more lies"

Comentários: Horrible
Their rep made promises and now that he is gone they will not honor anything or even acknowledge my issues

Vantagens: It is super easy to use, anyone can figure out how to use it from the front or back end

Desvantagens: The representative who signed us up told us it was a year contract. At the end of that year we could cancel, he promised there would be no new charges after the prepaid year. He no longer works for them. Shortly before payroll was due Fivestars pulled $2400 from our account. We had no warning. I called them, they set up a phone appointment. They never showed for two of those phone appointments. I finally spoke with Silvana who told me they would refund the $2400 if and only if I signed a new contract promising to pay them monthly for the next year We did not want to continue the service, but if i didn't sign that, they would not give me the $2400 back. Even after I signed it, it took them over a week to give the money back. It has been 10 months and we received an email stating that we needed to let the know if we don't want to renew next year. We never received that email the first year, but all the same I clicked on the link to let them know there was no way we were renewing. Guess what? They set up a phone interview, you can't cancel on their website. I got the call from them today and I was able to terminate the contract for two months from now, when the 12 month contract i signed under duress expires. But then, she told me we have to mail back the two tablets. I was quite sure we paid for those becuase that's what their rep who signed us up told me. So now we were told we paid for those up front, but we have to send them back, we even have to pay for t

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2019
Adam R.
EA
Software, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2020

"Good app, but sometimes difficult to find deals"

Comentários: Overall it's a good app, but it would be better to have some way to remember and know when to use your five stars account at a place. Lots of the time I've only noticed places take five stars after I've already paid.

Vantagens: I love these rewards programs and it's really fast and easy to accumulate points quite fast to get a free or discounted item.

Desvantagens: It's hard to remember which places use five stars and in the app it's annoying to have to press the bubble again to get out of the business rather than just pressing out (it won't let you).

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/02/2020