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a escolherem o melhor software

Conheça Insly

O Insly é o sistema mais simples de administração de apólices do mercado, criado por uma equipe com longa experiência em tecnologia de seguros.

A solução cobre todos os princípios básicos que os corretores e agentes precisam: você pode armazenar facilmente informações de clientes e apólices, documentação por e-mail, faturar clientes, saber quanta receita de comissão e taxa você obteve, acompanhar reclamações e muito mais.

A introdução leva menos de 2 minutos e não há custos iniciais.

Quem usa Insly?

Corretores e agentes de seguros de todo o mundo.

Insly Software - 1
Insly Software - 2
Insly Software - 3
Insly Software - 4
Insly Software - 5

Está em dúvida sobre o Insly? Compare com uma alternativa popular

Insly

Insly

4,9 (17)
€ 4.000,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
61
Nenhuma integração encontrada
4,8 (17)
4,5 (17)
4,8 (17)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 99,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
85
11
4,7 (149)
4,9 (149)
4,9 (149)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Insly

NowCerts
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de apólices de seguro
Gestão de comissões
A1 Tracker
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Rastreamento de reclamações
Resolução de reclamações
Jenesis Software
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de apólices de seguro
Gestão de políticas
Macaw
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de renovação
Gestão de políticas
NewgenONE Digital Transformation Platform
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Financial Services Cloud
Melhores recursos
Gestão de apólices de seguro
Gestão de clientes
Portal do cliente
Applied Epic
Melhores recursos
Gerenciamento de documentos
Gestão de apólices de seguro
Gestão de comissões
FileTrac Evolve
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
tigerlab
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.

Avaliações do Insly

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
4,8
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
88%
4
12%
Ivo
Ivo
Member
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 11–50 funcionários
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Professional team

5,0 há 10 anos

Comentários: Insly has been helping us to distribute our products through broker channels in several countries. Cooperation with them is very simple and professional. Highly skilled professional development team solved all our system development needs quickly. System was light weight but flexible to suit different channels and specific needs.

Jenny
Owner, Canadá
Fotografia, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Can use anywhere on any device.

5,0 há 4 anos

Comentários: Great range if features. It is a reliable system.

Vantagens:

Software is easy to set up and use. Can be used from anywhere. Customer support is available all of the time.

Desvantagens:

Not easy to customize. There are some lags here and there.

Mareks
accountant
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Insly Overall

4,0 há 10 anos

Comentários: Overall impression of the Insly broker insurance system is remarkably good but still has opportunities for further improvements.
The system is user friendly, can be accessed from any computer and doesn't need any additional installations.
Insurance quotations work well when main insurance solutions are working properly. On the other hand when working with hight risk class vehicles, mostly all quotations should be done manually and Insly is used to combine all calculations in an easy to read type of proposal, which our clients value.
Insly system provides transparent view of working progress and follow-up reminders.
From the administrative point of view, Insly offers outstanding functionality of insurers reports, handy payment imports, extensive reporting options.
Recommendations might be to insert a variety of commission levels, therefore allowing to differentiate payment methods throughout salesmen and to generate user specific commission acts by adding specific headers and footers to the existing report in order to reduce manual work.

Kaido
Country Manager
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Insly insurance broker software review

5,0 há 10 anos

Comentários: Insly insurance broker software features all the aspects that would be expected from a broker software including policy issuing, billing, administration, CRM , reporting and multiple quoting functionalities. An important advantage is that it is a cloud based system meaning one does not need to install anything to his / her computer. The insurance quotes can be provided online (through a real time xml connection from insurers) or by inserting /uploading tariff tables. Since the quotes are provided in real time over xml connection then there is a slight delay in gathering and presenting the comparative prices. Marketing related customization options for brokers who use the system are available and extent of this will most likely be increased in the next version. All in all a very effective and easy-to-use software for policy quoting, issuing and administration.

Tarmo
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

comments: Insly

5,0 há 10 anos

Comentários: Process automation and efficiency are the two key words that can be associated with Insly broker system. The automated renewal engine for third party liability insurance allowed us to migrate 50% of the back office staff to other duties and tasks. The offers for mainstream insurance lines are composed automatically and quickly. What is even more important they look nice and professional. Even though the system is pre-calibrated some adjustments are still needed before the system can be used such as personalization of the offer summary templates. Naturally if needed one can use the standard white label templates available as well. Most of the calibration can be done easily by the user himself. At the same time there are some tasks that also require the involvement of the support staff.