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Conheça PandaDoc

O PandaDoc é uma ferramenta tudo-em-um para criar, editar, monitorizar e assinar eletronicamente formulários de forma rápida e fácil. Descubra uma forma mais eficaz de gerar formulários com aspeto profissional. Obtenha mais negócios com assinaturas eletrónicas ilimitadas, modelos reutilizáveis, edição na aplicação, integração de CRM e assistência em direto 24 h/7 dias por semana. O nosso utilizador médio cria um formulário em menos de 4 minutos e regista um aumento de 20% nas taxas de fecho. Junte-se a 50 000 empresas que automatizam os formulários, agilizam o funil e obtêm mais negócios!

Quem usa PandaDoc?

O PandaDoc destina-se tanto a médias como a grandes empresas. Ajudamos as equipas de vendas, marketing, sucesso do cliente e RH a gerir melhor as propostas, os orçamentos e os contratos.

PandaDoc Software - 1
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PandaDoc

PandaDoc

4,5 (1.150)
US$ 35,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
130
27
4,4 (1.150)
4,3 (1.150)
4,3 (1.150)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 35,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
56
19
4,3 (294)
4,3 (294)
4,4 (294)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao PandaDoc

Proposify
Melhores recursos
Assinatura eletrônica
Geração de propostas
Modelos
Docusign
Melhores recursos
Assinatura de várias partes
Assinatura eletrônica
Autenticação
Cognito Forms
Melhores recursos
Campos personalizáveis
Criação e design de formulários
Formulários personalizáveis
Zoho Sign
Melhores recursos
Assinatura de várias partes
Assinatura eletrônica
Segurança de dados
QorusDocs
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de documentos
Modelos
airSlate SignNow
Melhores recursos
Assinatura eletrônica
Captura de assinatura por celular
Segurança de dados
Concord
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Assinatura de várias partes
Assinatura eletrônica
Bidsketch
Melhores recursos
Assinatura eletrônica
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento de documentos
Oneflow
Melhores recursos
Assinatura de várias partes
Assinatura eletrônica
Lembretes

Avaliações do PandaDoc

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,4
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
64%
4
28%
3
6%
2
1%
1
1%
Dave
Director
Usuário do LinkedIn Verificado
Design, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Best Document Creation, Management & Signing Tool out there.

4,0 há 4 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Alimentação e bebidas, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Minha opinião

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Oque eu mais gosto é que dá pra enviar rastrear e assinar eletronicamente documentos

Desvantagens:

Eu gosto de tudo não tenho nada a reclamar

Hafizah
Hafizah
Assistant Manager Business Development, Malásia
Usuário do LinkedIn Verificado
Telecomunicações, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Zoho Notebook is really the best

5,0 há 3 anos

Vantagens:

Using Zoho Notebook on my desktop pc or on my mobile device, I can easily take notes or save my thoughts. Not only written material but also music and pictures can be added to the note. However, the file size is limited. Using a digital notebook to save my notes is more safer than using a real notepad.

Desvantagens:

It does not allow an offline setting since it requires constant internet connections to view my notes in the software. If the note may be saved on my desktops as a backup option, it will greatly assist me in recovering my note if I lose internet access. Overall, most of the feature is really useful for me as i really in needs for a good digital notepad

Habibah
Habibah
Information Technology Support Assistant, Malásia
Usuário do LinkedIn Verificado
Telecomunicações, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Good document editor with e-sign feature

4,0 há 3 anos

Comentários: I use Pandadoc to create plans and contract agreements. It enables clients to sign digitally and immediately notify me when they see the proposal, which allows me to watch their level of engagement.

Vantagens:

I appreciate the fact that Pandadoc notifies me as prospects see my proposals and enables them to sign digitally without scanning or printing. I like that it allows me to present a pick list to customers, from which they can choose which package or service they want, and it will instantly complete them.

Desvantagens:

I am unable to replicate whole sections, just some of the content parts. This is infuriating. That strikes me as a little clumsy from the developer side. The document didn't allow me to write in Landscape mode, so I've been drafting my proposals slides in InDesign and afterwards copying/pasting them as photographs into the document, and this has resulted in some duplication of effort on my side, which is inconvenient given that one of the reasons I choose this software because I need a system to help reduce time wasted on drafting proposals.

Silviu
Administrator, Reino Unido
Publicidade e marketing, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

PandaDoc - documents powerhouse

5,0 mês passado Novo

Comentários: PandaDoc helped us go paperless with all our documents, makes managing all the documents and signatures easy to track, send and receive. PandaDoc is saving us a lot of time with printing and scanning documents.

Vantagens:

To be straightforward PandaDoc is easy to use due to its nice and intuitive design and makes all my document easy to manage. I really like it the options to integrate with a lot of payments gateway and CRM. Another thing I want to mention is the responsives and very helpful support team.

Desvantagens:

It was not that simple to learn to use it.

Elaine
Director of Information Technology, EUA
Serviços a indivíduos e famílias, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Does the job but improvements needed

2,0 há 4 anos

Comentários: Easy to learn and use. PandaDoc support team does seem willing to listen and interested in suggestions. They say they will forward suggestions to the development team. Overall PandaDoc feels like it's still very young and needs its developers to pay more attention to some smaller details to improve user experience and polish some existing features.

Vantagens:

Quick and easy to learn and train staff. PandaDoc support team is responsive, even if they don't have all the answers. Does some jobs well. If you just need to get a simple signature on a simple form, this is easy peasy.

Desvantagens:

No conditional logic on forms. For example a W-9 form requires either a SSN or EIN and only one check-box must be checked. No way to make conditional requirements like this. The editor is tedious when designing forms from scratch: making the slightest edit to a section that has many checkboxes, for example, will skew the whole document out of alignment. While viewing "Completed" documents, after opening a document to view it, then returning back to the list again, there's no indicator showing which document was last opened, so it's hard to know where you left off on the list of docs. This seems like such an obvious and simple feature. Published forms (forms embedded as code on on website) have the following issue: If a signature is needed from us (originator) and signer (website visitor), then signer must enter OUR email address before they can fill out the form. If we leave off our signature (as a workaround) then the signer will receive notification emails normally intended for originator (Your form has been viewed, etc) and there's no way to turn off those notifications. PandaDoc chat support staff was stumped on that one. There's no way to enable notification to another team member. This is a problem for teams that divide work. Example: team member #1 creates/modifies forms, team member #2 works with signed documents. Team member #2 can't be notified of newly arrived docs. Why limit who can be notified? Things like that. Improvements are needed.