Conheça o Ordoro

O Ordoro gerencia todos os seus carrinhos de compras, mercados e contas de remessa em um só lugar. Chega de copiar e colar, esperando que nada se perca no caminho. Acesse boas taxas USPS do setor com descontos de até 67% e sinta-se à vontade para comparar as taxas das outras principais operadoras, incluindo FedEx, UPS, Canada Post e DHL. Pedidos de remessa em lote e dropshipping em questão de minutos ou automaticamente. Economizando com os descontos de frete, você poderá pagar o custo do aplicativo e mais.

Quem usa o Ordoro?

O Ordoro atende a varejos online de todos os tamanhos e canais que buscam otimizar suas operações de back-end com ferramentas de gestão de pedidos, estoques e remessas, além de uma API aberta.

Onde o Ordoro pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop)

Sobre o fornecedor

  • Ordoro
  • Localizado em Austin, EUA
  • Fundado em 2010
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Canadá, Estados Unidos, França e outros 6

Idiomas

inglês

Sobre o fornecedor

  • Ordoro
  • Localizado em Austin, EUA
  • Fundado em 2010
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Canadá, Estados Unidos, França e outros 6

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Ordoro

Ordoro Software - 1
Ordoro Software - 2
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Vídeo do Ordoro
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Ordoro

US$ 59,00/mês
Versão gratuita
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US$ 795,00/mês
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Recursos do Ordoro

  • Alertas/notificações
  • Atendimento do pedido
  • Código de barras/RFID
  • Envio aéreo
  • Etiquetas de remessas
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de remessas
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Identificação do produto
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Otimização de estoques
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento de remessas
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Registro de pedidos
  • Relatórios e análise de dados
  • Transporte terrestre

Alternativas ao Ordoro

O ArbiMed é um software de gestão de estoques para ajudar consultórios de saúde a aumentar o lucro geral mediante a análise de dados de transações de estoque.
Solução de ERP moderna e completa: contabilidade, distribuição, CRM e muito mais. Software como serviço (SaaS na sigla em inglês) ou em seus servidores. Inclui dispositivos móveis; preço não é por usuário.
O Neurored é um aplicativo de TMS e SCM no Salesforce AppExchange.
End-to-end supply chain management platform combining domain expertise with A.I & M.L for intelligent SC planning and execution.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
Gestão de estoques e pedidos para empresas em crescimento.
Criado para empresas menores (5 usuários no mínimo a 79 US$ por usuário/mês), a BizAutomation executa todos os seus departamentos a partir de um único conjunto de negócios na nuvem.
Sistema de gestão de estoque de nível empresarial baseado na nuvem para o mercado de PMEs.
Infor CloudSuite WMS named as a Leader on the Gartner Magic Quadrant for Warehouse Management Systems, 2021, 2020, 2019.
Digitize and automate your processes with our tailor-made ERP software especially for retailers and service providers.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
O Cin7 oferece gestão de estoques e automação de pedidos e produção para o armazém/operador logístico (3PL na sigla em inglês) para qualquer canal de vendas B2B/B2C que você usar.
O segredo de mais de 940.000 atacadistas, varejistas e fábricas em todo o mundo. Monitore facilmente o estoque, gerencie pedidos, fature, envie e muito mais.

Avaliações do Ordoro

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
85%
4
11%
3
1%
2
1%
1
1%
Dennis
Dennis
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Ordoro - Rockstar Employee

5,0 há 6 anos

Comentários: We are a small eCommerce business in the RV parts and RV Accessories space www.MakariosRV.com. We were at a transition phase for growth and could not really justify the expense of an additional employee, this is when we began our search for an intangible approach versus a tangible. Ordoro represents our latest employee and removes the human error factor. IT takes a little time to setup, but after setting up - it is fantastic.

Vantagens:

Processing purchase orders directly from our eCommerce platform. Creating shipping labels from different carriers and printing them and then the software goes one step further and updates our eCommerce platform with the tracking numbers. Sure, other software performs similar tasks and this software Ordoro excels with the above mentioned tasks with very little effort on our behalf. Rockstar employee just happens to fit in with the rest of the team!!!

Desvantagens:

One improvement would be the final step in the process and this would be obtaining the tracking information from the vendors the purchase orders are pushed with a call and push back into the eCommerce platform. This will be the Bugatti in the SaaS platform.

Gregrey
Gregrey
Director of eCommerce, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Automotivo, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

User of Ordoro across 2 different businesses / industries

5,0 há 11 meses

Comentários: We love the support and the fact that they are based in the US. The whole team is fantastic! The only point where I think Ordoro could better themselves is to get someone in there who has plenty of merchant experience (preferably having used the product). Some problems we would run into on the merchant side would be approached in a very linear sometimes cookie-cutter way by the support staff. Having been in the product dealing with actual orders and issues daily for the past 3 years, I sometimes felt that I knew a better way to attack a problem than their team did. That being said, never have I been let down or unassisted by the Ordoro team. Their service is top-knotch, and they have made some huge strides. Proud of them as a company and love the team.

Vantagens:

It is simple to use, integrates with top dogs, keeps track of inventory great (love the kitting).

Desvantagens:

It can sometimes be a bit tricky to get new features approved in the dev pipeline.

Resposta do Ordoro

há 11 meses

Hi Gregrey! Thank you so much for the kind words and we're thrilled to hear you're enjoying the platform. Looking forward to helping you manage fulfillment and inventory for years to come!

bob
Usuário do LinkedIn Verificado
Engenharia civil
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

great app !

3,0 há 7 anos

Comentários: Although I am just starting to use this system I am finding the possibilities exciting and looking so forward to knowing all the ins and outs. Wish I had known about this sooner!

Vantagens:

Friendly technical support and service Fast customer service Desire to add features Works as advertised

Desvantagens:

No reseller program;rarely, some easily solved glitches when upgrading software

Tor
Owner, EUA
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

My business would have failed without Ordoro and its customer support

5,0 há 10 meses

Comentários: It was the single most important element of my successful e-commerce business that ran for fun years until COVID hit. Then supply issues and inventory delays forced me to shut it down. I'd still be using Ordoro today if I didn't close due to COVID.

Vantagens:

It's easy integration with multiple online retails Automated shipping confirmation directly to Amazon NEVER had a problem with a label misprinting address, postage amount, shipping rate...etc Customer support was outstanding - three separate issues could have hurt my Amazon account health if not resolved and Ordoro support fixed each instance in less than an hour Never had to deal with an unplanned system outage

Desvantagens:

nothing - as close to a perfect product for e-commerce as I've every used

Resposta do Ordoro

há 10 meses

Thank you so much for all of the kind words! It was truly our pleasure working with you. We're so glad you loved Ordoro as much as we do.

Benjamin
Lab & Logistics, EUA
Varejistas, 11-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Ordoro - a workhorse with bang for your buck

5,0 há 10 meses

Comentários: Ordoro has helped us grow seamlessly through our past few years.

Vantagens:

Ordoro is a solid platform for inventory management and shipping fulfillment. It is easy to use and gets the job done.

Desvantagens:

Although these features are more consistent with much more costlier options, I wish Ordoro could track Lot Codes on Goods Receipts (and through to fulfillment).

Resposta do Ordoro

há 10 meses

Thanks so much, Benjamin! We pride ourselves on being easy to use and we're so glad you've been able to experience that. We look forward to helping you manage your business for years to come!