Quem usa o Pike13?

Pike13 empowers class-based businesses including fitness gyms, yoga and pilates studios, music, dance and swim schools and more.

Conheça o Pike13

Pike13 streamlines administrative tasks so that you can focus on clients. The mobile-friendly Pike13 platform allows class-based businesses like gyms, yoga and pilates studios, music and dance schools and more to manage everything from clients and schedules to billing and payroll. Smart reporting offers actionable insights about business health, and a free client app makes it easy to engage with clients. Webhooks and an integration with Zapier can link Pike13 scheduling to streaming platforms.

Detalhes do Pike13

Pike13

https://www.pike13.com/

Fundada em 2012

Preço do Pike13

O Pike13 não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Pike13 a partir de US$ 129,00/mês.

Preço inicial

US$ 129,00/mês

Detalhes de preços

$129/month Business plan, $179/month Pro plan

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Pike13

Sistemas de Agendamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Agendamento de grupo
Banco de dados de clientes
Compromissos recorrentes
Gestão de reservas de quartos
Lembretes de compromissos
Pagamentos online
Reservas online
Sincronização de calendários
Várias localizações
Acesso para Celular
Administração de website
Agendamento Online
Cobrança e faturamento
Controle de comparecimento
Gestão de associação
Gestão de equipes
Gestão de estoques
Gestão de eventos
Gestão de marketing
Gestão de visitantes
Ponto de vendas (PDV)
Portal do associado
Processamento de pagamentos
Base de dados dos associados
Check-in e check-out pessoal
Cobrança e faturamento
Gestão de Comunicações
Gestão de calendários
Gestão de funcionários
Gestão de inscrições
Gestão de lista de espera
Imunização e Rastreamento de Alergias
Portal dos pais
Processamento de pagamentos
Rastreamento de Refeições
Relatórios diários
Check-in e check-out pessoal
Class & Schedule Management
Cobrança e faturamento
Controle de comparecimento
Gestão de associação
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de eventos
Gestão de funcionários
Gestão de marketing
Processamento de pagamentos
Reservas online
Administração de website
Base de dados dos associados
Diretório de associados
Gerenciamento de aplicativos
Gestão de comitês
Gestão de dívidas
Gestão de eventos
Marketing por e-mail
Portal do associado
Processamento de pagamentos
Renovação de inscrições
Tipos de associados
Agendamento
CRM
Cobrança e faturamento
Compras
Controle de horas e despesas
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de capacitação
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de marketing
Gestão de pedidos
Gestão de projetos
Gestão financeira
Indicadores de desempenho
Administração de impostos
Catálogo de produtos
Cobrança recorrente
Ferramentas para recuperação de receita
Gerenciamento de matrículas
Gestão da versão de prova
Gestão de agências de cobranças
Gestão de cancelamentos
Gestão de descontos e cupons
Gestão do plano de assinatura
Portal de autoatendimento
Reconhecimento de receita
Seguimento/Análise de uso
Agendamento de aulas
Controle de comparecimento
Gestão de associação
Gestão de equipes
Gestão de eventos
Gestão de lista de espera
Inscrição online
Pagamentos online
Portal dos pais
Rastreamento da pontuação
Rastreamento de habilidades
Confirmação de inscrições
Gestão de calendários
Gestão de lista de espera
Gestão de marketing
Gestão de promoções
Inscrição no local
Inscrição online
Lembretes
Processamento de pagamentos
Questionários e feedback
Rastreamento dos participantes
Registro de grupo
Banho e tosa
Controle de aniversários de animais de estimação
Gerenciamento de fotos
Gestão de calendários
Gestão de clientes
Gestão de compromissos
Cronograma de instalações
Gestão de estoques
Gestão do pessoal
Pagamentos online
Agendamento
Gerenciamento de repertórios
Gestão de alunos
Gestão de classes
Gestão de comparecimento
Inscrição online
Registro de práticas
Agendamento de aulas
Controle de comparecimento
Gestão de associados
Gestão de equipes
Gestão de eventos
Gestão do pessoal
Inscrição online
Pagamentos online
Portal dos pais
Rastreamento de habilidades
Agendamento de aulas
Cobrança e faturamento
Controle de comparecimento
Gestão de classes
Gestão de clientes
Gestão de figurino
Gestão do pessoal
Inscrição online
Pagamentos online
Ponto de vendas (PDV)
Portal de autoatendimento
Relatório
Avaliações de condição física
Biblioteca de exercícios
Comércio eletrônico
Controle de comparecimento
Plano de treino
Processamento de pagamentos
Programa de nutrição
Rastreamento de certificação

Avaliações do Pike13

Exibindo 5 de 129 avaliações

Geral
4,1/5
Praticidade
4/5
Atendimento ao cliente
4,1/5
Recursos
3,9/5
Relação qualidade/preço
4/5
Marissa D.
Independent Business Owner
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/06/2018

"We LOVE Pike13. They offer everything a small studio, or a large gym needs to operate."

Vantagens: Ease of use, and reliability are amazing! But my FAVORITE thing is definitely the staff app. I can do almost everything from the staff app, so I can work from anywhere, at any time. From running payroll to creating packages or plans, it does it all. Most apps come with limited function, but this software is almost as complete as the desktop version. And what I love about the company is they are always trying to get better. We have been users for man years and they add things I haven't even thought about needing. Its a pleasure to be a customer.

Desvantagens: The reporting can be a bit confusing for me. Recently they have added a new reporting feature which has much more information, but I still struggle trying to see exactly what I need at times.
But I cant even call it a complaint. I had to really think of something to answer this question.

Resposta dos fornecedores

por Pike13 em 06/06/2018

Hi Marissa,

Thank you so much for the feedback. We truly appreciate knowing what works and what our customers would like to see. As questions come up about reporting, please continue working with our customer care team and your account manager. We are happy to have calls to help you build exactly what you need to see.

Thank you,
Cindy Schneider
Manager, Customer Success

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/06/2018
Rebekah L.
business owner
Entretenimento, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/08/2019

"Outstanding Software!"

Comentários: Absolutely 100% positive and fantastic experience. Customers comment on how easy it is to use and I greatly value this software.

Vantagens: I love how versatile it is. i need to be able to run both monthly tuition for regular, weekly classes, plus courses plus punch cards, as my business serves many different populations. I love how easy it was to set-up and how easy it is for my staff to learn. I don't have to provide training for new employees. For the weird times things don't go as planned, customer service is on top of it, very speedy, thorough and helpful.

Desvantagens: The reporting end is so versatile that I don't know how to easily pull up reports. there are so many ways to filter, which can be a good thing, but I don't know how to pull it up. I wish I could get notifications when someone buys a particular package that I am waiting to get sold.

Resposta dos fornecedores

por Pike13 em 20/08/2019

Hi Rebekah,

Thank you so much for taking the time to provide a review of our product. We appreciate the comments and the feedback!

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/08/2019
Dan G.
President
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/04/2020

"Used Pike13 (formerly FrontDesk) for years"

Comentários: Overall I was pretty happy the experience, eventually we decided to part ways though.

Vantagens: Very stable platform, app made it easy to access / manage remotely.

Desvantagens: I was a grandfathered user on an older plan - I eventually left since I got tired of having limited access to reports and metrics that would be included if I 'upgraded'

Resposta dos fornecedores

por Pike13 em 16/04/2020

Hi Dan,

Thank you for taking the time to provide a review even after switching platforms. It is great to hear from all of our customers, past and present. We hope you are doing well.

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/04/2020
Jessica F.
ceo
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/12/2018

"Weird Set up"

Comentários: It's almost good. There are definitely things that need fixing, but they don't seem to care and are not evolving. I wish there was a customer service number though. I can't believe there is no way to get answers when you need them. Very disappointing.

Vantagens: I do like the dashboard reporting. I can easily keep track of the money that comes in and any payments that fail, etc.

Desvantagens: The set up is super weird. Like, the software assumes all teachers that teach the same class make the same rate of pay. You have to manually add each teacher to each class in order for them to get paid as well. Instead of assigning pay rates to teachers, you assign them to classes, and even then, it doesn't assume any of your staff is allowed to teach that class. We have 75 classes a week on our schedule and several of them are different types of classes, so each time we add a class (or a new teacher), we have to manually add every teacher to the pay for that class. The customer service is bad. In fact, there is NO customer service number. You literally can't get answers unless you email them and the answers you get back are often a link to one of their self help articles and don't really answer your questions. Also, if you want to raise your prices on existing memberships, you will have to do that manually for every single person. The digital waiver set up through docusign does not work well and no one will help you set it up. Families are unable to manage each other so each child has to have their own unique email address to have a waiver on file as well as an account with us. Parents are always mad about this.
Probably one of the worst features is that if someone is on an autopay contract/membership and their payment fails, it's not very obvious. They can continue to take classes (the system does not automatically cancel them nor do they show up as unpaid).

Resposta dos fornecedores

por Pike13 em 02/01/2019

Hi Jessica,

Thank you for taking the time to provide feedback. We appreciate it and value what our customers have to say.

I am sorry to hear about the poor level of customer service you receive. Your account manager will reach out to you soon to discuss your concerns further and ensure you have all of the information for our customer care team. He will also ensure that your feedback is added to our internal system that tracks requests.

Thank you,
Cindy Schneider
Manager, Customer Success

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/12/2018
James B.
Business owner
Medicina alternativa, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2020

"Great service"

Comentários: Over all, as my first booking software, I loved it. It was great.

Vantagens: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] first off all, the account manager helped me a lot. thank you. Secondly, the system works great, it has many great features and I enjoyed using it.I was able to easily figure every piece of the system out with relative ease. Also, love the widget feature.

Desvantagens: It wasn't always easy to get ahold of someone to help with issues.

Resposta dos fornecedores

por Pike13 em 18/02/2020

Hi James,

Thank you so much for taking the time to review our product and providing feedback. We appreciated having you as a customer and wish you the best going forward.

Thank you,
Cindy Schneider
Director of Customer Success

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/02/2020