TrackTik

TrackTik

da TrackTik Software

Quem usa o TrackTik?

O TrackTik foi projetado especialmente para o setor de segurança; o foco é aumentar a visibilidade, a produtividade e a competitividade das empresas de segurança.

Conheça o TrackTik

O TrackTik é um software de gerenciamento de força de trabalho de segurança projetado para atender às necessidades de todo o pessoal no espaço de segurança e de suas partes interessadas. Este software na web e móvel permite que os gerentes acompanhem o progresso dos guardas, reduzam tarefas manuais e gerem informações úteis a partir dos dados. Com mais de 450 clientes em todo o mundo, o TrackTik conecta a linha de frente ao back-office e fornece um resumo de todas as operações de segurança em um só lugar.

Detalhes do TrackTik

TrackTik Software

http://www.tracktik.com

Fundada em 2013

Preço do TrackTik

O TrackTik não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do TrackTik a partir de US$ 299,00/mês.

Preço inicial

US$ 299,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do TrackTik

Sistemas de Agendamento
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Acesso para Celular
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Portal de autoatendimento
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Banco de dados de contatos
Calculadora de impostos
Cobrança de projetos
Cobrança por horas
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Faturamento de contingências
Faturas personalizáveis
Faturação online
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Portal de cobrança
Processamento de pagamentos
Cumprimento Tributário
Depósito direto
Formulários W-2/1099
Gestão de benefícios
Impressão de cheques
Múltiplos estados (EUA)
Múltiplos países
Penhora do salário
Portal de autoatendimento
Rastreamento de 401(k)
Rastreamento de vagas e licenças
Relatório de Nóminas
Terceirização da folha de pagamento
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Agendamento de salas
Controle de estoque
Cronograma de instalações
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de ativos fixos
Gestão de equipamentos
Gestão de incidentes
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de visitantes
Gestão do espaço
Gestão preventiva
Imóveis residenciais
Para escolas
Propriedades comerciais
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Agendamento
CRM
Cobrança e faturamento
Compras
Controle de horas e despesas
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de capacitação
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Gestão de marketing
Gestão de pedidos
Gestão de projetos
Gestão financeira
Indicadores de desempenho
Alertas/notificações
Check-in pessoal
Digitalização da ID
Gerenciamento de documentos
Gestão de crachás
Gestão de inscrições
Lista de seguimento
Pré-inscrição
Rastreamento de visitantes
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Distribuição de cronogramas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de recursos
Mensagens instantâneas
Relatórios e análise de dados
Relógio de ponto online
Troca de turnos
Coleta de dados
Filas de espera com vários alarmes
Gestão de clientes
Gestão de eventos
Gestão de incidentes
Rastreamento de pontos de controle
Sistema de investigação

Avaliações do TrackTik

Exibindo 5 de 74 avaliações

Geral
4,2/5
Praticidade
4/5
Atendimento ao cliente
4,2/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
3,9/5
Jason C.
Vice President
1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2017

"We have developed a true partnership, not just a software vendor."

Vantagens: The product is constantly being improved and developed. It's already state-of-the-art architecture versus many others who use outdated coding languages and databases. Add to that the fact that new features are constantly being released...many of which were built by the CEO himself...and we have a truly flexible end-to-end solution that will continue to meet our greatest business needs.

Desvantagens: It is missing internal audits for quality control and client/employee satisfaction. The reports are really made for client-facing, not for internal control. I hear these features are coming...hopefully soon.

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 13/11/2017

Hello Jason, thank you for your generous rating!
We are always adding new and innovative features monthly and are looking forward to our 2018 line-up. We will continue to gather all your feedback and appreciate your support. Cheers!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/10/2017
Elizabeth T.
General Manager
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/05/2017

"Customer Support Assistance"

Vantagens: I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Desvantagens: You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 19/06/2017

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/05/2017
Jason L.
Security Officer/Patrol Officer
Segurança pública, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/07/2017

"Have worked in the Security Industry for nearly 20 years and accountability should not put the safety of an Officer or the client's property at risk."

Comentários: If you are serious about providing the best possible service to your clients; then I personally and professionally suggest that the "Scan Button" option for accountability is junked and a less hazardous (both to the Officers and their company's clients) option for accountability be brought forth that can provide "actual" security to a Security Company's client that does not negate the reason that they are there for.

Vantagens: This software provides a catch-all for the company. It provides multiple options for assisting Security Officers and their Management team in providing accountability for the client.

Desvantagens: In the Security business you are required to be as random in your foot and vehicle patrols as you can be. However, companies are so terrified about accountability that they ignore the concept of being "random" and the TrackTik system seems to support this. ANYONE, who works in the Security field knows the best way to provide coverage for the client is to be unpredictable and random in foot and vehicle patrols, but if you are using the "Scan Button" option that is part of TrackTik, then you have just failed your client. Because anyone that is observing your Officer for 10 to 15 minutes will be able to discover that while the Officer is trying to be random, there are SPECIFIC places that they will be making a client's property unsecure.

Resposta dos fornecedores

por Iris em 24/08/2017

We appreciate your feedback and understand your concern around keeping the routes as random as possible so not to be tracked by potential threats.
Accountability is a focus of TrackTik’s as we aim to streamline our client's processes as much as possible. That being said, we also understand the importance of being unpredictable and random in foot and vehicle patrols, which is why we’d like to suggest the following workflow to help you achieve as much unpredictability as possible.
When you create a tour with multiple checkpoints, these checkpoints can be scanned in any order, the order is not forced. For randomization, TrackTik always proposes to have multiple tours with those checkpoints, varying the order each time. This way you’re able to provide randomization in your tours.
We’d love to discuss this further with you so we can help you achieve the level of service you aim to offer. Please email [email protected] and we’ll get back to you right away.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 05/07/2017
Ed S.
VP of Business Development
Segurança e investigações, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/02/2018

"TrackTik is a great tool for all involved in the industry."

Vantagens: As a VP of Business Development, I discovered a great interest from my prospects to have a concise, friendly and robust included in their security program. On the field, we have observed the performance of our staff has dramatically improved. Once we provide the tools, they perform with great enthusiasm. TrackTik is a great tool for all involved in the industry. It minimizes the time by both the management of security force and client, and compiles the info and reports, and makes guards life easier.

Desvantagens: The only con is that some Spanish speaking officers complain about the language on their device. It's good to have the app in multiple languages.

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 28/02/2018

Thank you Ed for the positive review, we always appreciate feedback and really enjoy receiving great comments like this.
We look forward to continuing our successful partnership!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/02/2018
Zachary B.
Security Officer
Segurança e investigações, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2019

"Daily user!!"

Comentários: We use it on a daily basis, we execute reports, log our activity on the hour. And many other things. One feature I really find useful, is the fact I can go back and edit reports or logs, and also view others. I can also narrow my past reports history down to categories rather than having to search hours of back logs. Very effective software when trying to report and log activities and reports, as well as time stamps.

Vantagens: The ease of getting logged in and started. At my job location, all team members use this daily, we login at the beginning of shift, and out at the end. I find it easy to navigate and use the applications within the software.

Desvantagens: I really can't think of any cons about the software, maybe that occasionally it freezes up, but not sure if that's our Network, or the software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/10/2019