Quem usa esse software?

TrackTik is specially designed for the security industry and we focus on increasing visibility, productivity and competitiveness of security companies.

Avaliações médias

73 avaliações
  • Geral 4.2 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.2 / 5
  • Recursos 4 / 5
  • Relação qualidade/preço 3.9 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 299,00/mês
  • Detalhes dos preços To learn more about our Pricing FAQ, visit: www.tracktik.com/pricing-faq/
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • TrackTik Software
  • http://www.tracktik.com
  • Fundada em 2013

Sobre o TrackTik

TrackTik is a security workforce management software designed to meet the needs of all personnel in the security space and their stakeholders. This powerful mobile and web-based software allow managers to follow the progress of their guards, reduce manual tasks, and generate actionable insights from data. Trusted by 450+ clients around the world, TrackTik connects your frontline to your back-office and gives you an overview of your entire security operations in one place.

Recursos do TrackTik

  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Gestão de call centers
  • Gestão de contratos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de trabalho
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Banco de dados de contatos
  • Calculadora de impostos
  • Cobrança de projetos
  • Cobrança por horas
  • Cobrança recorrente ou de assinaturas
  • Faturamento de contingências
  • Faturas personalizáveis
  • Faturação online
  • Gestão de agências de cobranças
  • Múltiplas moedas
  • Pagamentos móveis
  • Pagamentos online
  • Portal de cobrança
  • Processamento de pagamentos
  • Cumprimento Tributário
  • Depósito direto
  • Formulários W-2/1099
  • Gestão de benefícios
  • Gestão terceirizada de pagamentos
  • Impressão de cheques
  • Múltiplos estados (EUA)
  • Múltiplos países
  • Penhora do salário
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de 401(k)
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatório de Folha de Pagamento
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de Ponto Online
  • Roteamento
  • Agendamento de salas
  • Controle de estoque
  • Cronograma de instalações
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de visitantes
  • Gestão do espaço
  • Gestão preventiva
  • Imóveis residenciais
  • Para escolas
  • Propriedades comerciais
  • Agendamento
  • Apreciação do desempenho
  • Controle de comparencimento
  • Elaboração de orçamentos e previsões
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de recrutamento
  • Gestão do ciclo de vida do funcionário
  • Mão de obra variável
  • Projeção da mão de obra
  • Rastreamento de habilidades
  • Agendamento
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Compras
  • Controle de horas e despesas
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de estoques
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de marketing
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de projetos
  • Gestão financeira
  • Indicadores de desempenho
  • Alertas/notificações
  • Check-in pessoal
  • Digitalização da ID
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de crachás
  • Gestão de inscrições
  • Lista de seguimento
  • Pré-inscrição
  • Rastreamento de visitantes
  • Acesso para Celular
  • Agendamento automatizado
  • Distribuição de cronogramas
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de recursos
  • Mensagens instantâneas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relógio de Ponto Online
  • Troca de turnos
  • Coleta de dados
  • Filas de espera com vários alarmes
  • Gestão de clientes
  • Gestão de eventos
  • Gestão de incidentes
  • Rastreamento de pontos de controle
  • Sistema de investigação

As avaliações mais úteis do TrackTik

Great for security management.

Avaliado em 20/03/2019
Andrew C.
Dispatch Lead
Segurança e investigações, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Despite the occasional slowdown which I imagine is due to server load, it's overall a useful software package for managing multiple guards across several locations. Would recommend.

Vantagens: Easy to review edit and submit guard reports for clients. The analytics that are available after setting report categories are helpful. Generally good overall up-time and quick and snappy to move around the dashboard.

Desvantagens: While usually quick, there have been periods of extreme slowdown where report previews would take upwards of 15 seconds or more to generate making editing and review laborious when you're slogging through 100+ of them. Scheduling module could use some work. Our company looked at but ultimately elected not to use it because it had several drawbacks including not letting officer shifts overlap.

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 02/04/2019

Hi Andrew,
We're glad that you find our software useful to manage multiple guards across several locations. Thank you for bringing your issues with our software to our attention. As we look to continually improve our product, we will take your comments into consideration. Should you have further concerns, contact us at 1-888-670-9782 or [email protected]
Thank you,
TrackTik

Digital transformation for security services ? Not without TrackTik.

Avaliado em 27/02/2018
Matthieu L.
CEO
Segurança e investigações, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: To be the best outsider on our market.
Use better tools than the Bigs (G4S / SECURITAS / SERIS)
Less backoffice jobs - More field jobs !
To be ultracompetitive on the market with a high level of quality

Vantagens: The most advanced security app and supervision plateform for security services.
- Always envolving
- Customization of the report (we keep our touch !)
- Analytics is a big difference ! Easier to win contract when we prove that we handle every part of our business.
- Mobile Patrol and Dispatch + is really connected to our needs !

Desvantagens: - Not the best for European market (Euro, payroll, billing, contract, ...)
- Missing commercial support (Custom and branded support)
- LoneWorker need integration with monitoring center (local)
- LoneWorker need ManDown solution to be compliant with our country (Belgium) and most country in Belgium
- We need more incedent flexibility (multiples incident type on the same report)

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 28/02/2018

Thank you Matthieu for such great review. Client feedback is always appreciated and considered for future developments. We look forward to continuing our successful partnership!

My experience has been great

Avaliado em 25/10/2017
Amanda T.
Business Analysis Manager
Segurança e investigações, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: From this software we experienced increased ability to document changes and maintain records for accounts.

Vantagens: I like the greater functionality that is offered compared to other competitors. The previous software that was used did not have the functionality associated with OT Management, Scheduling, the ability to record documents for sites and personnel, or some of the GPS features. The NFC tokens have also been a valuable add. One of the most significant improvements that this program has offered to our franchise network is the custom reporting features. This has been an excellent resource for our clients.

Desvantagens: Some of the features and processes require many steps. There are opportunities to simplify things in a way that can reduce error and improve user experience. For example, to set up an account, it is time consuming and creates opportunity for error when the patrol run sheet must be assigned to the account under the Zone rather than in the scheduler.

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 13/11/2017

Hello Amanda, thank you for such great feedback! We want all our users to have the best experience possible using TrackTik. We continuously enhance our features and user experience throughout our updates and are confident we will continue to offer the best product possible. Cheers!

Customer Support Assistance

Avaliado em 11/05/2017
Elizabeth T.
General Manager
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
3 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
Relação qualidade/preço

Vantagens: I emailed customer support yesterday afternoon for help with sending reports. Our rep emailed me back this morning with clearly understandable directions AND even took the time to record a video of the steps. He wasn't patronizing nor did he talk down to me at all. BEST CUSTOMER SERVICE EVER!!!

Desvantagens: You took away my bar graphs on the schedules; I will never forgive you for that. The tiles are clunky and don't show at a glance if we have a gap in coverage.

Resposta dos fornecedores

por TrackTik Software em 19/06/2017

Thank you for the feedback, Elizabeth. We are so pleased to hear about your great experience with our customer support team! Just like our platform, we are always looking at innovative ways to provide the best experience to our customers. Using feedback, we collected, the scheduling module was overhauled; replacing the timeline view with the user-friendly template and live schedules. Our product team has reviewed the feedback you provided so that it can be considered for future developments.

Best in Class Platform

Avaliado em 30/03/2018
Avaliador Verificado
Corporate Compliance Manager
1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Combined services, increased productivity, and increased visibility of security operations.

Vantagens: An end-to-end system that doesn't just cover the bases, but strives to advance the efficiency and effectiveness in the guarding world. The online portal, with permissions for guards, managers, and clients covers all aspects of our business with visibility where it matters most. The mobile app is a complete solution for on-post or on-patrol security with the ability to create customized reports, perform patrols or guard tours, and track GPS location and geofencing. We have also had an incredible team help us with our implementation, roll out, and customer support. The team is always in contact with us, quick to respond, and constantly working for us on their end of things.

Desvantagens: We have asked for several additional added features and functionality with the billing platform and reporting that would match more mature operations side of the software. It is also very difficult to manipulate the schedule, manage employees, and other backend functions from mobile. The current app does not include any backend functionality.

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