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Conheça NinjaCat

O NinjaCat é uma poderosa solução de geração de relatórios tudo-em-um para as principais agências de marketing digital. Ele combina Google AdWords, Bing Ads, Analytics, Facebook, DoubleClick e rastreamento de chamadas em uma interface bonita, que permite monitorar campanhas e fornecer relatórios incrivelmente eficazes. Economize tempo, reduza a rotatividade e conquiste mais clientes hoje.

Quem usa NinjaCat?

O NinjaCat é uma poderosa solução de geração de relatórios tudo-em-um para as principais agências de marketing digital.

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NinjaCat

NinjaCat

4,4 (89)
US$ 1.500,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
45
22
4,2 (89)
4,2 (89)
4,6 (89)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 599,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
74
41
4,0 (175)
4,1 (175)
4,4 (175)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao NinjaCat

TapClicks
Melhores recursos
Conectores de dados
Relatórios e análise de dados
Visualização de dados
ReportGarden
Melhores recursos
Geração pontual de relatórios
Gestão de campanhas
Visualização de dados
Datorama
Melhores recursos
Conectores de dados
Importação/exportação de dados
Visualização de dados
Improvado
Melhores recursos
Conectores de dados
Conversão do banco de dados
Gerenciamento de armazenamento de dados
ClicData
Melhores recursos
Conectores de dados
Monitoramento do KPI
Visualização de dados
Similarweb
Melhores recursos
Análise da concorrência
Indicadores de desempenho
Relatórios e estatística
Wrike
Melhores recursos
Criação de painel
Cálculo de horas extras
Fluxo de trabalho configurável
ActiveDEMAND
Melhores recursos
Automação de marketing
Gerenciamento de e-mails
Gestão de leads
Bitrix24
Melhores recursos
Banco de dados de clientes
Confirmação/lembretes
Horas faturáveis e não faturáveis

Avaliações do NinjaCat

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
51%
4
40%
3
7%
2
2%
Jeremy
Jeremy
Sr. Account Manager
Usuário do LinkedIn Verificado
Contabilidade, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Moderately Good Product With Great Customer Service

4,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Graeme
Graeme
Content Strategist, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great customer experience and delivered service well worth the cost.

5,0 há 6 anos

Comentários: My marketing agency is able to better manage, visualize, and communicate the effects of our marketing efforts both internally to ensure we are doing what we promised, and well as externally so that the client can easily understand the benefits we offer.

Vantagens:

It is an all-in-one solution for analytics, KPI monitoring, reporting, and call tracking. It makes visualizing the data across a larger amount of clients and their disparate campaigns easy and helpful.

Desvantagens:

The service is enterprise level, but the costs are at a medium-sized business level which is awesome. That being said, my small agency had a hard time with the total cost and it took some juggling to be able to afford the service.

Jeremy
Sr. Paid Search Manager, EUA
Publicidade e marketing, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Moderately Good Product With Great Customer Service

4,0 há 5 anos

Comentários: Using Ninja Cat over the last 3 years I've been able to navigate through it and become more comfortable with its updates and challenging template creations.

Vantagens:

Being able to bring data from multiple sources and create a cohesive report & provide a thoughtful story for the clients.

Desvantagens:

Creating templates can be difficult to create if you haven't had any training on the software and data may not pull in time for critical deadlines.

Rajiv
director of client relations, Canadá
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

good support, but the new shinobli update seemed to have come with a lot of plaggued problems.

3,0 há 7 anos

Comentários: Call tracking

Vantagens:

It allows us to share with our clients their total ad spend & total conversions. Tracking & notifing for phone calls allows us to show our clients that the program we run is successful.

Desvantagens:

It doesn't integrate with email platforms like aweber and mailchimp. We have to use third party tools to connect them which don't work often.

Resposta do NinjaCat

há 7 anos

Rajiv, thank you for taking the time to review NinjaCat. Shinobi currently has integrations with MailChimp as well as Hubspot. Salesforce is also in build currently and Pardot is also on our short list of email integrations to add to NinjaCat. Here is our December 12th integration release that preempted our newsletter sharing our new integrations Mailchimp and Hubspot: https://support.ninjacat.io/hc/en-us/articles/115015727907-Dec-12-2017-New-Integrations-Custom-Dimension-Creation-Graph-styling-options-More- Let's get together and we can set up Mailchimp with you. Scott Guttenberger - Director of Marketing

Kristine
Associate Director of Client Services, EUA
Publicidade e marketing, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Awesome Reporting, Awesome Customer Service

5,0 há 7 anos

Comentários: We have been using Ninjacat for a couple of years now. It is easy to use, provides quality reports that are super customizable and is cost effective. They continue to improve functionality as well as increase the number of platforms they connect with. The customer support is some of the best I have ever run into. They are not only quick to respond but very helpful. I know if I have any issues, they will handle it. I LOVE Ninjcat!

Vantagens:

It is easy to use and has the networks I need to report on. Customer service is responsive and take care of everything.

Desvantagens:

Can be a little tedious when viewing changes to report but that is changing with their new release.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great product, great customer support

5,0 há 4 anos

Comentários: NinjaCat has many great features that clients love, and the team at NinjaCat is very helpful and responsive in helping tailor the service for our needs.

Vantagens:

It is easy to set-up, and easy to use. The interface is easy to navigate, and looks great for clients.

Desvantagens:

The product is always being updated to include new features, which can sometimes cause existing features to stop working. The support team is always very helpful, and resolves the issue quickly.