Quem usa o Pipedrive?

Equipes de vendas que procuram por uma ferramenta de venda simples, mas eficaz, para se organizarem.

Conheça o Pipedrive

Pipedrive is a sales-focused customer relationship management tool that teams of all sizes love using. With 90,000+ paying customers spanning across 155 countries, sales teams are drawn in by our CRMs simple yet powerful design that prioritizes usability above all else. When using Pipedrive, nothing falls through the cracks, allowing your team to spend less time filing and more time selling with CRM that is both agile and powerful.

Pipedrive - Informação

Pipedrive

https://www.pipedrive.com

Fundada em 2010

Pipedrive - Visão geral de preços

See pricing plans

O Pipedrive não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Pipedrive a partir de US$ 12,00/mês.


Preço inicial

US$ 12,00/mês

Versão gratuita

Não

Pipedrive deployment and support

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Pipedrive

  • Análise de dados
  • Bate-papo ao vivo
  • Coleta de comentários
  • Conteúdo de vídeo
  • Gamificação
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da comunidade
  • Gestão de rotatividade
  • Sindicação de conteúdo

Ver lista completa de Ferramentas de Engajamento com Cliente

  • Análise de dados
  • Ferramentas de prospecção
  • Identificação da conta de destino
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoramento da participação
  • Monitoramento do progresso
  • Personalização de campanhas
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Programas ABM

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Análise de concorrentes
  • Análise de tendências de vendas
  • Análise estatística
  • Apresentação de dados gráficos
  • Estudos correlacionais
  • Geração de relatórios de exceção
  • Indicadores de desempenho
  • Modelagem dinâmica
  • Modelagem e simulação
  • Painel

Ver lista completa de Sistemas de Previsão de Vendas

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Análise de dados preditiva
  • Automação de marketing
  • Comunicações com pacientes
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de médicos
  • Gestão de pacientes
  • Registros de história clínica
  • Segmentação por público

Ver lista completa de Software CRM de Assistência Médica

  • Agendamento
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de contratos
  • Gestão de projetos
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes

Ver lista completa de Software CRM para Construção

  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente

Ver lista completa de Software CRM para Mac

  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo ao vivo
  • Cotizações e propostas
  • Digitalização de cartão de visitas/crachás
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Previsão
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM para Pequenas Empresas

  • Gestão de campanhas
  • Gestão de várias plantas
  • Monitoramento de tempo na página
  • Rastreamento da interação entre usuários
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de fontes de referência
  • Rastreamento de palavras chave
  • Rastreamento de pesquisa no site
  • Rastreamento de páginas consultadas
  • Seguimento de objetivos

Ver lista completa de Software Web Analytics

  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes

Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Digitalização de cartão de visitas/crachás
  • Distribuição de leads
  • Extração de dados
  • Formulários online
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Notificação de leads
  • Painel
  • Qualificação de leads

Ver lista completa de Software de Captação de Leads

  • Bate-papo proativo
  • Compartilhamento de tela
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de terceiros
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Respostas predeterminadas
  • Segmentação geográfica
  • Transferências/encaminhamento

Ver lista completa de Software de Chat ao Vivo

  • Análise de sentimentos
  • Bate-papo ao vivo
  • Bot pré-configurado
  • Chatbot
  • Comunicação multicanal
  • Desenvolvimento sem códigos
  • Orientação contextual
  • Para desenvolvedores
  • Reconhecimento de tentativas
  • Reconhecimento de voz
  • Relatórios e análise de dados
  • Síntese de discursos
  • Vários idiomas

Ver lista completa de Software de Chatbots

  • Colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de apresentações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de metas e cotas
  • Gestão de propostas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão territorial

Ver lista completa de Software de Dinamização de Vendas

  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Software de Experiência do Cliente

  • Banco de dados de contatos
  • Captura de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão do pipeline
  • Importação/exportação de dados
  • Integração de banco de dados de leads
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Segmentação de leads
  • Verificação/validação de leads

Ver lista completa de Software de Geração de Leads

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

  • Campanhas gota a gota
  • Captura de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Indicadores de desempenho
  • Lead Scoring
  • Notificação de leads
  • Personalização
  • Segmentação de leads
  • Testes A/B

Ver lista completa de Software para Dinamização de Leads

  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel

Ver lista completa de Software para Vendas Internas

Pipedrive - Alternativas

Mais alternativas ao Pipedrive

Pipedrive - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,5/5

Average score

Praticidade 4,6
Atendimento ao cliente 4,4
Recursos 4,3
Relação qualidade/preço 4,5

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Avaliador Verificado
CEO
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/05/2020

"Ainda avaliando"

Comentários: Acredito que para o meu uso não vale a pena nem para a minha agencia

Vantagens: Estou ainda utilizando, avaliando e testando mas sinceramente não estou gostando muito o software utilizado

Desvantagens: Não acho muito pratico , muitas funções acabam atrapalhando as funções mais simples, ou seja algo simples acaba se tornando complicado

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/05/2020
Christopher J.
CEO
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/09/2020

"The Best CRM In The Game"

Comentários: Pipedrive is by far my favorite CRM after extensively reviewing over a dozen of them. I recommend it to all of my clients because of how versatile it is with third party integrations. I also recommend it to any beginners since you do have the option of getting WAY more features than anyone else offers at the top-tier package; all while being one of the least expensive.

Vantagens: I like the simplistic UI, the customizability, and the fact that Pipedrive has the widest range of integrations in it's class. I would go as far as to call it MODULAR, meaning you can add pretty much any feature you'd like via 3rd party integrations. With this is mind, you'll never be limited to some of the things Pipedrive doesn't do as well. Alternatively, if you're looking for everything under one roof, Pipedrive does this better as a whole than any of the competition.

Desvantagens: I'm not a huge fan of how some of the very simple features are blocked off from the lowest price plan. Since I prefer the 'modular' setup, this is the only plan that makes sense to me, but I do miss some of the features like important fields that display certain fields first based on where the deal or person / organization is in the pipeline. I used to run the top tier package from Pipedrive, and I wasn't really impressed with the automation features. They're a bit limited and the triggers don't always work.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/09/2020
Dave C.
Director
Design, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/08/2020

"An Affordable CRM that is both Feature Rich and Easy to Use"

Comentários: The onboarding experience is one of the best I have had. You can quickly get going and they have a ton of resources to get additional help (forums, videos, blog posts, video updates etc.)

Vantagens: I recently switched to Pipedrive from one of their competitors for two main reasons - their Contact Timeline feature and the wide arrange of integrations made available on all of their plans, even the lowest tiers. With the Contact Timeline feature I can quickly see all the touchpoints (both when and how) I have had with an existing contact. This is super helpful when looking for clients to follow up with in a single glance. I have seen similar offerings in personal contact organizers but nothing fleshed out to this degree and integrated with a more capable CRM. Hands down Pipedrive has the most comprehensive integration marketplace for the best price period. Other CRMs charge a hefty price to access webhooks or Zapier and usually allow access only on their higher level tiers. I love that Pipedrive has chosen to open up these integrations to all users on their platform. This is huge win for small business owners looking to grow with them. I am amazed at how many native and 3rd party integrations they have. If the tool exists, there’s a good chance you can connect to it with Pipedrive. It’s obvious that they have made integrations a priority and this adds a lot of value to the platform.

Desvantagens: Overall I’m very impressed with Pipedrive. I do wish they would focus more of their efforts on the GSuite or Gmail Chrome Plugin. This is a real missed opportunity. In my previous CRM I could access all of my deals, contacts and notes right within Gmail. This was a real time saver, since I never had to leave Gmail to view my CRM data. Pipedrive’s Gsuite plugin is more context related. You can only see the contact/deal related information for the email you are currently viewing. I hope the plugin gets more attention in the future. Another modification I would like to see is image previews of contacts on the main contact page. They do offer this in the contact timeline view, but I would love to see it in the main contacts page as well. Finally, the Smart Contact Data tool needs some work. I have had issues with it finding enriched data on a lead. The previous CRM I worked with did a much better job. Hopefully this gets hammered out.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/08/2020
Alan ..
Sales
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/08/2018

"Pipedrive - it could be so good"

Comentários: its a crm doing what we want a crm to do - collecting and storing client information and allowing you to book in future contact with them. It has some pretty clever features but also some annoying ones.

Vantagens: The map function is great - it shows your contacts on a map which is really handy. the way you can customise filters in any field and save it is as a filter is great and easy to use. The search searches everything including

Desvantagens: Live chat with customer service was great when we were on free trial, not sure if its a coincedence but once we started paying and using it the response time has changed from minutes to hours or days. It was great at first and wouldn't have used it without it being so quick but i guess thats the point...
Had heaps of troubles with imports, still not sorted out and there is only 1 person in Australia who can assist but i think it is a secondary line of business for him. Would have been happy to pay for support
It doesnt manage people well if their email address is not in there - default is it creates a new person which means lots of duplicates (with weird names automatically created from email address)or the other option is Pipedrive turn off this function by request and it does nothing - our previous crm had unassigned email where all the emails sat until you created a new person or assigned an existing one - it was the main method we used for adding contacts to the crm so not having it is a problem, we will have to work out some way of tagging existing contacts and then go through weekly and filter out non tagged ones and fix them so theres a workaround but its annoying for something i thought would be a pretty common issue.
if you click on an activity in your activitiy list it gives a pop up screen to edit the activity and only allows you to see info about that activity not anything on the company, if you go from the company page and click on the activity is better but n

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/08/2018
Avaliador Verificado
Founder
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2020

"Really great tool if need more than Hubspot and less than Salesforce"

Comentários: Really great among all CRM tools if need more power than Hubspot CRM and don't want to shell out dollars for Salesforce. The mobile app is especially good among CRM tools.

Vantagens: Pipedrive has some of the best integrations have seen at that price point in any industry -- the customer lookup in Trello being a prime example. The overall product quality is also incredibly high -- e.g., we can see all export reports ever pulled in the system for audit purposes.

Desvantagens: The biggest gap is consistent with almost any CRM on the market -- while we can drag & drop or bulk change statuses of tasks in spreadsheet mode, we can't change the task order within stage. Pipedrive *does* have some capability to hack this which we did on occasion -- specifically, just change up the event dates in the tasks and assign a custom field to be your actual due date -- it was clunky but it worked, and ultimately just use Trello for deal management.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2020