Conheça o DEAR Systems

Integrado ao QuickBooks Online e Xero, adequado para pequenas e médias empresas nos setores de varejo, atacado, manufatura, produção de alimentos que tenham requisitos para gerenciar os níveis de estoque. A solução abrange todo o ciclo de negócios na gestão de estoques. Os comércios varejistas do Shopify, Magento, Amazon e eBay integram a DEAR Systems para fazer mais do que apenas gerenciar estoques. O DEAR Inventory fornece recursos que dão informações necessárias para gerenciar custos e maximizar a lucratividade.

Quem usa o DEAR Systems?

Fabricantes, atacadistas/distribuidores, comércios varejistas e operadores de comércio eletrônico.

Onde o DEAR Systems pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • DEAR Systems
  • Fundado em 2012
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Afeganistão, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 224

Idiomas

chinês, chinês tradicional, inglês

Preço do DEAR Systems

Preço inicial:

US$ 325,00/mês
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sem versão grátis

O DEAR Systems não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do DEAR Systems a partir de US$ 325,00/mês.

Sobre o fornecedor

  • DEAR Systems
  • Fundado em 2012
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Afeganistão, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 224

Idiomas

chinês, chinês tradicional, inglês

Vídeos e imagens do DEAR Systems

DEAR Systems Software - 1
DEAR Systems Software - 2
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Teste grátis

Recursos do DEAR Systems

  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Aplicativo móvel
  • Atendimento do pedido
  • Auditoria de inventário
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados do cliente
  • CRM
  • Catalogação/Categorização
  • Cobrança e faturamento
  • Compras e recebimento
  • Conciliação bancária
  • Contabilidade
  • Contabilidade básica
  • Contas a pagar
  • Contas a receber
  • Contas de clientes
  • Controle de despesas
  • Controle de estoque
  • Controle de qualidade
  • Controles/permissões de acesso
  • Código de barras/RFID
  • Dados em tempo real
  • Geração de relatórios financeiros
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de faturas
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão 3PL
  • Gestão da cadeia de fornecedores
  • Gestão da produção
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de comércio eletrônico
  • Gestão de descontos
  • Gestão de despesas
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de impostos de vendas
  • Gestão de itens
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Gestão de requerimentos
  • Gestão de retirada de produtos
  • Gestão financeira
  • Histórico do cliente
  • Identificação do produto
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Kits
  • Leitura de código de barras/tíquetes
  • Listas de materiais
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Múltiplas moedas
  • Operações de negócios integradas
  • Orçamentos/Previsões
  • Orçamentos/estimativas
  • Otimização de estoques
  • Painel de atividades
  • Para varejistas
  • Pedidos de vendas
  • Pedidos recorrentes
  • Pesquisa e filtro
  • Planificação da produção
  • Ponto de vendas (PDV)
  • Previsão
  • Processamento de faturas
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreabilidade
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de pedidos
  • Rastreamento do custo
  • Razão geral
  • Registro de pedidos
  • Relatórios de vendas
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística

Alternativas ao DEAR Systems

Belo software de contabilidade online hospedado na nuvem para pequenas empresas. Acesse de qualquer lugar, a qualquer hora. Faça uma avaliação gratuita agora!
Controle de estoque de força industrial para usuários, atacadistas, distribuidores, varejistas e fabricantes do QuickBooks.
Khaos Control is a robust and scalable stock control and order management system with integrated financials, CRM, reporting & more.
Cloud-based business management software for retailers looking to control their day-to-day processes.
Software completo de contabilidade, pronto para uso em desktops, com acesso móvel e na nuvem seguro para pequenas e médias empresas.
O QuickBooks é um software para gestão de empresas que pode crescer com seus negócios.
O Sage | Accounting é uma solução de contabilidade online simples e poderosa desenvolvida para pequenas empresas.
The product is capable of setting up a marketplace with optimum features. Vendor dashboard, commission, shipping, product comparison.
Sage Inventory Advisor is a cloud-based inventory management solution for distributors, retailers and manufacturers.
Suíte de aplicativos de gerenciamento de capital humano: RH, benefícios, folha de pagamento, desempenho e gestão de talentos.
Software de gestão de estoques e ponto de venda do varejo baseado na internet criado para iOS. A partir de US$ 99/mês.
O Pastel é o modo mais fácil para designers e desenvolvedores coletarem sugestões sobre suas criações.
Conjunto de aplicativos integrados de código aberto para CRM, ponto de serviço, sites, comércio eletrônico, vendas, contabilidade, armazéns, RH, marketing e muito mais.

Avaliações do DEAR Systems

Pontuação média

Geral
4,3 (286)
Praticidade
4,1 (286)
Atendimento ao cliente
4,4 (286)
Recursos
4,2 (286)
Relação qualidade/preço
4,3 (286)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
50%
4
38%
3
7%
2
3%
1
2%
Robert K.
Robert K.
Director, Austrália
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

IntegrationKings review of Dear Systems

5,0 ano passado

Comentários: A great overall platform for anyone selling products in the market that wants to control their Inventory correctly and the workflows in relation to an Inventory business. Also from an accounting background it is a full end-to-end solution in relation to ensuring the accounting is 100% correct in the business.

Vantagens:

The features we like most about Dear Systems and so do the clients we work with are: - Integrations around stock control and sales workflows with Woo Commerce and Shopify. - Complete bi-directional integration with Xero and QBooks Online. - Love the fact that we can do Supplier Deposits and Customer Deposits, tracking them correctly within the accounting system. - Also the fact that we can do multi-level Build of Materials for manufacturing clients and then sell via multiple of sales channel.

Desvantagens:

The features we least like most about Dear Systems: - Reporting in the platform takes abit to set-up and ensure you are getting the reporting you want out of the system. - Would like to see more integrations over time into the core platform overall as well.

Anton B.
Sales&Marketing, Reino Unido
Cosmético, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

DEAR Systems step to the future!

5,0 há 3 semanas Novo

Comentários: Still getting used to the DEAR system, however, if compare with other inventory systems we used before, I must say DEAR is the answer, so far very happy! It’s all there, just need a bit of time to learn how to navigate around. Selling on Amazon & eBay? No problem..... (once everything is set up correctly) DEAR will do all your daily routine for you. Using an eCommerce website (in our case it's WooCommerce), it’s all there! We are still in process of integration/switching from Quickbooks desktop however, after only 1 month of using DEAR (plenty of step by step, how to use information online and very straightforward YouTube videos, which will answer most of your questions (how to?) on daily routine of most of the businesses. Special thank you to the support team, for being very helpful, straight to the point answers with plenty of information provided to understand and learn ….. bravo!

Vantagens:

Xero & Dear system user (new user experience). Everything you need to manage warehouse inventory! Detailed Inventory information, Order process flow, purchasing order management, stock control, eCommerce website eBay/Amazon integration, - easy to use once you get used to it. Helpful support team, and plenty of information provided to understand and learn DEAR systems.

Desvantagens:

Takes some time to know the DEAR systems (navigate) due to many features. I guess we need to use DEAR systems for some time to get a better understanding and therefore, give a revised review of experience and possible Cons we might have.

Xy L.
Head of Finance & Business Development, Singapura
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Alright but we don't love it

3,0 há 4 meses

Comentários: Have been using Dear for about 6 weeks after onboarding and it's taking some time for my colleagues and myself to get used to the system, but I received 5 emails in the first 12 days after onboarding, and another 3 in the past 7 days to give them a review so here it is. TLDR not as user-friendly as the system we were using before but no choice as QBC will no longer be offered and Dear might be the next best alternative

Vantagens:

- Comprehensive and even has manufacturing components (unfortunately we don't require this) - Comparable pricing to TG/QBC - Some onboarding agents are very knowledgeable about the system - Support staff are very responsive and queries get answered pretty quickly

Desvantagens:

- Not as user-friendly compared to the system we used before. Even things like stock availability isn't readily shown on the product page - you either need to go into a tab within the product page, or a separate 'Availability' to check the stock - Slightly confusing configuration where you can't easily change the purchase prices as they are grouped together on a 'suppliers' tab within the product listing - Product family is quite confusing and a little tedious to create. During the import of our products, there were a large number of single-variant products created as product families with 1 product, and there doesn't seem to be a easy way to stop classifying it as a product family - Automation module (for things like out of stock notifications) are not provided FOC; you have to add on $50/month - Purchase orders only show product name and not variant/option names so if you are trying to order 3 colours of the same product, the PO will show 3 line items of the same product. - We sell on different e-commerce channels but there's no easy way to reflect that. We were informed that the only way we can only create the e-commerce channels as 'Sales Representatives' so that we can track them. Our sales from Shopify aren't differentiated between POS and online - The sync with Shopify seems a little glitchy and sometimes after receiving stock in Dear, all our products descriptions in Shopify get erased. This is less than ideal because our product listing on our website becomes blank

Timo R.
Director, Nova Zelândia
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Still new to dear but it's looking promising

4,0 mês passado Novo

Vantagens:

- Powerful software, which can be overwhelming for beginners due to its many settings. - We're still new to the system but everything's looking familiar coming from another inventory management software. - Onboarding process was very professional.

Desvantagens:

- Wish more links could be opened in new tabs, e.g. on the sales orders or purchase orders list. - Option to see BOM on iOS app if auto-assembly is enabled.

Tess C.
Operations Manager, Austrália
Fabricação de alimentos, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Uncle Charlie's Tastes of Country Review

5,0 há 2 meses Novo

Comentários: We are a new business that started with excel spreadsheets however it was quite difficult to track everything across the two warehouses we have. Dear has helped us by giving us live data of where all our products are. I would also like to add that [SENSITIVE CONTENT] has been so lovely and patient with us during the onboarding and has really solidified that I made the right choice of going with Dear Systems.

Vantagens:

I like the right out of the box use of Dear Systems. Many other systems require a full set up before being able to be used, but with Dear as long as the basics are set up, you can begin using it and expand from there.

Desvantagens:

At this point in time I haven't identified any cons.