17 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Premier Construction Software

Premier Construction Software

Conheça Premier Construction Software

Capacitando empresas de construção a trabalhar com mais inteligência. O Premier é um software tudo-em-um de contabilidade, custo de trabalho e gestão de documentos e projetos, eleito um dos melhores no Gartner. Desenvolvido para empreiteiros gerais, empresas de gestão de construção, empresas de serviços de terraplanagem, construtoras residenciais e empreiteiros especializados. Conta com a confiança de milhares de empresas e foi classificado como líder em 2019 e 2018.& 2018. Focado na entrega de um software moderno, simples de usar por usuários finais e acessível em qualquer lugar.

Quem usa Premier Construction Software?

Empreiteiros gerais, empresas de gerenciamento de construção, empresas de serviços de terraplanagem e construtoras residenciais que procuram uma solução moderna, tudo-em-um, com custo de trabalho, contabilidade e gestão de projetos.

Premier Construction Software Software - 1
Premier Construction Software Software - 2
Premier Construction Software Software - 3
Premier Construction Software Software - 4
Premier Construction Software Software - 5

Está em dúvida sobre o Premier Construction Software? Compare com uma alternativa popular

Premier Construction Software

Premier Construction Software

4,6 (264)
US$ 249,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
95
6
4,5 (264)
4,7 (264)
4,8 (264)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 499,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
146
21
4,3 (1.636)
4,3 (1.636)
4,7 (1.636)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Premier Construction Software

Buildertrend
Melhores recursos
Gestão de edição
Gestão de projetos
Rastreamento de orçamentos
Procore
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gerenciamento de documentos
Múltiplos projetos
AutoCAD
Melhores recursos
Desenho em 2D
Ferramentas de CAD
Importação/exportação de dados
Ayoa
Melhores recursos
Agendamento de tarefas
Gestão de tarefas
Planificação/Programação de projetos
QuickBooks Online
Melhores recursos
Conciliação bancária
Geração de relatórios financeiros
Receitas e balanço
Sage Intacct
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Contabilidade
Demonstrativo de lucros e perdas
ECI MarkSystems
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Xero
Melhores recursos
Cobrança de projetos
Portal de autoatendimento
Relatórios em tempo real
CoConstruct
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de projetos
Rastreamento do projeto

Avaliações do Premier Construction Software

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
68%
4
27%
3
3%
2
1%
1
0%
Rachel
Rachel
CFO
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Jonas Premier Construction Software

5,0 há 10 anos

Comentários: Pros:
*Premier is cloud based making it easily accessible on any computer. This eliminates the need to install the program on various office computers. It also eliminates the need for a server in the office to back up the data.
*Premier covers all of our accounting and project management needs. As they expand the software (ie. added Project Management), we are using fewer external software product. We are able to do all of our accounting and project management in one package. This has simplified the process of change orders, subcontracts, etc where accounting and project management cross paths.
*Premier has a common layout from one screen to the next. This has made it easy to train people on using the software. As a trainee becomes proficient at one aspect of the accounting/project management, I can easily add another screen/task to their duties.
*They have recently added a new community website that allows me to submit, and keep track of my cases. I can also submit ideas for future development of the software and review and promote others ideas.
*The Premier team is very helpful and quick to respond when I have a question or problem. When I submit a case, they will call me, usually the same day, if they need more information to understand my problem. They check in with me on a regular basis to see if I am need anything. There is a quarterly webinar to keep us up to date on what has been added to the program, what is in the works for the future, and to find out what we consider our main issues with the program. There are monthly "continuing education" webinars on how to use Jonas Premier more efficiently
Cons
It meets all of our reporting needs, however the reporting still needs some work, but they are working on some new reporting options.

Jessica
Financial Controller, EUA
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Love it!

5,0 há 5 anos

Comentários: The representatives at Jonas are excellent. Very knowledgeable, patient and responsive. We have had a great experience.

Vantagens:

We really love the ability to automate several functions of the project management duties. Before, we were keeping a variety of spreadsheets updated manually to track certain functions, sometimes touching the same information multiple times. Now, we input the data into Premier once, and we're able to report on the financial data, for example, multiple ways with just a few clicks.

Desvantagens:

We'd like to see them enhance their accounting system specialties, such as partnering with a payroll processing company and an employee expense tracking solution (such as Concur) to streamline both payroll and tracking of credit card expenses. Having these functions automated as part of the Premier package would really help out!

Robert
Project Administrator, Austrália
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Mixed feelings

3,0 há 7 anos

Vantagens:

Jonas offers a lot for the costs to use this programme, however its low cost compared to other programs does mean that it lacks some of the features of larger companies like Jobpac. Its an affordable alternative to these companies and will do all you need it to for accounts AP and AR.

Desvantagens:

Lacks the usability of project management modules, this needs improving to become a better product that project teams can use well.

Andi
CFO, Canadá
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Outstanding Customer Support

5,0 há 2 meses

Comentários: “We are a General Contractor focused on commercial construction, and as a CFO with 30 years of experience, I want to commend your solution. The resources are excellent, and I appreciate how you continuously incorporate client feedback to enhance the user experience. Your team’s support has been outstanding—responsive, with great follow-up that provides tremendous value. The streamlined job dashboard is a standout, giving us a quick, efficient view of all ongoing activities. We're also excited about the new features, particularly the mobile functionality for our project managers. Thank you for your commitment to improving the software and providing excellent support.”

Vantagens:

Job dashboard and exceptional client support!

Desvantagens:

No cons to list at this point in time!!!

Megan
Controller, EUA
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas anteriormente:

Review by land developer

4,0 ano passado

Vantagens:

Integration between project management and accounting. Also, the interface is very intuitive and appealing.

Desvantagens:

We had a very bumpy launch which continues to have repercussions over a year later.