GetFeedback

GetFeedback

da SurveyMonkey

Quem usa o GetFeedback?

As marcas globais confiam no GetFeedback e no Salesforce para obter informações em tempo real sobre a integridade dos clientes.

Conheça o GetFeedback

Com o GetFeedback for Salesforce, é possível coletar automaticamente o comentário do cliente em pontos de contato cruciais na jornada do cliente. Obtenha mais contexto nas pesquisas e envie comentário para o Salesforce a fim de viabilizar a medição de métricas valiosas de clientes como NPS, CSAT ou CES e tomar medidas inteligentes para melhorar a experiência do cliente. Os clientes do GetFeedback percebem um aumento de 240% nas taxas de resposta e implementação sete vezes mais rápida do que outras plataformas de pesquisa de clientes.

Detalhes do GetFeedback

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Fundada em 2013

Preço do GetFeedback

O GetFeedback possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do GetFeedback

Ferramentas de Pesquisa
Apto para áudio, imagens e vídeo
Biblioteca de perguntas
Coleta de respostas offline
Ferramentas de análises de dados
Lógica de ramificação
Marketing por e-mail
Pesquisa por celular
Pesquisa sobre experiência no site
Ramificação de perguntas
URLs de pesquisas personalizadas
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes
Análise de dados
Coleta de comentários
Comentários de 360 graus
Gestão de questionários
Monitoramento de reclamações
Relatório de chamadas

Avaliações do GetFeedback

Exibindo 5 de 39 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,8/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Chandler K.
Marketing
Recursos Humanos, 13-50 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/07/2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Comentários: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Vantagens: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Desvantagens: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/07/2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Serviços e tecnologia da informação, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Vantagens: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Desvantagens: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2019
George M.
Lead Customer Success Manager
E-Learning, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/01/2019

"Gets the job done!"

Comentários: We are currently using GetFeedback to send Customer Satisfaction (CSAT) surveys to various clients of our across different segments. We also briefly used it for NPS surveys, but then switched to another, dedicated NPS survey solution.

Vantagens: Multiple surveys allowed
Surveys are very customizable, as there are multiple questions types and different ways to display the answers and for the users to choose from
You can customize your survey so that it retains who replies to it, either their email address or any other information. This is not very intuitive or easy to use though

Desvantagens: The predefined templates/themes are a bit tacky
There are no (or at least, we could not find easily) specific instructions for the dimensions of any images used. As such, we had to use a trial and error approach in order to get it right.
Reporting is not very sophisticated, and we found it difficult to extract specific results in relation to our specific survey responses. The summary is more informative, but you cannot download its results.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/01/2019
Joe G.
Church Communications Training
Serviços financeiros, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019

"A rare combination of quality and value"

Comentários: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Vantagens: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Desvantagens: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019
Avaliador Verificado
Founder
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2018

"Collect customer feedback with ease"

Vantagens: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Desvantagens: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2018