GetFeedback

Quem usa o GetFeedback?

As marcas globais confiam no GetFeedback e no Salesforce para obter informações em tempo real sobre a integridade dos clientes.

Conheça o GetFeedback

Com o GetFeedback for Salesforce, é possível coletar automaticamente o comentário do cliente em pontos de contato cruciais na jornada do cliente. Obtenha mais contexto nas pesquisas e envie comentário para o Salesforce a fim de viabilizar a medição de métricas valiosas de clientes como NPS, CSAT ou CES e tomar medidas inteligentes para melhorar a experiência do cliente. Os clientes do GetFeedback percebem um aumento de 240% nas taxas de resposta e implementação sete vezes mais rápida do que outras plataformas de pesquisa de clientes.

GetFeedback - Informação

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Fundada em 2013

GetFeedback - Preços

O GetFeedback possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis.

GetFeedback - Vídeo
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Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do GetFeedback

  • Apto para áudio, imagens e vídeo
  • Biblioteca de perguntas
  • Coleta de respostas offline
  • Ferramentas de análises de dados
  • Lógica de ramificação
  • Marketing por e-mail
  • Pesquisa por celular
  • Pesquisa sobre experiência no site
  • Ramificação de perguntas
  • URLs de pesquisas personalizadas

Ver lista completa de Ferramentas de Pesquisa

  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Software de Experiência do Cliente

  • Análise de dados
  • Coleta de comentários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão de questionários
  • Monitoramento de reclamações
  • Relatório de chamadas

Ver lista completa de Software de Satisfação do Cliente

GetFeedback - Alternativas

Mais alternativas ao GetFeedback

GetFeedback - Avaliações

Exibindo 5 de 40 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Chandler K.
Marketing
Recursos Humanos, 11-50 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/07/2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Comentários: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Vantagens: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Desvantagens: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/07/2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Serviços e tecnologia da informação, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Vantagens: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Desvantagens: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/08/2019
Avaliador Verificado
Marketing Automation Project Manager
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 27/05/2020

"Easy-to-use but extremely expensive"

Comentários: Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional! On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.

Vantagens: Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce. It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce. Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!

Desvantagens: Very expensive if you want to have the Salesforce connection. Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc. Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 27/05/2020
Joe G.
Church Communications Training
Serviços financeiros, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019

"A rare combination of quality and value"

Comentários: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Vantagens: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Desvantagens: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/07/2019
Avaliador Verificado
Founder
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2018

"Collect customer feedback with ease"

Vantagens: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Desvantagens: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/12/2018