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Conheça Bizimply

O Bizimply oferece soluções especializadas de gestão de operações e pessoas para empresas de varejo e hotelaria em vários locais. A hora e presença, agendamento, RH e processamento de folha de pagamento são vinculados em uma solução fácil de usar. Ao reduzir e gerenciar os custos de pessoal, também são fornecidas as soluções para gerenciar melhor as operações do dia a dia para você e sua equipe, economizando tempo e dinheiro imediatamente. Solicite uma demonstração gratuita do Bizimply.

Quem usa Bizimply?

Restaurantes, cafés, cafeterias, delicatessens, lojas, bares, clubes, pubs, quiosques, resorts, salões, spas, hotéis, pensões - em qualquer lugar com uma força de trabalho por hora que precise ser gerenciada.

Bizimply Software - 1
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Bizimply

Bizimply

4,6 (137)
£ 100,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
57
9
4,6 (137)
4,4 (137)
4,7 (137)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
£ 18,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
47
4
4,6 (38)
4,3 (38)
4,2 (38)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Bizimply

Breathe
Melhores recursos
Gestão do tempo livre
Rastreamento de vagas e licenças
Solicitações de tempo livre
Microsoft Excel
Melhores recursos
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
Cegid Peoplenet
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão da folha de pagamento
Gestão do tempo livre
HRLocker
Melhores recursos
Controle de licenças
Gestão do tempo livre
Incorporação
Dayforce HCM
Melhores recursos
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Preparação do W-2
Planday
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Controle de comparencimento
Portal de autoatendimento
Paylocity
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Sling
Melhores recursos
Acesso para Celular
Distribuição de cronogramas
Planejamento de pessoal
RotaCloud
Melhores recursos
Acesso para Celular
Distribuição de cronogramas
Planejamento de pessoal

Avaliações do Bizimply

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
66%
4
28%
3
4%
2
1%
Alex
General Manager, Irlanda
Alimentação e bebidas, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

"Bizimply at Slatterys Pub D4! its our Perfect Productivity Barometer!"

5,0 há 8 anos

Comentários: Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was extremely easy to use and set up and just like any software you get out what you put in. I delegated the scheduling to middle management and concentrated on the employee database, monitoring attendance and productivity and building up a history of daily shifts by logging details once a week. I also used teh employee database to record data from staff revies held every 3/6 months. This historical data which shows sales, hours used and labour costs is now my "Productivity Baramoter" I am able to forecast the revenue and required labour and incentivise my staff to deliver on the optimum Sales Per Labour Hour rate (I now know it) that will deliver the maximum return in the most sustainable way. In our industry we cannot afford to sprint from Monday to Sunday, it's a marathon from January to December!

Vantagens:

Ease of use, I can open multiple windows at the same time, great support, nice GUI, good pricing and easy to find invoices, they understand our industry, continuously improves functionality.

Desvantagens:

Lack of colour or shift type differentiation

Tadhg
Managing director, Irlanda
Hotelaria, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Honest feedback

4,0 há 3 anos

Comentários: Good positive experience only issue I have is response times from support. Email and chat feature are too slow. I would prefer a quick phone call to get instant resolution.

Vantagens:

The scheduling, time clock, holiday tracking etc are excellent features. Happy the system has saved us time and made our schedule of easier. We now have accurate payroll as a result.

Desvantagens:

Support is slow when I’m on the system I need instant support. Often I have needed support but it can take anywhere from 5 to 20 minutes to get a response or longer. By this time I have moved off the task and onto something else. Phone support would be a great bonus.

natalie
head of HR, Reino Unido
Hotelaria, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Feedback

2,0 há 2 anos

Comentários: part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

Vantagens:

the scheduling module and time & attendance are easy to use

Desvantagens:

Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

Resposta do Bizimply

há 2 anos

Hi Natalie, Thanks for your review, we will take all of these comments onboard!

tanvir
store manager, Reino Unido
Varejistas, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

make life very easy

5,0 há 2 anos

Comentários: very good , make life easy.

Vantagens:

ease of use mobile app and email sent to team when changes are donesharing employees to transfer cost the a crazy good function . no more chasing other sites during payroll

Desvantagens:

printing multiple department rota is an issue

Thomas
General Manager, Reino Unido
Hotelaria, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great piece of software - be lost without it!!

5,0 há 2 anos

Comentários: Zero complaints about the product, and all staff I have dealt with have been very accommodating. Nothing has ever been a problem

Vantagens:

I like the Scheduling and I also like the shift log reports. My main pro would be the dashboard - tells me 99% of what I need to know and is easy to navigate my way around.

Desvantagens:

There's a lot of stuff in there that we don't really use - not that there is anything wrong with it but more so that we haven't had the time to explore it and use it.