ActionTracker

Quem usa o ActionTracker?

Field Service Organizations, Retail, Manufacturing, eCommerce websites

Conheça o ActionTracker

Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.

ActionTracker - Informação

SurveySquare.com

http://www.surveysquare.com

Fundada em 2004

ActionTracker - Preços

O ActionTracker não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do ActionTracker

Sistemas de Gestão de Reclamações
Ações corretivas (CAPA)
Classificação de reclamações
Gerenciamento de comentários
Gestão de casos
Gestão de formulários
Gestão de questionários
Gestão do controle de qualidade
Monitoramento das redes sociais
Portal de autoatendimento
Rastreamento de edição
Rastreamento de reclamações do cliente
Roteamento
Agendamento de problemas
Auditoria de problemas
Gestão da base de conhecimento
Gestão de atribuições
Gestão de escalonamento
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Painel
Problemas recorrentes
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes

ActionTracker - Avaliações

Exibindo 5 de 8 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Maria M.
Marketing Specialist
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/05/2017

"We truly enjoy using Action Tracker and has been a big help to our business."

Vantagens: The ability to customize it to our needs. Also, it allows us to keep track of everything and to be able to resolve issues. It is a huge factor in customer resolution issues.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 11/05/2017

Maria, thank you for your comments! We love the feedback and the great partnership with you and your team. We look forward to the future as we continue to enhance our solution!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/05/2017
Emily B.
Marketing Assistant
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/05/2017

"Our experience has been excellent. It has allowed us to monitor items from start to finish."

Comentários: Enabled me to monitor everyone's items at a glance as well as be alerted when items were unassigned, so we could quickly route to the correct person.

Vantagens: I like the performance tab the best. Can get an overall snapshot of how everyone's items are doing as well as a drill down all in one glance.

Desvantagens: The only thing I keep struggling with is wanting to hit enter when I need to click the actual button.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 09/05/2017

Emily, thank you for your comments. Glad to hear you like the performance tab! We look forward to bring your team the enhancements that make a difference for you and your team! Thank you for being our customer.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/05/2017
Bob E.
Home Improvement Manager
Construção, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/05/2017

"this gives us a quick view of what our customers are thinking"

Comentários: Knowing what our customer think of our service.

Vantagens: Lets our customer answer questions quickly and give us the information we need to review the service. Lets us know how our service tech's are doing.

Desvantagens: I don't know what all tools are available to us with it. I think there is a whole lot more we could be using.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 11/05/2017

Bob, thank you for your comments and being our customer!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/05/2017
Michael G.
Service Operations Manager
Construção, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/05/2017

"We have had great success in a short period of time!!"

Comentários: Ease of feedback from customers

Vantagens: Ease of use for both the end user and also our back end office staff. We have had great customer feedback.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 02/05/2017

Michael, thank you for being our customer and kind words! We look forward to your suggestions to help us as we continue to improve our solution.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/05/2017
Timothy D.
President and Chief Operating Officer
Arquitetura e planejamento, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/05/2017

"We base our whole model on customer service, so having a tool like Survey Square is key."

Comentários: A quick snap shot of how are team is taking care of our customers, and all the areas we excel at. We also learn the areas we need improvement on which is key.

Vantagens: It is easy to use, and the value add to the business is great when everyone uses them correctly. I love using the dashboard to see how we are doing for our customers.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 09/05/2017

Tim, thank you for being our customer!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/05/2017