ActionTracker

ActionTracker

da SurveySquare.com

Quem usa esse software?

Field Service Organizations, Retail, Manufacturing, eCommerce websites

Avaliações médias

8 avaliações
  • Geral 4.8/5
  • Praticidade 4.5/5
  • Atendimento ao cliente 4.8/5
  • Recursos 4.5/5
  • Relação qualidade/preço 4.7/5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Teste Grátis Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • SurveySquare.com
  • http://www.surveysquare.com
  • Fundada em 2004

Sobre o ActionTracker

Why wait weeks or months to respond to a customers survey response, do it now! Our ActionTracker is a powerful and fully-integrated system that puts you in full control of your customer comments, inquiries, and small projects. When a customer responds, ActionTracker takes over. Assign issue codes, personnel, priorities, and next-steps action items. Track the life of the response through History Notes. ActionTracker gives you complete control of your customer experience management.

Recursos do ActionTracker

  • Ações corretivas (CAPA)
  • Classificação de reclamações
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de casos
  • Gestão de formulários
  • Gestão de questionários
  • Gestão do controle de qualidade
  • Monitoramento das redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Roteamento
  • Agendamento de problemas
  • Auditoria de problemas
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Problemas recorrentes
  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de pesquisas/intenção de votos
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

As avaliações mais úteis do ActionTracker

We truly enjoy using Action Tracker and has been a big help to our business.

Avaliado em 11/05/2017
Maria M.
Marketing Specialist
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço

Vantagens: The ability to customize it to our needs. Also, it allows us to keep track of everything and to be able to resolve issues. It is a huge factor in customer resolution issues.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 11/05/2017

Maria, thank you for your comments! We love the feedback and the great partnership with you and your team. We look forward to the future as we continue to enhance our solution!

Our experience has been excellent. It has allowed us to monitor items from start to finish.

Avaliado em 02/05/2017
Emily B.
Marketing Assistant
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Enabled me to monitor everyone's items at a glance as well as be alerted when items were unassigned, so we could quickly route to the correct person.

Vantagens: I like the performance tab the best. Can get an overall snapshot of how everyone's items are doing as well as a drill down all in one glance.

Desvantagens: The only thing I keep struggling with is wanting to hit enter when I need to click the actual button.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 09/05/2017

Emily, thank you for your comments. Glad to hear you like the performance tab! We look forward to bring your team the enhancements that make a difference for you and your team! Thank you for being our customer.

We have had great success in a short period of time!!

Avaliado em 02/05/2017
Michael G.
Service Operations Manager
Construção, 201-500 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Ease of feedback from customers

Vantagens: Ease of use for both the end user and also our back end office staff. We have had great customer feedback.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 02/05/2017

Michael, thank you for being our customer and kind words! We look forward to your suggestions to help us as we continue to improve our solution.

this gives us a quick view of what our customers are thinking

Avaliado em 11/05/2017
Bob E.
Home Improvement Manager
Construção, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3/5
Praticidade
3/5
Recursos e funcionalidades
3/5
Atendimento ao cliente
3/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Knowing what our customer think of our service.

Vantagens: Lets our customer answer questions quickly and give us the information we need to review the service. Lets us know how our service tech's are doing.

Desvantagens: I don't know what all tools are available to us with it. I think there is a whole lot more we could be using.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 11/05/2017

Bob, thank you for your comments and being our customer!

We base our whole model on customer service, so having a tool like Survey Square is key.

Avaliado em 08/05/2017
Timothy D.
President and Chief Operating Officer
Arquitetura e planejamento, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: A quick snap shot of how are team is taking care of our customers, and all the areas we excel at. We also learn the areas we need improvement on which is key.

Vantagens: It is easy to use, and the value add to the business is great when everyone uses them correctly. I love using the dashboard to see how we are doing for our customers.

Resposta dos fornecedores

por SurveySquare.com em 09/05/2017

Tim, thank you for being our customer!

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