PhoneBurner

PhoneBurner

da PhoneBurner

Quem usa o PhoneBurner?

Sales professionals and SMB customers and teams who use the telephone as a sales tool, and want to simplify contact management, follow-up, and sales workflow.

Conheça o PhoneBurner

Powering thousands of clients and millions of calls. PhoneBurner's power dialer helps you reach 447% more customers per hour, without any additional software. Use our CRM to manage and sort prospects in efficient new ways, or integrate with Salesforce or your own CRM. Create custom dialer buttons to streamline workflow, instantly leave voicemails and send emails. Track email opens and attachment views. Call recording. Local ID. Call tracking and more. Cloud based platform.

Detalhes do PhoneBurner

PhoneBurner

https://www.phoneburner.com

Fundada em 2009

Preço do PhoneBurner

O PhoneBurner não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do PhoneBurner a partir de US$ 149,00/mês.

Preço inicial

US$ 149,00/mês

Detalhes de preços

Get unlimited dialing for $149/month. Discounts available for teams.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do PhoneBurner

Ferramentas de Contabilidade de Chamadas
Duração da chamada
Geração de relatórios por extensão
Gestão de chamadas perdidas
Identificador de chamadas
Monitoração de chamadas
Registro de respondentes
Relatórios de campanhas inbound
Relatórios de campanhas outbound
Volume de chamadas
Análise de dados
Gestão de canais
Gestão de conformidade
Gestão do desempenho
Gestão do risco
Otimização de filiais
Participação do cliente
Arquivo morto
Call Tagging
Capacidade de gravação e reprodução
Gravação acionada por evento
Gravação de chamadas distribuídas
Gravação programada
Gravação sob demanda
Transferência de arquivos
Bate-papo em tempo real
Call center de ligações de entrada
Call center de ligações saída
Call center misto
Discador manual
Discador preditivo
Discador progressivo
Gestão de campanhas
Gestão de escalonamento
Gestão de filas
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Relatórios e análise de dados
Roteirização de chamadas
Unidade de Resposta Audível (URA)
Discador preditivo
Discadores automáticos
Gerenciamento de contatos
Gestão de call centers
Gestão de telemarketing
Monitoração de chamadas
Reconhecimento de voz e IVR
Relatórios e análise de dados
VoIP
CRM
Call center de ligações de entrada
Call center de ligações saída
Discadores automáticos
Distribuição de leads
Gravação de chamadas
Reconhecimento de voz e IVR
Registro de chamadas
Roteamento de chamadas
Roteirização de chamadas
Cálculo da tarifa de seguro
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gestão de apólices de seguro
Gestão de comissões
Gestão de orçamentos
Gestão de reclamações
Patrimonial & contra acidentes
Saúde & bem-estar
Call Center
Converter texto em voz
Digitação por teclado do telefone
Gestão de questionários
Gravação de chamadas
Mensagens por voz
Múltiplos scripts
Personalização da voz
Registro de chamadas
Roteamento de chamadas
Análise de campanhas
Apartidário
Banco de dados de eleitores
Calendário de eventos
Conservador
Dados demográficos
Gerenciamento de contatos
Gestão de arrecadação de fundos
Gestão de voluntariado
Gestão do pessoal
Mapeamento
Marketing por e-mail
Processamento de pagamento online
Progressivo
Rastreamento de contribuição
Segmentação de doadores
Agendamento de ligações
CRM
Discador automático
Discador preditivo
Discador progressivo
Disposição de chamadas
Gravação de chamadas
Roteirização de chamadas
Visualização do discador
Agendamento de retorno de chamada
Coletas internas
Discadores automáticos
Gerenciamento de contatos
Gestão de agências
Gestão de clientes
Gestão de comissões
Gestão de conformidade
Gestão de transações
Notificações automáticas
Planos de pagamento
Relatórios de agências de crédito
Colaboração
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gerenciamento de reuniões
Gestão de apresentações
Gestão de capacitação
Gestão de conteúdo
Gestão de leads
Gestão de metas e cotas
Gestão de propostas
Gestão do desempenho
Gestão territorial
Agendamento de ligações
Conformidade FTC
Conformidade com FCC
Gerenciamento de listas
Gestão de campanhas
Gestão de leads
Gravação de chamadas
Identificador de chamadas específico da campanha
Monitoração de chamadas
Transferência de chamadas
Aplicativos eletrônicos
Banco de dados de clientes
Criação de empréstimos
Cronograma de amortização
Depoimentos do cliente
Documentos de encerramento
Empréstimos do governo
Gerenciamento de contatos
Gerenciamento de documentos
Gestão de refinanças
Gestão do pipeline
Hipotecas comerciais
Hipotecas residenciais
Informação de crédito
Pré-qualificação
Serviços de empréstimos
Captura de leads
Discagem automática
Distribuição de leads
Gestão de campanhas
Gestão de dados
Gestão de listas de chamadas
Gestão do desempenho
Gravação de chamadas
Lead Scoring
Painel

Avaliações do PhoneBurner

Exibindo 5 de 128 avaliações

Geral
4,8/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Kelsey L.
Client Coordinator / Loan Partner
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2019

"Game. Changer."

Comentários: Biggest benefit is the time saved. It will change how you structure your an entire day.

Vantagens: PhoneBurner has been a total game changer for my job. I'm responsible for a database of about 1500 and counting clients that I regularly followup with to varying degrees. While emails and texts are always great, nothing beats a phone call. PhoneBurner is the only reason I'm able handle anywhere from 80-100 a day while still getting me regular regular work done. Favorite features: * Interface is incredibly user friendly * Caller ID can be set to your number (or a local number) and all return calls will go to your personal line regardless * Pre-recorded voicemails so you can tailor them to the type of calls you're making. * Call session recordings (optional, but I really like being able to refer back to calls I made for training or missed info) * Dial Sessions can be easily picked back up if you didn't get through one. * Their support/customer service team has always been incredibly helpful and pleasant. Something you don't think about until you're having a bad experience elsewhere. * Super easy to upload contacts. They've done a lot to eliminate as much manual work as possible. If you can export your contacts into an excel sheet you're looking at a 2 minute, organized upload. And if not, their support team is so helpful. * Pays for itself with the time you're able to save Can't recommend it enough.

Desvantagens: I honestly can't think of much. Occasionally it will bug and not connect to a number which you have to pay attention to. That's rare though.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2019
Alexandre M.
President
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/11/2019

"Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding. "

Comentários: You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Vantagens: I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Desvantagens: I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Resposta dos fornecedores

por PhoneBurner em 08/11/2019

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/11/2019
Billy W.
Mortgage Assistant
Bancos, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/06/2020

"Feel The Burn"

Comentários: Fantastic! Phoneburner makes my day move faster and makes outbound calling a breeze.

Vantagens: Phone burner integrates seamlessly with our Salesforce and Jungo software allowing us to access all of our leads in a highly efficient manner. I am able to go through my personal contacts every day and touch base with leads in a very short period of time.

Desvantagens: There are small hiccups in the system overall layout that do not integrate with our CRM software to update specific dispositions. Overall not a game changer.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/06/2020
Luis S.
ACCOUNT EXECUTIVE
Transporte rodoviário e ferroviário, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2019

"Easy to Use"

Comentários: As a overall, it is a good experience and make my job easy when I need to call a lot of phone numbers.

Vantagens: Easy to use, tech friendly, it's easy to find the feature, easy upload leads list and to keep a record.

Desvantagens: Sometimes it becomes slow and freezes. Sometimes when using the pause it does not work and dial the phone number and when you click pause again, the call is cut off and goes on to the next one. I do not like that you can not return on the call without having to close the dialing window.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/03/2019
Nicky P.
Scheduler
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/04/2020

"Game changer for sales calls."

Comentários: My overall experience has been really good. PhoneBurner has increased the amount of calls we are able to make leading to more productivity which equals a win win for my sales team.

Vantagens: I really like that the program it can be used with ease and you're able to make so many more calls rather than manually dialing out.

Desvantagens: It took me about a day or two to catch up with the fast pace of the program but you can always pause your dialing session to pace yourself.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/04/2020