Quem usa esse software?

Sales professionals and SMB customers and teams who use the telephone as a sales tool, and want to simplify contact management, follow-up, and sales workflow.

Avaliações médias

118 avaliações
  • Geral 4.8 / 5
  • Praticidade 4.8 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.8 / 5
  • Recursos 4.6 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.6 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 149,00/mês
  • Detalhes dos preços Get unlimited dialing for $149/month. Discounts available for teams.
  • Versão gratuita Não
  • Teste Grátis Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • PhoneBurner
  • https://www.phoneburner.com
  • Fundada em 2009

Sobre o PhoneBurner

Powering thousands of clients and millions of calls. PhoneBurner's power dialer helps you reach 447% more customers per hour, without any additional software. Use our CRM to manage and sort prospects in efficient new ways, or integrate with Salesforce or your own CRM. Create custom dialer buttons to streamline workflow, instantly leave voicemails and send emails. Track email opens and attachment views. Call recording. Local ID. Call tracking and more. Cloud based platform.

Recursos do PhoneBurner

  • Duração da chamada
  • Geração de relatórios por extensão
  • Gestão de chamadas perdidas
  • Identificador de chamadas
  • Monitoração de chamadas
  • Registro de respondentes
  • Relatórios de campanhas inbound
  • Relatórios de campanhas outbound
  • Volume de chamadas
  • Análise de dados
  • Gestão de canais
  • Gestão de conformidade
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do risco
  • Otimização de filiais
  • Participação do cliente
  • Arquivo morto
  • Compartilhamento de chamadas
  • Gravação acionada por evento
  • Gravação de chamada com vídeo
  • Gravação de chamadas distribuídas
  • Gravação programada
  • Gravação sob demanda
  • Marcar gravação favorita
  • Recuperação instantânea
  • Registro de atividade da tela
  • Transferência de arquivos
  • Bate-papo em tempo real
  • Call center de ligações de entrada
  • Call center de ligações saída
  • Call center misto
  • Discador manual
  • Discador preditivo
  • Discador progressivo
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de filas
  • Gravação de chamadas
  • Registro de chamadas
  • Relatórios e análise de dados
  • Resposta interativa por voz
  • Roteirização de chamadas
  • Discador preditivo
  • Discadores automáticos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de call centers
  • Gestão de telemarketing
  • Monitoração de chamadas
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Relatórios e análise de dados
  • VoIP
  • CRM
  • Call center de ligações de entrada
  • Call center de ligações saída
  • Discadores automáticos
  • Distribuição de leads
  • Gravação de chamadas
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Registro de chamadas
  • Roteamento de chamadas
  • Roteirização de chamadas
  • Cálculo da tarifa de seguro
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de apólices de seguro
  • Gestão de comissões
  • Gestão de orçamentos
  • Gestão de reclamações
  • Patrimonial & contra acidentes
  • Saúde & bem-estar
  • Call Center
  • Converter texto em voz
  • Digitação por teclado do telefone
  • Gestão de questionários
  • Gravação de chamadas
  • Mensagens por voz
  • Múltiplos scripts
  • Personalização da voz
  • Registro de chamadas
  • Roteamento de chamadas
  • CRM
  • Doações por celular
  • Doações recorrentes
  • Gestão de associação
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de doadores
  • Gestão de doações de funcionários
  • Gestão de eventos
  • Gestão de ex-alunos
  • Gestão de leilões
  • Gestão de subvenções
  • Gestão de voluntariado
  • Pesquisa de doadores
  • Processamento de pagamentos
  • Rastreamento de contribuição
  • Análise de campanhas
  • Apartidário
  • Banco de dados de eleitores
  • Calendário de eventos
  • Conservador
  • Dados demográficos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de voluntariado
  • Gestão do pessoal
  • Mapeamento
  • Marketing por e-mail
  • Processamento de pagamento online
  • Progressivo
  • Rastreamento de contribuição
  • Segmentação de doadores
  • Discador automático
  • Discador preditivo
  • Discador progressivo
  • Gestão de call centers
  • Gestão de leads
  • Gravação de chamadas
  • Questionários
  • Relatório de chamadas
  • Roteirização de chamadas
  • Visualização do discador
  • Agendamento de retorno de chamada
  • Coletas internas
  • Discadores automáticos
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de agências
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de transações
  • Notificações automáticas
  • Planos de pagamento
  • Relatórios de agências de crédito
  • Colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de apresentações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de metas e cotas
  • Gestão de propostas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão territorial
  • Agendamento de retorno de chamada
  • Captura de leads
  • Conformidade FTC
  • Conformidade com FCC
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de leads
  • Gravação de chamadas
  • Identificador de chamadas específico da campanha
  • Monitoração de chamadas
  • Resultados de chamadas
  • Transferência de chamadas
  • Aplicativos eletrônicos
  • Banco de dados de clientes
  • Criação de empréstimos
  • Cronograma de amortização
  • Depoimentos do cliente
  • Documentos de encerramento
  • Empréstimos do governo
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de refinanças
  • Gestão do pipeline
  • Hipotecas comerciais
  • Hipotecas residenciais
  • Informação de crédito
  • Pré-qualificação
  • Serviços de empréstimos
  • Captura de leads
  • Discagem automática
  • Distribuição de leads
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de dados
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gestão do desempenho
  • Gravação de chamadas
  • Lead Scoring
  • Painel

As avaliações mais úteis do PhoneBurner

Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding.

Avaliado em 06/11/2019
Alexandre M.
President
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Vantagens: I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Desvantagens: I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Resposta dos fornecedores

por PhoneBurner em 08/11/2019

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

Great product!!! Especially for cold calling.

Avaliado em 08/03/2018
Tony B.
Executive recruiter
Construção, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: This is a great product for functionality, service, price, ease of use, transparency, and consistency Phone Burner is in a league of its own. There are no hidden fees or charges, no miscellaneous feature upgrades that cost money, no paying per minute on top of the monthly fee. Phone Burner does what it says it does, and quite honestly, does it even better than it claims. Get the free trial if you don't believe me, you'll be sold!!!

Vantagens: Before our sales team moved to PhoneBurner we spent a lot of time comparing a ton of dialer solutions, and PhoneBurner was the obvious choice. I am always talking about the level of client support that's available, the flexibility of the platform has, and how easy it has been to get integrate and have the team using it. Best of all, our team's efficiency has significantly improved and numbers are up yet still continue to grow. I can't imagine our team connecting with our fans and clients without PhoneBurner it's indispensable. This is a great product that delivers where it counts!

Desvantagens: The only con that I have with this product is how it integrates with some CRM's. We are utilizing ZOHO CRM and it doesn't connect, but from what I have been hearing is that they're going to be integrating with the Zoho CRM soon. This will be a huge plus and we are definitely looking forward to that. But for now, we have no problem importing/updating files then exporting back because of all the customization available.

I've tried them all, believe me.

Avaliado em 11/04/2017
Alan P.
President
Serviços financeiros, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: As for functionality, service, price, ease of use, transparency, and consistency Phone Burner is in a league of its own. No hidden fees or charges, no miscellaneous feature upgrades that cost money, no paying per minute on top of the monthly fee. Phone Burner does what it says it does, and quite honestly, does it even better than it claims. Get the free trial if you don't believe me, you'll be sold - at least I was.

Vantagens: There is not a feature you need that Phone Burner doesn't provide. I have a team that varies in experience levels, and technical aptitude and they all enjoy Phone Burner far more than any of the others we have tried (We have tried them all, yes, even that one) - Everything is so intelligently designed that it's a plug and play application, and the customizations of dispositions couldn't be easier. The customer service is helpful, kind, and consistent. I've had systems prior where we were actually billed for trouble shooting - Phone burner's LEAD ENGINEER went as far as to help me with a CSV file I was admittedly getting jammed up with. It should also be mentioned that the price-point is lower than the competitors and if you are debating on a CRM the automation of the Phone Burner platform out of the box is deeper and more intuitive than many systems I've made the mistake of paying for prior. Phone Burner has it all - it's really that simple.

Desvantagens: I wish they integrated with my ZOHO CRM but importing - updating files - exporting back isn't bad because of all the customization available. Most importantly word around the campfire is they're going to be integrating with the Zoho CRM sooner than later.. looking forward to that.

Game. Changer.

Avaliado em 22/05/2019
Kelsey L.
Client Coordinator / Loan Partner
Imobiliárias, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Biggest benefit is the time saved. It will change how you structure your an entire day.

Vantagens: PhoneBurner has been a total game changer for my job. I'm responsible for a database of about 1500 and counting clients that I regularly followup with to varying degrees. While emails and texts are always great, nothing beats a phone call. PhoneBurner is the only reason I'm able handle anywhere from 80-100 a day while still getting me regular regular work done. Favorite features: * Interface is incredibly user friendly * Caller ID can be set to your number (or a local number) and all return calls will go to your personal line regardless * Pre-recorded voicemails so you can tailor them to the type of calls you're making. * Call session recordings (optional, but I really like being able to refer back to calls I made for training or missed info) * Dial Sessions can be easily picked back up if you didn't get through one. * Their support/customer service team has always been incredibly helpful and pleasant. Something you don't think about until you're having a bad experience elsewhere. * Super easy to upload contacts. They've done a lot to eliminate as much manual work as possible. If you can export your contacts into an excel sheet you're looking at a 2 minute, organized upload. And if not, their support team is so helpful. * Pays for itself with the time you're able to save Can't recommend it enough.

Desvantagens: I honestly can't think of much. Occasionally it will bug and not connect to a number which you have to pay attention to. That's rare though.

Making 400 calls per shift has never been easier

Avaliado em 03/07/2019
John C.
Owner
Serviços ao consumidor, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: This software is feature-rich and powerful. Employees save time by having their call queue preloaded for them. They can also choose who and how many people they want to call. The uses for PhoneBurner really are endless. They can be used for outbound sales as well as following up with customers. The onboarding help they give you is fantastic. Another huge plus is no minimum seats. The UI is fantastic.

Desvantagens: The menu could be organized a little better. I would really love if the report section had a link on the top so I could quickly track how my team is doing instead of the current configuration where it is buried a bit. Also, I would like it if they would add one more folder level. I have a tendency to segment my lists intensively so on the top level it gets a bit crowded.

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