Process Street

Quem usa o Process Street?

We work with all sorts of companies including 10% of the fortune 1000. We service both SMB and Enterprise teams in all departments, but we see most engagement in Sales, Marketing, HR, IT and Support.

Conheça o Process Street

Process Street provides businesses with a streamlined, non-technical way to make managing recurring workflows fast, fun, and easy for teams everywhere.

Strong company processes are the backbone of any successful business. Without them, a company will struggle and will almost certainly find it difficult to scale.

Easily create and customize checklists with text, images, video, and more.
Streamline the approval process with conditional logic, automations, and integrations.

Process Street - Informação

Process Street

http://www.process.st

Fundada em 2013

Process Street - Preços

O Process Street possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Process Street a partir de US$ 12,50/mês.

Process Street - Vídeo
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Preço inicial

US$ 12,50/mês

Detalhes de preços

Includes Unlimited Checklists, Unlimited Templates & 1000+ Integrations

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Online

Recursos do Process Street

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Ferramentas de Colaboração

  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • Controle de defeitos
  • Controle de documentos
  • Controle de qualidade dos fornecedores
  • Gestão da manutenção
  • Gestão das normas ISO
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de reclamações
  • Gestão do risco

Ver lista completa de Ferramentas de Controle de Qualidade

  • Acesso para Celular
  • Controle de horas
  • Criar subtarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gamificação
  • Gestão de tarefas recorrentes
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Relatórios e análise de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de lista de tarefas
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tarefas

  • Atributos definidos das partes interessadas
  • Colaboração
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de tarefas
  • Priorização
  • Relatório
  • Seguimento de status

Ver lista completa de Ferramentas para Levantamento de Requisitos

  • ETL
  • Gestão de dados
  • Múltiplas fontes de dados
  • Painel
  • Serviços pela Internet

Ver lista completa de Programas de Integração

  • Arquivo morto e retenção
  • Controle de versões
  • Controles/permissões de acesso
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de contratos
  • Indexação de documentos
  • Montagem de documentos
  • Pesquisa de texto completo

Ver lista completa de Programas para Gestão de Documentos Jurídicos

  • Acesso offline
  • Arquivo morto de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Controle de versões
  • Conversão de tipo de arquivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Indexação de documentos
  • Montagem de documentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Reconhecimento óptico de caracteres
  • Recuperação de arquivos
  • Retenção de documentos

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Documentos

  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Diretório de funcionários
  • Feed de notícias/atividades
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do conhecimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Software de Espaço de Trabalho Digital

  • Acesso para Celular
  • Automação dos processos comerciais
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controles/permissões de acesso
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de formulários
  • Gestão de tarefas
  • Integrações de terceiros
  • Painel personalizável
  • Plataforma no-code
  • Rastreamento de conformidade

Ver lista completa de Software de Gestão de Fluxo de Trabalho

  • Alertas/notificações
  • Automação dos processos comerciais
  • Colaboração
  • Controles/permissões de acesso
  • Gestão das regras comerciais
  • Gestão virtual do fluxo de trabalho
  • Mapeamento de processos
  • Modelagem de processos & Design
  • Rastreamento de mudanças do processo

Ver lista completa de Software de Gestão de Processos de Negócios

  • Assinatura eletrônica
  • Formulários de verificação eletrônica/I-9
  • Formulários eletrônicos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da orientação do fluxo de trabalho
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de descrição de trabalho
  • Gestão de tarefas
  • Manual de funcionários
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Software de Processo de Integração

  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Automatização de processos e fluxos de trabalho
  • Colaboração
  • Controle de versões
  • Controles/permissões de acesso
  • Criação e design de formulários
  • Pesquisa de texto completo

Ver lista completa de Software para Automatização de Formulários

  • Acesso remoto
  • Assinatura eletrônica
  • Bate-papo ao vivo
  • Chat com vídeo
  • Colaboração
  • Conferência virtual
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Rastreamento de fuso horário
  • Softphone
  • Suporte remoto

Ver lista completa de Software para Trabalho Remoto

Process Street - Alternativas

Mais alternativas ao Process Street

Process Street - Avaliações

Exibindo 5 de 484 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Greg H.
Veterinária, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 17/11/2016

"I wish all software companies were run like these guys do!"

Comentários: We're not your typical tech or online company using SaaS systems to run and manage their business - we are a veterinary company with remote users in multiple cities, and using SaaS software in our industry is rare. This is compounded by the fact most in our industry are not technically savvy or experienced - so computer systems have to be VERY simple and easy to learn and use. What we do have in common with many tech companies is that we are fast growing, and that is difficult to manage in such a traditional, staid industry. (We were listed as one of Canada's Fastest Growing Companies in 2016). We run our entire company on cloud based systems, and Process Street is far and away the favorite piece of technology we use. As a long time entrepreneur (and business coach) I always wished there was a simple way to document and manage process and procedures inside my companies, and could never find a tool to do it. Until Process Street. The product itself is brilliant, and is incredible for developing an online employee manual, corporate processes and procedures, and managing regular activities that take place inside any business - hiring, managing, operations, maintenance, etc. But where Process Street really stands out is the fantastic service and support that is both responsive and helpful. This team REALLY wants to hear how to improve their product. They've painstakenly taken the time to listen to my gripes and whining about shortcomings and not just promised solutions in the future - they've built and implemented them. Honestly, there is nothing negative I can say about Process Street, and it has literally transformed the way we do business. We've won awards for our customer service, our innovative approach to business, and sheer growth. And I truly credit a significant amount of our business success (and my personal sanity) to Process Street and what it does for our organization.

Vantagens: - Very intuitive and easy to learn for even the most tech illiterate users
- Magical interface that is constantly being refined and enhanced
- Responsive interface is BEAUTIFUL on a smart phone or iPad (no need for an app)
- Very clever features that rely heavily on APIs and other apps to extend it's benefit and value
- Highly responsive service and support that tries to bring solutions
- Regularly releasing GREAT new features and enhancements that add more value
- There truly is no other product on the market like this - if you're a small business owner, THIS IS YOUR SOLUTION for dealing with Processes, Procedures and Policies!

Desvantagens: - It's unfortunate they don't build CRM, email marketing, help desk, VoiP phone system or team chat software .. because we'd buy them all if they were 1/2 as good as Process Street
- sorry to drop the ball on a balanced review - but really, these guys are awesome and I cannot think of anything bad to say. Except maybe their logo is very similar to Help Scout's logo (which we also use) so sometimes I get confused between their short cuts on by browser bar. That's the best I can come up with. (really, it's the same blue!)

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 17/11/2016
Elaine E.
President, Owner
Seguros, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/08/2020

"Love automated checklists and have staff (and yourself) ? You’ll love this!"

Comentários: Overall experience has been fantastic! Customer service is great and I have really enjoyed the software!

Vantagens: I love checklists, and if you do as well, than you’ll love a Process St.

Desvantagens: I wish there was a way to move the tiles of the checklists around on the Home screen as well as be able to color code the tiles.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/08/2020
James S.
Product Manager
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/11/2018

"Good for simple checklists; Bad for complex processes"

Vantagens: Full range of possible fields.
Drag and drop system for creating checklists.
Integration with Zapier

Desvantagens: Slow to make changes to functionality: If you update a Checklist template it breaks the conditionality of all active checklists. This is a known issue but has taken them over 3 months to fix. Conditionality is limited to tasks, not elements within tasks. Conditionality does not include 'and/or' statements only 'if' statements. You view conditionality as a list of statements, which gets really hard to organise and find items if you have more than 15 statements. When trying to analyse data from a collection of checklists, you cannot filter for specific tasks easily. You need to unselect the items you do not want to see. So if you have more than 20 items (which you definitely will!) its labourious to unselect them all. The 'merge' functionality that lets you pipe prior answers through to other sections of the checklists is fragile. Instead of used a field is to identify the item to be merged, they use the name of the field. So if you make a change to the field name/question it will break the piping. If they used field ID's it would not break when you make such changes.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/11/2018
David F.
Operations Supervisor
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/07/2020

"One of if not the best software we use in our company"

Comentários: Support team is extreemely responsive, they have an amazing library of information and trials that are actually helpful. https://www.process.st/help/docs/

Vantagens: It is very clear and easy to use as well as to build processes. The versatility of the tools seems limitless. Integration with other software is great. I specifically like what you can do with teh Run Links.

Desvantagens: I would love it if there was field validation for things such as phone numbers zip codes etc. It does exist for emails so they are on the right track.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/07/2020
Craige hardel -.
Owner
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/11/2019

"Process Management made easy"

Comentários: Process street makes it easy to track and manage performance across various verticals and activities. Ir takes a bit to setup but once you get the hang of it, it's easy to use.

Vantagens: Process street makes it easy to have all steps, processes and procedures in one place. It saves time and make me more efficient.

Desvantagens: No offline version. As nice it is to track processes, using it with the internet on is distracting and doesn't allow for deep planning.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/11/2019