17 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça InflatableOffice

Automatize seu negócio de aluguel de brinquedos infláveis. Cotações, e-mails, pesquisas, contratos, pagamentos e livro on-line. Integra-se ao Google Calendar, Analytics, Adwords, Voice e QuickBooks. Os clientes relatam que o software os economiza 11 horas por semana e ajuda a aumentar suas vendas. De fato, a empresa garante que as vendas da sua empresa aumentarão em pelo menos 15% no primeiro ano ou devolve seu dinheiro. Comece com um teste grátis e uma avaliação de 30 dias do software.

Quem usa InflatableOffice?

Empresas de aluguel de brinquedos infláveis e artigos para festas. A empresa também tem clientes que alugam artigos e móveis para casamentos, artigos para bebês, tendas/mesas e equipamentos audiovisuais.

InflatableOffice Software - 1
InflatableOffice Software - 2
InflatableOffice Software - 3
InflatableOffice Software - 4

Está em dúvida sobre o InflatableOffice? Compare com uma alternativa popular

InflatableOffice

InflatableOffice

4,9 (53)
US$ 255,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
23
Nenhuma integração encontrada
4,6 (53)
4,7 (53)
4,9 (53)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
86
13
4,2 (147)
4,1 (147)
4,2 (147)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao InflatableOffice

Point of Rental Software
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de reservas
WordPress
Melhores recursos
Administração de website
Controles/permissões de acesso
Edição em tempo real
SEO PowerSuite
Melhores recursos
Gerenciamento de SEO
Rastreamento de palavras chave
Rastreamento de posições de palavras-chave
EZRentOut
Melhores recursos
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de reservas
HireHop
Melhores recursos
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Reservety
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de estoques
Gestão de reservas
Goodshuffle Pro
Melhores recursos
Gestão de contratos e licenças
Gestão de estoques
Gestão de reservas
Current RMS
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gerenciamento de veículos de aluguel
Gestão de estoques
Alert
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.

Avaliações do InflatableOffice

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
92%
4
6%
3
2%
Chris
Co-Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Instalações e serviços de lazer, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Valuable time saver

5,0 há 5 anos

Vantagens:

This software is such a time saver! Everything we used to do in word documents and calculators can be done easily with the software saving us hundreds of hours a year we can use towards other endeavors. And waking up to new leads never gets old!

Desvantagens:

The help section utilizes a search function and can take a couple minutes to find the answer you are looking for.

Diane
Owner, EUA
Serviços de eventos, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Awesome Product

5,0 há 2 anos

Comentários: It’s been great. Anytime I’ve come across a problem that I can’t figure out, (usually something I did in error) IO’s customer service is there to help me. It’s been a program that I am so happy I found. It saves my customers and I a lot of time. I would highly recommend it. Plus the price for a small business like mine is a definite plus. Love it!

Vantagens:

I love that my customers have a place to go to see my products. They have access to pay online and can also request a call from me for additional questions. So many customers want to book online and be done with it no matter what time of day. It’s very convenient. It also lets them know if their item is available for that day. It’s easy to use, which is extremely important.

Desvantagens:

The only one thing I would change is how they order chairs. If they put 10, but need 25, it gets a bit confusing for SOME customers. They put plus 10, but have a hard time adding 5 more. They usually figure it out, but it takes a little time when they just want to put the quantity in the box provided. Not a big deal, but worth mentioning.

Nathan
Owner, EUA
Serviços ao consumidor, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great service

5,0 semana passada Novo

Comentários: Liking it so far. Customers like the ease of the site as well.

Vantagens:

Ease of use along with customizing of payment options and adjusting it.

Desvantagens:

Limited payment charge option but other than that it seems to be good.

Richard
Owner, EUA
Serviços de eventos, 201–500 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

I'll Get Back To You

3,0 há 5 anos

Comentários: Nice people, they are better at blowing smoke than any Indian Tribe. I have consistently called, emailed, and now through a review asked for something to be done. I get "Yeah, we can do that. I will get on it, but I am busy right now. I will follow up later in the day or next day with you". As you can tell by this review that doesn't happen. I hate writing negative reviews, but over the course of 3 months I have still not gotten a call back. I have been the one to initiate the follow up. I can only hope that the ownership values their reviews. This product will not save you time, money, or increase your business because you are the one that has to do all the follow up work.

Vantagens:

Hard to find a Pro about a product you use and you cringe sending a contract to a client

Desvantagens:

If I had to pick a least it would be the product that goes to the client. A close second would be the lack of follow up and actually the company doing what they say they are going to do.

Resposta do InflatableOffice

há 5 anos

Hi Rich, Thank you for the feedback. I apologize for the frustrations you've had recently. I believe we addressed your request to customize your contract yesterday. If you still have outstanding issues please let us know.

Jose
Owner, EUA
Serviços de eventos, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great love the system

5,0 há 11 meses

Comentários: Happy i make the change form ers to io..i lost half of year with no bookings... since a change to io get a booking the first week.

Vantagens:

Keeping track of every event and routing makes you save more on gas

Desvantagens:

So far everything I like about io is great

Resposta do InflatableOffice

há 11 meses

Thanks for your feedback!