15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Avaza

O Avaza é um conjunto de software baseado na nuvem para empresas focadas no cliente. Inclui módulos para a gestão de projetos e colaboração, agendamento de recursos, monitoramento de horas, gestão de despesas, cotação e faturamento.

Você pode optar por visualizar as tarefas na exibição de lista ou como quadros Kanban. O Avaza também oferece recursos avançados de geração de relatórios. Arraste e solte arquivos anexos nas tarefas. Use o Avaza na nuvem e acesse o programa em qualquer dispositivo, seja ele um computador, tablet ou celular.

Quem usa Avaza?

O Avaza é usado por todos os tipos de pequenas e médias empresas focadas no cliente. Ideal para a gestão interna e de projetos voltados para o cliente, acompanhamento de quadros de horários e despesas, cotações e faturamento.

Avaza Software - 1
Avaza Software - 2
Avaza Software - 3
Avaza Software - 4
Avaza Software - 5

Está em dúvida sobre o Avaza? Compare com uma alternativa popular

Avaza

Avaza

4,6 (421)
US$ 11,95
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
176
39
4,6 (421)
4,7 (421)
4,7 (421)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 16,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
127
33
4,7 (1.154)
4,5 (1.154)
4,4 (1.154)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Avaza

MeisterTask
Melhores recursos
Controle do progresso de tarefas
Edição de tarefas
Gestão de tarefas
Kantata
Melhores recursos
Controle de horas
Horas faturáveis e não faturáveis
Planificação/Programação de projetos
Plutio
Melhores recursos
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de projetos
Toggl Track
Melhores recursos
Controle de horas e despesas
Gestão de tarefas
Monitoramento de tempo online
WorkflowMax
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
Gestão de calendários
Gestão de tarefas
ServiceM8
Melhores recursos
Agendamento
Atualizações em tempo real
Banco de dados de contatos
Deltek Vision
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão do fluxo de trabalho
Processamento de pagamentos
Basecamp
Melhores recursos
Ferramentas de colaboração
Gestão de tarefas
Seguimento de relatórios/projetos
ProWorkflow
Melhores recursos
Ferramentas de colaboração
Gestão de tarefas
Seguimento de relatórios/projetos

Avaliações do Avaza

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
67%
4
29%
3
4%
Taryn
Healing Coach
Usuário do LinkedIn Verificado
E-Learning, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Freelancer Life Saver

4,0 há 2 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Juliana
Juliana
Co-Founder, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great to have everything from task management to invoicing in one place

5,0 há 5 anos

Comentários: Avaza deserves a shout out for their customer service. You can reach them via chat, and you usually get a reply within a few minutes. They have the best service of any vendor I've ever worked with.

Vantagens:

The task management system is robust and easy to learn, so onboarding new people is simple. And for us, a big benefit was going straight from project to invoice. No more importing or exporting information and doubling up on data entry tasks.

Desvantagens:

Scheduling recurring tasks is currently a little clumsy. You cannot set a task for "First Monday" of the month, for example. However, I'm told they have improved scheduling for recurring tasks in the works by their customer service.

Denise
Denise
Marketing Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Work smart with this great PM software

4,0 há 2 anos

Comentários: There are both hard-working teams and smart ones. In this case, the latter is more accurate; Avaza is an excellent tool for any group working on numerous projects together, especially those with a high volume of interrelated tasks. Time tracking for teams, individual work hours, and even smaller tasks and subtasks are all included.

Vantagens:

Avaza is mostly utilized by our company for PM and tasks. By removing mundane, time-consuming tasks, it frees up a significant amount of our time each week. Our actions are closely tracked and evaluated by Avaza. The process aids in locating bottlenecks and other trouble spots. Avaza is vital to the smooth functioning of our Admin, BD, and TS departments.

Desvantagens:

Although the quoting mechanism is solid, it lacks the adaptability necessary for our purposes. We'd love it if large projects could be broken up into stages. It would be nice if screenshots of attached images could be shown in the chat window.

Alexander
Procurement Manager, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

My Smooth Experience With Avaza

4,0 há 2 semanas Novo

Vantagens:

It has amazing billing and invoicing features It is a great solution for task and also project management It makes time tracking easy

Desvantagens:

Avaza delivers on its promises. No dislikes.

Sarah
owner, EUA
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Functional but not a perfect fit

3,0 há 6 anos

Vantagens:

I liked the clean structure of Avaza, and the budget features. It's a good option for a business who doesn't rely heavily on project management to drive their productivity. Their customer service was very helpful though when I was letting them know we were going in another direction and they genuinely seemed to want to know what was driving our decision.

Desvantagens:

We run a marketing/PR based business, and we were looking for a one-stop-shop project management and back office system. While we knew that was a long shot, we tried Avaza for several months and even gave them a second go when our current system wasn't doing everything we needed as well. I would have liked to see Avaza have different dashboard customization views so we could tailor the system to be more project centered instead of a financial view upon logging in. Since we use a different billing and accounting software, this data on our dashboard would remain blank and the dashboard wouldn't even be utilized. Also by the time we added all of our employees and contractors to have timesheet accessibility, we would have been paying a lot more in extra monthly fees than we were looking to spend. It just started really adding up for us when other software companies offer these options within their pricing tiers.

Resposta do Avaza Software

há 4 anos

Hi Sarah, thanks for your feedback. Avaza rolled out a fully customizable account dashboard some time back. User can add and remove dashboard widgets as they wish. We plan to add to the widget library over time. As for pricing, we believe Avaza is one of the most price competitive product in the market.

Andrea
HR Manager, EUA
Emprego e contratação, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

My Expereince With Avaza

5,0 há 4 meses

Vantagens:

I like the business management features of Avaza It makes billing and invoicing easy and comes with great project management features It facilitates remote work thanks to its advanced features.

Desvantagens:

No quite issues with Avaza. It is an all round business management software.