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Conheça SherpaDesk

O SherpaDesk é uma solução de automação de serviços profissionais (PSA) hospedada na nuvem que integra os principais processos de negócios em uma única solução.

As empresas podem rastrear problemas de atendimento ao cliente, capturar horas faturáveis e não faturáveis e supervisionar a rentabilidade do projeto. O aplicativo móvel SherpaDesk é uma solução para qualquer empresa que possua técnicos em campo e precise registrar suas horas e despesas.

Quem usa SherpaDesk?

Pequenas e médias empresas; empresas de serviços pessoais

SherpaDesk Software - 1
SherpaDesk Software - 2
SherpaDesk Software - 3
SherpaDesk Software - 4
SherpaDesk Software - 5

Está em dúvida sobre o SherpaDesk? Compare com uma alternativa popular

SherpaDesk

SherpaDesk

4,8 (60)
US$ 39,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
32
5
4,7 (60)
4,9 (60)
4,8 (60)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
R$ 359,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
183
245
4,3 (3.912)
4,2 (3.912)
4,3 (3.912)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao SherpaDesk

Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Freshdesk
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
BMC Helix ITSM
Melhores recursos
Gestão de incidentes
Gestão de mudanças
Gestão de problemas
HaloPSA
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Gestão de tíquetes
Roteamento automático
CloudBlue PSA
Melhores recursos
Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Seguimento de relatórios/projetos
ConnectWise PSA
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
EcholoN
Melhores recursos
Gestão da base de conhecimento
Gestão de tíquetes
Portal de autoatendimento
Bitrix24
Melhores recursos
Automação de marketing
Banco de dados de clientes
Banco de dados do cliente
Salesforce Service Cloud
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de filas
Histórico do cliente

Avaliações do SherpaDesk

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
20%
2
2%
Doug
Doug
EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

SherpaDesk is the most economical and effective ticketing solution that we've ever used.

5,0 há 7 anos

Comentários: We transitioned from the BigWeb Apps, so it took a little time to learn how to effectively use SherpaDesk.

Vantagens:

SherpaDesk is adaptable for all users and groups of users. It's simple to enter, update, work on and close a ticket, and assets can be attached to a ticket. It's all web-based, so there is no client, so it's very device agnostic. The reports are informative and easy to generate. The process is now simpler to transfer tickets, including a feature to automatically route tickets to a user or queue.

Randal
Randal
Managing Partner, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Segurança de rede e informática, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Alternativas consideradas anteriormente:

Every IT Business needs a Sherpa

5,0 há 3 anos

Comentários: Super happy. Simple means it works quickly out of the box and my techs are not annoyed at extra hoops for ticketing.

Vantagens:

We needed something simple, that worked with Ninja, IT Glue and Quickbooks. This fit the bill perfectly, all at a reasonable monthly fee, without contract, which is the big bonus. Support is out of this word. Even a function that would help us greatly was added within about 2 months, which is unheard of with other companies. They listen and act.

Desvantagens:

The integration with Ninja for alerts could be better.

Ian
National Account Executive, EUA
Produção audivisual, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

There are better CRMs out there

2,0 há 3 anos

Vantagens:

The tool allows us to track accounts and outreach relatively well

Desvantagens:

We no longer use Sherpa as a CRM tool because of the many problems. The search function is horrible, it feels like an outdated tool for CRM and our teams are extremely slow when logging information into the program.

John
John
EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Foundation of control for our IT support business.

4,0 há 7 anos

Vantagens:

- Easy to use. - Great support. - Full featured with options to enable only what is needed. - Continually updated. - A pleasure to use. - Easy for end users, engineers and customers. - Was up and using in 7.6 minutes. SherpaDesk is great. It has changed the way I do business. I have tried and reviewed many different helpdesk/ticketing solutions and SherpaDesk is the best fit for us by far..

Desvantagens:

I struggled to find a sensible con to post. No deal breakers. Some features need improvement (which seems to be continually happening) as they are a little rough around the edges or overly complex. During my use we found one bug and made one suggestion which were both fixed/implemented in a timely manner.

Micah
Micah
IT Director
Usuário do LinkedIn Verificado
Imprensa, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Simple, powerful ticketing

5,0 há 8 anos

Comentários: If you're looking for a good web-based ticketing solution SherpaDesk deserves a look. It is straightforward and simple, and has been a great solution for us. If you use it for it's intended purpose, it is robust enough to do an excellent job and yet simple enough to have a very short learning curve.

Vantagens:

Easy to understand for techs; good presentation of information in dashboards; It does what it is supposed to do effectively and for a good price. You can get very good reporting and offers very credible tools to help a manager manage workflow.

Desvantagens:

End users still have to understand the emails. Since the bulk of IT ticket work is generated by the lower end of the user base, easier to understand discussion chains would be nice. I haven't seen anyone really do it better - the time/date stamps make it easy for me, but I'm not at the low end of the user base (at least I like to think I'm not).