18 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça EV Reach

O Goverlan Reach é um software de acesso remoto para administradores de sistemas, técnicos e engenheiros, projetado para otimizar o suporte de TI e o gerenciamento de sistemas.
O Goverlan Reach fornece:
Acesso seguro às máquinas dos usuários, onde quer que elas estejam.
/ Controle remoto de última geração
/ Administração do Active Directory e gerenciamento de senhas
/ Gerenciamento de sistemas nos bastidores
/ Distribuição de software e patch
/ Automação do processo de TI
/ Gerenciamento de conformidade e segurança

Quem usa EV Reach?

Milhares de organizações confiam no Goverlan para controlar, dar suporte e administrar seus ambientes de TI. O Goverlan Reach atende a departamentos de TI, provedores de serviços e suporte a produtos e terminais.

EV Reach Software - 1
EV Reach Software - 2
EV Reach Software - 3
EV Reach Software - 4
EV Reach Software - 5

Está em dúvida sobre o EV Reach? Compare com uma alternativa popular

EV Reach

EV Reach

4,6 (133)
US$ 40,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
57
11
4,5 (133)
4,6 (133)
4,6 (133)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 795,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
62
4
4,4 (1.019)
4,5 (1.019)
4,4 (1.019)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao EV Reach

ManageEngine Endpoint Central
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Gerenciamento de correções
Implantação Automática de Atualizações
LogMeIn Rescue
Melhores recursos
Compartilhamento de arquivos
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
ConnectWise ScreenConnect
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Proxy
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
Bitdefender GravityZone
Melhores recursos
Real-Time Monitoring
Segurança de dados
Segurança de rede
RealVNC Connect
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
LogMeIn Pro
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Controles/permissões de acesso
Transferência de arquivos
ConnectWise PSA
Melhores recursos
Alerts/Escalation
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Kaseya VSA
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Monitoramento do servidor
Real-Time Notifications

Avaliações do EV Reach

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
66%
4
32%
3
1%
2
1%
Brown
Brown
Sr Systems Admin (Infrastructure), EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Indústria têxtil, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

GoverLAN Reach

5,0 há 7 anos

Comentários: Support tool for remote servers (CoLo and Remote Sites), End user support, System setup without leaving office. Simple to use and user friendly.

Vantagens:

Easy to use and connect to clients by machineID or UserID, copy and paste, and simple file transfers, great management tools and background scripts available also

Desvantagens:

Does require direct IP, when using VPN sometimes have to use IP rather than hostname or username, easy to get around though...

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Ensino fundamental e médio, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Goverlan in Secondary Edication

5,0 há 5 anos

Comentários: We have been using goverlan for well over 10+ years and it has been great. We have briefly reviewed it against other similar products but always continue to use Goverlan.

Vantagens:

What we like most is its ease of use and its features. It database mirrors Active Directory so we know exactly where to find a user or device. Or when we don't its search feature works well and takes us directly to the required resource. The ability to remotely access windows clients as well as mac from one console is very handy, saves us having multiple remote administration apps.

Desvantagens:

Unfortunately we find the program sometimes has issues finding clients in remote domain or forests. Usually looking up the clients IP Address from DHCP and connecting via that works, but would be great if we didn't have to do this.

Esteban
Esteban
Remote Client Technology Technician, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Educação superior, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Review

3,0 há 6 anos

Vantagens:

its easy to use, can go between windows and see multiple machines at once

Desvantagens:

it donst always work and it crashes alot

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Escritório de advocacia, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Overall Satisfied

4,0 há 7 anos

Comentários: Overall I am satisfied with the value I receive for the price I paid. I use it daily.

Vantagens:

Price was a major deciding factor for me. At the time they were one of the few options with perpetual licensing. Easy to deploy. Client app is not resource intensive. Customization and automated reports Provides a lot administrative back-end where work can be done without disturbing the user. Ability to aid users remotely, eliminating need for third party remote tools that we cannot control.

Desvantagens:

The customizing can be a bit more intuitive and easier. It took a little while to get used to. I used other RMM tools before that I found were somewhat better in this regard. I've come across many installed application that I could not remove from the admin console. Would have been good if it could connect with WSUS or it's own repository to manage Windows Updates. The Technician versio can't use any customizations created. It's kind of handicapped to just remoting in.

Philip
Philip
VP of IT, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Must have for ITSM world

5,0 há 5 anos

Comentários: I have been working with this product over 20 years in my IT career. Every company I bring it to thanks me for introducing this product it really helps with service management teams.

Vantagens:

I can easily navigate AD reset passwords, remote PC’s. Reporting. Just to name a few of this very capable product

Desvantagens:

Not a biggie, but would love to see more with windows patching incorporated into the product