Quem usa o MeisterTask?

O MeisterTask foi projetado tendo em mente as necessidades das equipes de projeto ágeis. Ele acomoda todos os tipos de fluxos de trabalho, de simples quadros de projetos estáticos a sprints de software, sistemas Kanban e muito mais.

Conheça o MeisterTask

MeisterTask é a ferramenta de gestão de tarefas mais intuitiva da Internet. Os quadros de projetos flexíveis se adaptam perfeitamente ao fluxo de trabalho da equipe, seja você um programador trabalhando com sprints, uma equipe de marketing usando o sistema Kanban ou um gerente de eventos procurando por algumas listas de tarefas simples, mas poderosas. As integrações com todas as ferramentas favoritas, como Slack, GitHub e Zendesk, permitem criar um fluxo de trabalho contínuo, enquanto as automações inteligentes garantem que você trabalhe de maneira consistente e eficiente.

MeisterTask - Informação

Meister

http://www.meister.co

Fundada em 2007

MeisterTask - Vídeo
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

MeisterTask - Visão geral de preços

Ver planos de preços

O MeisterTask possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do MeisterTask a partir de US$ 8,25/mês.


Preço inicial

US$ 8,25/mês Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

MeisterTask: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Webinars
  • Documentos

Recursos do MeisterTask

  • Aceita o método Scrum
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de equipes
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pendências
  • Gestão de recursos
  • Gestão de retrospectivas
  • Gestão de solicitações
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Seguimento de status
  • Visualização de Gantt/linha do tempo

Ver lista completa de Ferramentas Agile

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência

Ver lista completa de Ferramentas de Colaboração

  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de carteira
  • Gestão de ideias
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gráficos de Gantt
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelos personalizáveis
  • Métodos tradicionais
  • Portal do cliente
  • Quadro kanban
  • Seguimento do custo até a conclusão

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Projetos

  • Acesso para Celular
  • Controle de horas
  • Criar subtarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gamificação
  • Gestão de tarefas recorrentes
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Relatórios e análise de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de lista de tarefas
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tarefas

  • Aceita o método Scrum
  • Controle de horas
  • Controle de marcos
  • Criação de trajetórias
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento do KPI
  • Múltiplos quadros
  • Planejamento de projetos
  • Priorização
  • Rastreamento de dependências

Ver lista completa de Sistemas Kanban

  • Aceita o método Scrum
  • Apto para a metodologia ágil
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Gestão de carteira
  • Gestão de edição
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de testes e controle de qualidade
  • Priorização
  • Quadro de referência de produtos
  • Rastreamento de erros
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Projetos de TI

  • Colaboração
  • Controle de marcos
  • Gestão de ideias
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Planejamento de lançamento
  • Priorização
  • Quadro de referência de produtos
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Software de Gestão de Produtos

  • Bate-papo de equipe
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Criação de banco de dados
  • Criação de documentos
  • Ferramentas de apresentações
  • Gerenciamento de notas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Pacote do Office

Ver lista completa de Software de Produtividade

MeisterTask - Alternativas

Mais alternativas ao MeisterTask

MeisterTask - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,7/5

Pontuação média

Praticidade 4,8
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,4
Relação qualidade/preço 4,6

Avaliar software

Compartilhe suas experiências com outros compradores de software.

Escreva uma avaliação!
Mutegeki R.
Research Assistant
Software, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/09/2019

"Improved project planning and management"

Comentários: Before Meister Task, having a centralized Project management system that allowed us to keep track of projects, assign tasks and reporting on progress was a nightmare. We find it a lot easier these days because of MT.

Vantagens: The software platforms are seamlessly integrated and I have access to my tasks on the go.

Desvantagens: I haven't yet found any issues with this software but as soon as I do, I'll definitely bring them up to the dev team. However, providing for the ability to add project level resources (files and attachments) would be nice. Absence of email updates on pending tasks (not calender based) could also be useful.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/09/2019
Adam C.
Data Analyst
Museus e instituições, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/07/2019

"Great, Affordable Project Board for Teams"

Comentários: It's an easy-to-use tool for your entire team. The horizontal layout makes it easy to click and drag projects/tasks from one development stage to another (one board to another), trigger email alerts, and create checklists. That makes task organization easy for a team. We have around a dozen staff using MeisterTask, and they all love it.

Vantagens: It's an incredible value for the features. We only need to pay monthly for our administrator account, and all our staff users are free. They don't get to create projects or add/change actions, but their day-to-day use of MeisterTask is free (e.g., creating and completing tasks/tickets, moving tasks around, adding checklists, etc.). I also love the integrations with other services like Zapier, which we use to allow creation of tasks via sending emails, and the MeisterTask plugin for Gmail, which lets you create tasks directly from your Inbox. This adds tons of value for our staff, who again are free users.

Desvantagens: I personally don't like task management that is laid out horizontally on boards (e.g., Trello). The board layout lacks a visual hierarchy that I prefer and see in other free/cheap task management products like ClickUp. Also, while you can upload and attach files to each task, you can't immediately download from the task. You have to wait while MeisterTask fetches them from wherever they are stored in the cloud. There's a short delay, and you need to refresh your browser page to see the notification that contains your download link. That's a slight annoyance.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/07/2019
Alihan berk B.
Frontend Developer
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/10/2020

"An awesome online project and team collaboration management tool!"

Vantagens: It is a program with a fast interface that we can call an invaluable blessing for messy people. I have used it for years. Simple design, easy to use, efficient working blood ban style project management application. It is the right software for you, especially if you are writing code. MeisterTask allows users to receive instant notifications of their project status when the task is completed and others receive communication with members in real time. I love that users can access their To-Do lists on the go, on mobile devices.

Desvantagens: I have not encountered any problems about this software that I have been using for years. It is one of the rare programs I have used and there is nothing I do not like.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/10/2020
Alexandra M.
owner
Contabilidade, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    1 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/04/2020

"Wish they ironed out the bugs"

Comentários: Started with this software a few years ago and really need to spend some time looking for other software. Run accounting firm and use this software to manage the monthly entry for all clients. As all my workers are remote, I need something dependable to assign tasks and manage timekeeping for each client. Unfortunately Meistertask fails hard on dependability. The backgrounds are pretty and the aesthetic is the best thing about this software. The worst is that every other month I have issues pulling time tracking or some kind of glitch happening. For the last 2 weeks i've been unable to bill clients or access accurate reports for the time period I am trying to bill even though the hours show perfectly fine in the software, what is being downloaded is last month's time tracking which is not the search parameter I put in. Every time I contact Meister it takes a while for them to get back to me and has taken upwards of a week to fix issues with no explanation for why they keep happening. Currently I pay $70+ per month for what? I don't really care that the tasking software is pretty if the software in general stops working and I have to keep asking to fix. This is the 2nd time I've had an issue with the software in the last 3 months either not properly displaying time or not properly downloading. Don't use this if you need accurate and timely time keeping!!!!

Vantagens: -Can track time by task
-Can assign multiple team members
-Team members can view time
-Can set up multiple projects or clients
-Can get notifications when tasks completed

Desvantagens: -Would be great if all workers couldn't view everyone's time
-Need feature to pull time for a date range
-Time Tracking glitches every other month
-Customer service takes forever to fix issues

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/04/2020
Emily B.
Project Manager
Varejistas, 5.001-10.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/07/2020

"A Great UX and Design"

Comentários: We have been utilized this took to build up our product for not many years. I incline toward it extensively. Effectively open usefulness, includes a "fair works" stream, many tweak capacity, extremely bright however during a gratitude to make the work simple and increasingly fun. Easy to utilize and a wonderful interface. Extraordinary on the telephone as well. Great to be prepared to connect errands up with individuals.

Vantagens: Helpful for picking various activities which for my situation includes housework likewise as work assignments. Incredible for arranging my work, especially during the composing upstage. At an extremely moderate cost, we get a superb arrangement of highlights and in this way, the devices permit our group to plan and oversee errands without any problem. The reconciliations are incredible as well.

Desvantagens: Frenquently my telephone wouldn't tell me of an undertaking that was expected which nullifies the point of getting development in case I'm not helped to remember it! Has a few bugs! Now and again need to restart the product, or move out of an errand and back to it to embrace and acquire the development to enter appropriately or a title.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/07/2020