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Conheça CRM Analytics

Agora não há nada entre você e as informações de que você precisa. Para todo usuário comercial. Explore qualquer combinação de dados, obtenha respostas instantaneamente e compartilhe com a equipe. De qualquer dispositivo, em qualquer lugar, mais rápido do que nunca. Para analistas. Entregue novas informações aos usuários de negócios, da forma que desejarem, onde e quando desejarem. Descubra todas as oportunidades na velocidade dos negócios.

Quem usa CRM Analytics?

Usuários comerciais cotidianos.

Está em dúvida sobre o CRM Analytics? Compare com uma alternativa popular

CRM Analytics

CRM Analytics

4,3 (75)
US$ 70,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
78
6
4,1 (75)
4,1 (75)
4,1 (75)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 12,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
202
70
4,1 (6.727)
4,3 (6.727)
4,1 (6.727)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao CRM Analytics

Zoho CRM
Melhores recursos
Dados em tempo real
Gestão de help desk
Para organizações e equipes de vendas
SAP BusinessObjects Business Intelligence
Melhores recursos
Conectores de dados
Relatórios e análise de dados
Visualização de dados
Microsoft Power BI
Melhores recursos
Conectores de dados
Relatórios e análise de dados
Visualização de dados
Dataiku
Melhores recursos
Análise de dados preditiva
Gestão do fluxo de trabalho
Visualização de dados
Tableau
Melhores recursos
Arrastar e soltar
Ferramentas de análises de dados
Indicadores chave de desempenho (KPI)
Qlik Sense
Melhores recursos
Importação/exportação de dados
Relatórios e análise de dados
Visualização de dados
Domo
Melhores recursos
Conectores de dados
Importação/exportação de dados
Visualização de dados
MicroStrategy Analytics
Melhores recursos
Conectores de dados
Indicadores de desempenho
Visualização de dados
AnswerRocket
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.

Avaliações do CRM Analytics

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,1
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
49%
4
40%
3
5%
1
5%
Gabriella Oliveira
Gabriella Oliveira
Auxiliar Administrativo, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Gestão da educação, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Recomendo

5,0 há 3 anos

Comentários: Ótima experiência, organizou o atendimento de toda organização.

Vantagens:

Ótima integração e interface intuitiva para novos usuários.

Desvantagens:

A existência de Delay na integração com o chat.

Jovana
Jovana
Customer Success Analyst, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hotelaria, 10.000+ funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Salesforce software makes your daily work easier.

5,0 há 3 anos

Comentários: I use this software to report daily work and tasks and to keep everything in the company's database, so it is easy to find and follow up later.

Vantagens:

The Salesforce software makes my daily reporting sorted and easy to find. It keeps me updated and it makes my daily tasks easy to follow up.

Desvantagens:

The Software is very easy to use. I did not notice any problems so far.

Shivam
Shivam
Sr. Business Development Consultant, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

CRM Analytics for sales analysis

4,0 ano passado

Vantagens:

CRM analytics provides goods insights and add good value to business

Desvantagens:

CRM Analytics is expensive for small and medium enterprises.

Craig
Small Business Owner, EUA
Roupa e moda, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

All-in-One Analytics Platform

3,0 há 4 anos

Comentários: As long as data integrations and some past experience using Salesforce Analytics Cloud is there, I find this tool super helpful in retargeting customers who are engaged with my marketing campaigns but need an extra nudge to buy my apparel items. Additionally, analyzing the retargeting campaigns on an ongoing basis and after they have concluded helps me use those clusters of customers for other ads I want to run in the future for a different but related items, categories or brands. If there is more technical support and training available for non-premium users, we should see a growth in value of Salesforce Analytics Cloud.

Vantagens:

I used Salesforce Analytics Cloud to analyze impact of my marketing campaigns on customer journeys. After I connected Google Analytics to Salesforce, I was able to see the data flow between the tow systems. I then created custom audiences in Google Analytics using the criteria of customers who engaged with marketing campaigns, added items to cart but didn't purchase them. Once the destination of Salesforce was added, I was able to execute campaigns against those audiences. These re-targeting ads helped reduce cart abandonments and increase conversion rates. Because of data integration and re-targeting capabilities, I could leverage Salesforce Analytics Cloud to improve sales from customers who were interested in purchasing my apparel items. This data driven strategy drove high ROI for my business.

Desvantagens:

Setting up integration between Salesforce Analytics Cloud and business intelligence tools such as MicroStrategy needs development resources. There is a learning curve for users who have not used Salesforce before. Example: data extensions, APIs, etc. need to be configured according to Salesforce requirements. Coding knowledge is needed to maximize potential of data connectors. If password is forgotten, there is a long process to reset it which sometimes may involve working with Salesforce administrator or tech support. If tools like Datorama are used, integration is easier but then clients have to spend extra money to get access to those add-ons. So, premium support and integration costs are high.

Ankit
Ankit
Senior Consultant, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great analytics platform from Salesforce

4,0 há 2 anos

Comentários: CRM Analytics has a several customization options for visual analytics that are being used to server our clients. It is a huge plus that it can integrate the Salesforce products really well. So, if you have a Salesforce stack then this product will be an added advantage for analytics and get insights to the datasets.

Vantagens:

1. The platform is easy to use2. You can view the data on the tool itself and can make minor formatting changes over the cloud itself3. Connectivity to other systems is an add-on4. Several customization options for reporting

Desvantagens:

1. It can take sometime to understand the UI of the tool2. Bit expensive and takes time to build the report