Quem usa esse software?

O SimplyBook.me atende a todas as empresas de serviços que aceitam reservas em tempo hábil, como salões de beleza, spas, escolas, gestão de eventos, academias, treinadores particulares, médicos, consultores financeiros e assim por diante.

Avaliações médias

634 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial $10/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • SimplyBook.me
  • http://www.simplybook.me
  • Fundada em 2008

Sobre o SimplyBook.me

O SimplyBook.me é o mais extenso sistema de reservas online do mercado, o que faz você parecer profissional e soluciona todas as suas necessidades online. Você recebe um site completo para apresentar sua empresa e agendar compromissos, vender produtos, fazer associações e oferecer pacotes e serviços adicionais. Sincronize seus compromissos com os calendários online populares e obtenha estatísticas detalhadas sobre sua empresa. Confira o SimplyBook.me para ver todos os recursos!

Recursos do SimplyBook.me

  • Agendamento de compromissos
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de calendários
  • Lembretes de pagamento
  • Lembretes por e-mail
  • Mensagens bidirecionais
  • Mensagens de SMS
  • Reagendamento
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Reservas online
  • Acesso móvel
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de grupo
  • Banco de dados de clientes
  • Compromissos recorrentes
  • Gestão de reservas de quartos
  • Lembretes de compromissos
  • Pagamentos online
  • Reservas online
  • Sincronização de calendários
  • Várias localizações
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.
  • Agendamento de condutores
  • Controle de horas
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão de alunos
  • Lembretes de compromissos
  • Pagamentos online
  • Reservas online
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.
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  • Agendamento de consultas médicas
  • Agendamento de plantão
  • Agendamento do paciente
  • Agendamento do pessoal
  • Arrastar e soltar
  • Cobrança e faturamento
  • Compromissos recorrentes
  • Cronograma de instalações
  • Fichas dos pacientes
  • Gestão de compromissos
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de no-show
  • Várias localizações
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.
  • CRM
  • Gestão de promoções
  • Gestão de reservas de quartos
  • Gestão de taxas
  • Group Reservations
  • Observações da reserva
  • Reserva de atividades
  • Reserva de terceiros
  • Suporte do cliente
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de aulas
  • Agendamento de compromissos
  • Agendamento de grupo
  • Agendamento de recursos
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Cronograma de instalações
  • Gestão de reservas de quartos
  • Planejamento de pessoal
  • Várias localizações
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

As avaliações mais úteis do SimplyBook.me

"Years ahead of it's time thanks to an ingenious underlying database design."

Traduzir com Google Avaliado em 12/04/2019
Robert T.
Owner/Operator
Entretenimento, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Without SimplyBook.me, we wouldn't be able to offer "same day book & play" along side our counter "walk-in" ticketing system. Based on customer support feedback: I believe (and am very optimistic) about a future update addressing the "default value of 1" setting which can potentially lead to user booking errors as noted above. Nothing is perfect, but honestly: SimplyBook.me comes close. It's "the best of the best."

Vantagens: SimplyBook.me is the ONLY "booking engine" which had the capability to integrate "same day book & play" online booking with our in-house "walk-in's" ticketing system. Not only does it "work", but it's a "near perfect fit!" (Largely due to the custom feature "add-ins.") I had done extensive research & tried them all.... Simplybook.me is in a class of it's own. Surprisingly, customer support is also truly "world-class!" Having a fair amount of coding & web design experience, I dug in a lot deeper than the average user. In doing so I uncovered several bugs. Not only was the support phenomenal, but most of the fixes came FAST! Booking is fast, easy & designed to work well with smart phones. (Really well for the most part with proper setup, selecting the right "timeline" & adding the CSS custom feature add-in.)

Desvantagens: "Power comes at a price": Monthly fees are based on "custom feature add-ins." IMO, their tiered pricing needs more flexibility. Pricing model is also based on # of bookings & # of SMS messages (if you use them.) This is not a big deal and actually favors "low volume users." (There is even a 100% free plan that comes with 1 custom feature of your choice.) BUT: If you need more than 3 custom features, monthly fees triple to get to the next tier which is 8 features. (So for a business that only does a few bookings a month but need more than 3 features, SimplyBook.me may be too expensive to use.) ~ However: If you do enough volume", your bringing in enough sales to "more than justify" using the best booking system on the planet! "Custom CSS" custom feature: Had to use the "Weekly Classes" timeline ALONG with this custom feature ("CSS custom feature) to avoid/minimize potential user mistakes in booking. The combination of these two work OK. With a few "simple" modifications to the other timelines, those should work well too. Hopefully the engineers will make two (2) very slight "navigational" & "display" modifications to correct these issues when using the other timelines. "Group Bookings" custom feature: When using "group billing custom feature" (one booking for a group of participants): A default quantity of 1 always displays. (Making it too easy for user to forget to select the correct quantity. And on the review screen, this quantity does not appear.)

Resposta dos fornecedores

por SimplyBook.me em 23/05/2019

Dear Robert,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback, we appreciate it greatly!

Good to hear that you suggested those changes to our Live Chat which will then discuss it with the developers and hopefully that will be taken forward.

All the best
The SimplyBook.me team

Software is really good and makes booking appointments easy. I rarely encounter problems with it.

Traduzir com Google Avaliado em 04/01/2018
Patrick P.
Sports Coach/bike fitter
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
4 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Eliminates me having to spend time booking appointments manually.

Vantagens: Easy to use, almost trouble free (works almost every time). Interface is appealing, and customers can access site very easily.

Desvantagens: 1. My customers frequently complain that they cannot book an appointment. This is because it is not very clear that a time slot has already been booked and they need to try and search for another one that is not. I think to overcome this, a pop-up message should appear at the booking site every time someone tries to book a time slot that is taken already. The message could read "This session is already booked or there is insufficient time available to book this time slot. Please try another time slot". The little red sentence that currently appears on your system is rarely seen by my customers nor is the dimmed grey lettering of the time slots evident enough for customers to realize the slot is taken already. In addition, you can provide a week or month-at-a-glance view of the time days/time slots already booked and those available so customers can easily see which ones to select. 2. It would be great if I could add a link from my Simplebookme webpage so customers can click on to view more information about a service or product than what is allowed from your site.

Resposta dos fornecedores

por Simplybook.me em 16/01/2018

Dear Patrick,

Thank you so much for taking the time to give us your review, we appreciate it greatly!

With regards to your comment then I strongly recommend you to update the template as we have got new templates where it is more obvious if all slots are full and that you need to find another day with available time.

Best of regards
The SimplyBook.me team

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