Fusebill Subscription Billing

Fusebill Subscription Billing

da Fusebill

Quem usa o Fusebill Subscription Billing?

A empresa fornece serviços para centenas de empresas como Business Insider, GE Avionica, Uberflip, Churchill Downs, Vendasta, Expedia Cruise Ship Centers, Geotab, ferramentas do Rapid Fire, Velaro e muito mais.

Conheça o Fusebill Subscription Billing

Acelere seu crescimento como os clientes em SaaS, aviônicos, publicações, telemática e muitos outros setores. Elimine o faturamento manual. Reduza vazamentos de receita, rotatividade.

O Fusebill simplifica todos os aspectos do faturamento e gestão de assinaturas, automatizando o faturamento recorrente, pagamentos e reconhecimento de receita, além de otimizar a gestão do ciclo de vida do cliente para maximizar a receita. A plataforma flexível baseada em contabilidade da Fusebill permite que você escale seus negócios com absoluta confiança em todos os estágios de crescimento.

Detalhes do Fusebill Subscription Billing

Fusebill

https://fusebill.com/

Fundada em 5

Preço do Fusebill Subscription Billing

O Fusebill Subscription Billing possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Fusebill Subscription Billing a partir de US$ 295,00/mês.

Preço inicial

US$ 295,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Fusebill Subscription Billing

Sistemas de Contabilidade
Administração de impostos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Contabilidade de fundos
Contabilidade de projetos
Contas a receber
Controle de despesas
Empresas de contabilidade CPA
Gestão da folha de pagamento
Gestão de ativos fixos
Governo
Organizações sem fins lucrativos
Pedidos de compra
Captura de assinaturas
Cobrança recorrente
Compatível com bitcoins
Gestão de vales-presente
Impressão de recibos
Integração de serviços de processamento de pagamentos
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Suporte para cartões de débito
Transações de cheques ACH
Transações em pontos de venda
Banco de dados de contatos
Calculadora de impostos
Cobrança de projetos
Cobrança por horas
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Faturamento de contingências
Faturas personalizáveis
Faturação online
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamentos móveis
Pagamentos online
Portal de cobrança
Processamento de pagamentos
Cobrança recorrente de vários períodos
Cobrança recorrente ou de assinaturas
Gestão de agências de cobranças
Múltiplas moedas
Pagamento a posteriori
Pagamento recorrente
Portal de autoatendimento
Processamento de pagamentos
Classificação
Cobrança de acesso às operadoras
Cobrança e faturamento
Cobrança personalizável
Gestão de contratos
Gestão de pedidos
Internet
Portal de autoatendimento
Provisionamento
Sistema de pedidos de atendimento
Sistemas de pré-pago
Sistemas de pós-pago
Tabelas de tarifas flexíveis
VoIP
Administração de impostos
Catálogo de produtos
Cobrança recorrente
Ferramentas para recuperação de receita
Gerenciamento de matrículas
Gestão da versão de prova
Gestão de agências de cobranças
Gestão de cancelamentos
Gestão de descontos e cupons
Gestão do plano de assinatura
Portal de autoatendimento
Reconhecimento de receita
Seguimento/Análise de uso

Avaliações do Fusebill Subscription Billing

Exibindo 5 de 29 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,3/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,2/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Cole W.
Vice President Sales
Serviços ao consumidor, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/09/2017

"Fusebill has gone over and above"

Vantagens: We had a unique situation with our business and the Fusebill team went out of their way to find a solution. They were able to build an API into our CMS software that our business has to use to integrate the software flawlessly! We have used Fusebill for almost a year now and couldn't be more pleased with our decision.

Desvantagens: So far there are really no cons that come to mind. Maybe that the dashboard isn't customizable although the dashboard they currently have seems to have everything anyone would want on it.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 18/09/2017
Tony W.
IT Project Manager
Hospitais e Saúde, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 18/02/2020

"Fusebill Subscription Software"

Comentários: We reviewed their features and compared them to other subscription software systems. They will do our invoicing and interface with our other systems.

Vantagens: Our company chooses Fusebill as our Subscription Software and Billing System. We are in the process of implementing it now with our internal systems. Great standard accounting reporting.

Desvantagens: One of the limitations is the number of API transactions per day. They use more batch systems instead of real-time transactions. They are used to be the complete billing system.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 18/02/2020
Avaliador Verificado
Software Engineer
Automotivo, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2017

"Need to change a product's price for all customers? Look elsewhere."

Vantagens: There are a lot of options for custom pricing for an individual subscription. Decent API, though limited in some odd ways (only certain major changes trigger events, others don't. SSO breaks standard login). They'll create some custom reports if a report is missing. They import data, just make sure that you're not live yet when they do it (they messed ours up when importing into live system). I think Fusebill is probably well suited to companies that need to bill a small number of clients with varying prices, discounts and terms. Too many customers, though, and manual updates become infeasible. A single, simple pricing structure won't be easy to update if you have a lot of customers.

Desvantagens: Price is on the high side. Slow UI response at the end of the month, though improved somewhat in recent months. Complex UI required a lot of training for our employees to complete simple tasks. Frequent trivial UI updates require additional training. Reporting is not configurable and marginally useful. Cost based accounting isn't supported well. Previously there was a frequent issue with their Authorize.net gateway integration that would show payments in an "unknown" state without notifying us, leaving the customer account in a weird limbo state. We've wasted hours manually looking through customers to fix, and hours working to satisfy justifiably upset customers. Has since been fixed for the most part, but "unknown" payments still crop up sometimes. Currently our biggest problem with Fusebill is updating the price for a product in our subscriptions. We have a price change, and WE HAVE TO WRITE OUR OWN CUSTOM CODE TO CHANGE PRICES on all of our active subscriptions. The inactive ones? They'll have the wrong prices when we re-activate them. Instructions on the custom code to update our subscriptions were given to us 13 days after asking for instructions on changing prices. We never thought that price changes would be a missing feature for a recurring billing system. Hopefully this information is helpful to someone else. WE REGRET CHOOSING FUSEBILL after wasting hundreds of hours, and I hope I can find the time to find and integrate another solution soon

Resposta dos fornecedores

por Fusebill em 28/11/2017

Hi,

Thank you for taking the time to post a review of Fusebill. At Fusebill we value all feedback from our customers, and we use it to constantly improve. Our Customer Experience team would like to connect with you to discuss your concerns as we strive to ensure the satisfaction of all of our customers. Please reach out to us by email or a phone call to Fusebill Support.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2017
Ann L.
Operations Manager
Software, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/05/2019

"Excellent Support, Excellent Team, and Ever Improving"

Comentários: Fusebill really listens to their customers and they care! They are very helpful in finding solutions to any issues and always come up with some work around.

Vantagens: Their support team is amazing! Very quick and helpful responses by phone, chat or email. Also, they are always improving. I'm loving their new dashboard customization.

Desvantagens: Invoices are written in stone and once posted cannot be edited in anyway unless deleted (this causes movements on the GL). Reports aren't great but ALL the data points are there so if you are an Excel wiz you can make some serious magic. I wish they would become best friends with ChartMogul.

Resposta dos fornecedores

por Fusebill em 31/05/2019

Thanks for the great feedback, Ann. I'll pass your kudos on to the team and I'm sure they'll be pleased.
We are continuously improving our efforts based on valuable feedback from users like you. Our customer experience team will be in touch shortly to gain any additional insights you may have on the reporting capabilities of Fusebill.
We look forward to play a continued role in your success.
-Jacob Varghese
VP, Marketing
Fusebill

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/05/2019
Meeka H.
Onboarding Specialist
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/06/2019

"Fusebill for mHelpDesk "

Vantagens: The Self Service Portal for our customers
The ability to auto update experiencing cards
Ease of changing/upgrading subscription plans
More Secure

Desvantagens: Minor glitches
-Address fields sometimes malfunctions when updating billing info
- If another account is open in the same browser, sometime accounts will mimic the changes or another

Resposta dos fornecedores

por Fusebill em 18/06/2019

Hello Meeka,
Thank you for your feedback. We are glad that you are enjoying the auto updates for expiring credit card, ease of modifying your subscription plans, and the security.
Do not hesitate to report any issues you may find and our CS team will be glad to help out. We continue to take all feedback into our development road map.
Jacob Varghese
V.P. Marlketing, Fusebill.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/06/2019