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XM for Employee Experience

XM for Employee Experience

Conheça XM for Employee Experience

Se um ponto de vista é valioso, vários podem ser transformadores. O comentário 360 ajuda os funcionários a obter informações amplas e profundas sobre o desempenho de uma grande variedade de contatos profissionais. E com as ferramentas Qualtrics, o processo de comentário não poderia ser mais simples: Automatize os comentários de vários avaliadores para questionários simples e rápidos e processamento de dados fácil. Desenvolva funcionários de alto desempenho e equipes mais fortes com os comentários 360 do Qualtrics. Solicite uma demonstração ao vivo.

Quem usa XM for Employee Experience?

Líderes de RH, pesquisadores de funcionários e gerentes de pessoas que buscam aumentar a participação do funcionário, criam uma experiência excepcional para os funcionários e melhoram a cultura da empresa.

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XM for Employee Experience

XM for Employee Experience

4,7 (73)
US$ 5.000,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
89
44
4,3 (73)
4,2 (73)
4,3 (73)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
27
105
4,7 (10.832)
4,8 (10.832)
4,4 (10.832)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao XM for Employee Experience

Google Forms
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Criador de questionários
Relatórios e análise de dados
Google Analytics 360
Melhores recursos
Indicadores de desempenho
Relatórios e análise de dados
Visualização de dados
Mercer Mettl Coding Assessments
Melhores recursos
Avaliação de habilidades
Gestão de avaliações
Questionários e feedback
niikiis
Melhores recursos
Monitoramento de tempo online
Planejamento de pessoal
Relógio de ponto online
Factorial
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão da folha de pagamento
Relógio de ponto online
ClearCompany
Melhores recursos
Divulgação de ofertas de trabalho
Rastreamento de candidatos
Seguimento dos candidatos
Paylocity
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Bizneo HR
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão de RH
Gestão do quadro de horários
ClayHR
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão de avaliação de desempenho
Gestão do tempo livre

Avaliações do XM for Employee Experience

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
68%
4
29%
3
3%
Enrique
Enrique
Product Development Manager
Usuário do LinkedIn Verificado
Bancos, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great Software for Employee Experience

5,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Amy
Amy
Graduate Teaching Assistant, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Educação superior, 5.001–10.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

The only survey builder I will use-- easy and trustworthy

5,0 há 6 anos

Comentários: Overall, I highly recommend Qualtrics to people who do not consider themselves to be "tech-savvy," but yet need to create and distribute surveys/ questionnaires for research and service purposes. I find other software designs lack the ease of use, but also lacks the simple yet professional design that Qualtric provides. Users are more likely to feel comfortable inputting information if the website looks professional.

Vantagens:

Qualtrics is extremely simple to use for people of various levels of digital literacy. I have never been given a reason to doubt that a survey will work properly and efficiently. My favorite part of Qualtrics is the privacy it offers to users and survey creators. For research purposes, it can be extremely probleatic to know the personal identity of a survey taker. Additionally, when entering sensitive information, users need to trust the software they are using. The privacy and security measures taken by Qualtircs are of uptmost importance to me.

Desvantagens:

I have had trouble contacting customer service in the past. I contacted customer service with a question about using the software, not a complaint or problem. I contacted them via email and waited over two weeks for a reply. For a software company, I expected them to be more efficient with replying to customer questions.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Bens de consumo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

We <3 Qualtrics!

5,0 há 7 anos

Vantagens:

Qualtrics makes me feel POWERFUL and IN CONTROL. It lets me translate a mess of numbers into meaningful, actionable information that my company can really use. With Qualtrics, I can see opportunities that I was blind to before. The tool is extremely user-friendly, so I spend minimal time learning how to use the tool and can dedicate most of my time to solving problems using the data Qualtrics lets me gather and analyze. But, when I do need a little extra help, the Qualtrics support team is always there for me. I can, of course, search for information online. But I prefer to call the support team. Their reps all have the heart of a teacher. They take the time to teach me how to navigate my way through the challenges I face when designing complex surveys or learning a new element of the tool. Their support team - more than anything - makes me absolutely LOVE Qualtrics. That support team makes this tool worth every penny....and then some.

Desvantagens:

I wish the dashboard functionality was available for every survey type. We love the dashboards - prefer them over reports - and would love to have unlimited ability to create and share them.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Great for large company employee feedback

3,0 há 6 anos

Comentários: Not for a smaller org but great option for large scale employee feedback collection.

Vantagens:

Great for large scale employee feedback but overkill for smaller orgs.

Desvantagens:

Customer support is lacking and can be complicated to set up the logic for the surveys.

Chloe
Chloe
Graduate Student, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Pesquisa, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Amazing! Like Google forms, but a million times better

5,0 há 5 anos

Comentários: This will make your business look so much more professional using qualtrics over other survey sites. You can also break down how you see the results after in pictures or exporting it as an excel chart to further analzye.

Vantagens:

My university uses this software for all surveys it sends out. It is so convenient and easy to use but is also customized to my University so every survey sent out from it looks very official.

Desvantagens:

I have none! It is a great way to send out surveys.

Melvyn
Melvyn
Learning and Development / Learning Technology & Talent Analytics Leader, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Seguros
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

My experience was excellent

5,0 há 7 anos

Comentários: our users love it also

Vantagens:

One important think to us is the UI, and Qualtrics has a great ease of use for all of the users. We enjoy it.

Desvantagens:

The one thing I like least is there are so many options sometimes I miss out on great features and functions.