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Avaliações do MiVoice Business Solution
Software bom para atendimento na empresa
Vantagens:
Mitel é muito bom para gestão do callcenter no entanto fora da empresa é complicado usar por vezes, existe alguma lag a usar a aplicação fazendo com que se fale e só se ouça passado uns segundos causando aqui alguma confusao entre o operador e o cliente
Desvantagens:
A aplicação para computador e telemovel tem alguma lag a falar fora do escritório, deveria ser algo a ter em consideração em futuras actualizações
Uma boa aplicação de complemento aos serviços Mitel
Vantagens:
Fácil uso, apps para iOS e Android, facilidade com que se recebe chamadas fora do escritorio, transferencia de chamadas para outros colegas. Muito bom
Desvantagens:
Dificuldade por vezes na identificação de quem liga, algum delay na fala, falamos e só se ouve no outro lado passado uns segundos.
Uma boa alternativa para usar telefone empresa fora da empresa
Vantagens:
Facilidade no dia a dia, permite usar o telefone da empresa fora do escritório, transferir chamadas como se tivesse no escritório
Desvantagens:
Alguma dificuldade por vezes em falar com clientes, não identifica facilmente algumas chamadas apenas quando se atende
Company Phone/IM Service
Vantagens:
My company uses this software for our phone service and IM service. It is so nice to be able to instant message employees that are not in the same building.
Desvantagens:
No complaints here- I'm very happy with the functionality of this product. We will continue to use it in our company.
Easy to Use Phone System and Cost Effective
Vantagens:
I found this product to have a user-friendly interface when managing the phones in our organization. What I liked the most about the product is the ease in knowing which phone blocks are available for use, as well as the number of phone numbers available in that specific block. Additionally (unlike Cisco Call Manager) it shows the full phone number. This is VERY useful if you are forced to have different call blocks with different prefixes. Not to mention, the call communicator for each user was AMAZING. We could easily make calls to other extensions (or outside numbers) from our desktop using the communicator. Also, if you wanted to call someone in your organization, it will indicate if the person is available (green) or on a call (red). Also great for our call center that had a call queue available.
Desvantagens:
Nothing that I could think of that I liked least about the product. I think this is a very user friendly interface and we had no complaints when using.