Conheça o MiCloud Connect

O MiCloud Connect permite mover comunicações e colaboração para a nuvem com confiança.

Quem usa o MiCloud Connect?

Sem informação do fornecedor

Onde o MiCloud Connect pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • Mitel Networks
  • Fundado em 1988
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá

Idiomas

Sem informação do fornecedor

Preço do MiCloud Connect

Preço inicial:

Sem informação do fornecedor
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sem versão grátis

O MiCloud Connect não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Sobre o fornecedor

  • Mitel Networks
  • Fundado em 1988
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Canadá

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Vídeos e imagens do MiCloud Connect

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MiCloud Connect

N/D
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 20,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 145,00/ano
Versão gratuita
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US$ 39,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do MiCloud Connect

  • API
  • Acesso para Celular
  • Agendamento de ligações
  • Arquivo morto e retenção
  • Assistente automatizado
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Chamadas de áudio
  • Compartilhamento de tela
  • Conexão VoIP
  • Conferências
  • Conferências telefônicas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de call centers
  • Gestão de filas
  • Gestão de listas de chamadas
  • Gravação de áudio/vídeo
  • Gravação sob demanda
  • Identificador de chamadas
  • Integração de telefonia por computador
  • Mensagens por voz
  • Monitoração de chamadas
  • PBX
  • Permissões por função
  • Rastreamento de chamadas
  • Reconhecimento de voz e IVR
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Roteamento de chamadas
  • Transferência de chamadas
  • Videoconferência
  • Áudio e vídeo bidirecionais
  • Áudio e vídeo conferências

Alternativas ao MiCloud Connect

No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Solução de central de atendimento que oferece análise de negócios em tempo real incorporada, filas avançadas, modos de supervisão e muito mais.
Wildix is a global provider of unified communications solutions for simpler, more secure business communications in the digital age.
O GoToConnect combina o poder e a confiabilidade dos sistemas de telefone VoIP na nuvem da Jive com a conferência em web.
O Aircall é o mais intuitivo sistema telefônico baseado na nuvem. Experimente uma configuração fácil, sem hardware e dezenas de integrações de CRM.
O CloudTalk é um sistema telefônico baseado na nuvem para equipes de vendas e suporte ao cliente. Ele transforma a ligação em algo fácil e divertido. Obtenha sua avaliação gratuita hoje.
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Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
Samba Live is European's #1 all-in-one video conferencing software suite that helps businesses organise their communication environment
O TalkChief é uma plataforma de telefonia comercial desenvolvida para aumentar a eficiência da equipe usando recursos avançados.
O Talkdesk é um software intuitivo de central de atendimento, baseado na nuvem, com recursos avançados, geração de relatórios abrangentes e integrações.
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Avaliações do MiCloud Connect

Pontuação média

Geral
4,2 (253)
Praticidade
4,2 (253)
Atendimento ao cliente
4,0 (253)
Recursos
4,2 (253)
Relação qualidade/preço
3,7 (253)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
38%
4
42%
3
15%
2
3%
1
2%
Julie G.
Julie G.
Communications Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Escritório de advocacia, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Everything I need.

5,0 há 3 anos

Comentários: I'd say we've had a seamless integration of ShortTel at our firm. I love the added features and how easy they are to use. Fits very well in my day-to-day operations.

Vantagens:

Our company switched to ShoreTel a few years ago, and I've noticed a significant difference in how I use my phone and voice services. The desktop application makes it extremely easy to track missed calls, know the status of people I'm trying to get a hold of, and forward any calls when I'm out of the office.

Desvantagens:

Only one complaint - when voicemails get sent to my email, I have to listen to them through my external phone speakers instead of the earpiece. Sometimes I get confidential calls, so I can't be discreet about checking my messages.

Shae J.
Shae J.
Human Resources Director, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Complex Implementation - Low Key Day-to-Day Maintenance

4,0 há 4 anos

Vantagens:

We were lacking quite a bit with our prior phone system. So the transition to shoretel was much needed. I was involved with the RFP and pricing discussion with a multitude of vendors. In all cases, Shoretel offered the greatest amount of features, including integration with our CRM (Dynamics) all while having the lowest price point. As the Director of HR, I am able to act as system admin with zero technical background, which is also greatly appreciated.

Desvantagens:

Reporting analytics are limited. Requires integration with third-party product to get the analytics we prefer. That being said, we dive more into our call details as we are a call center and execute performance metrics at the agent-level based on said data.

Thomas L.
Tech Support Specialist, EUA
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Mitel is OK, sorta

3,0 há 2 semanas Novo

Vantagens:

The product is easy to use. Thats about it.

Desvantagens:

When you using the soft phone app we have several issues. 1. Calls drop a lot. 2. You can't just quit the program when you are done. You have to log out. We have noticed that if you do not log out regularly, the sound quality degrades. 3. The Mitel Director portal could use some updating. It is just too busy and we end up calling our third party vendor for support. The Mitel Admin User Guide needs to be updated as well.

William R.
William R.
Application Support Analyst: Tier II, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Educação superior, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Shoretel Communicator: Making Communication Easy

4,0 há 4 anos

Comentários: Shoretel has really helped to streamline and make our communication efforts more effective. I rarely type in anyone's phone number; I simply look them up in the system or reference my saved contacts.

Vantagens:

I like the line redirection feature the most. You can configure and redirect your line to your mobile phone with one click, which is great and convenient for remote or offsite days. I also like the messaging feature because not everyone in my company uses Skype, but most everyone uses Shoretel. Shoretel also replaced all of our physical phone directory sheets, which is a nice step into the 21st century.

Desvantagens:

The call history feature doesn't always update in real time. I've seen instances of a missed call not showing up immediately in my call history, making it impossible to promptly return the missed call.

Michael L.
Michael L.
Senior Recruiter, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

I use ShoreTel Connect as our company's main method of communication for outside candidates/clients.

5,0 há 4 anos

Comentários: ShoreTel allows me to connect quickly and efficiently with candidates and colleagues.

Vantagens:

ShoreTel Connect integrates seamlessly with our Salesforce databases, allowing me to quickly call candidates and clients by simply clicking the number on the screen. When making 100+ calls per day, this small quality of life assist is very welcome.

Desvantagens:

I have experienced some issues while attempting to use ShoreTel when not connected to our company's network. When connected via home/public Wi-Fi, there will be intermittent issues with maintaining a connection to ShoreTel.