SoapBox

da SoapBox Innovations

4 / 5 4 avaliações
SoapBox

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Quem usa esse software?

While there are some examples of organizations as small as 100 employees using SoapBox effectively, our sweet spot is over 500 employees.

Avaliações médias

4 avaliações
  • Geral 4 / 5
  • Praticidade 4 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 3.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • SoapBox Innovations
  • http://soapboxhq.com/
  • Fundada em 2010

Sobre o SoapBox

SoapBox builds software that makes it easy to decentralize, empower and scale feedback on employee ideas for organizations. Each deployment also benefits from the expertise and help of our Customer Success Team which continue to help leading brands like Anthem, Bank of Montreal and Coca-Cola with their programs.

Recursos do SoapBox

  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência
  • Alinhamento de cultura
  • Alinhamento dos funcionários
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de objetivos
  • Gestão do desempenho
  • Guias de funcionários
  • Premiação de funcionários
  • Programa de recompensas
  • Programas de saúde e bem-estar
  • Questionários
  • Reconhecimento social
  • Chuva de ideias
  • Classificação de ideias
  • Colaboração
  • Painel de atividades
  • Rastreamento de criadores
  • Rastreamento do projeto
  • Seguimento de status
  • Classificação de ideias
  • Colaboração
  • Enquetes e votações
  • Fluxo de trabalho de avaliação
  • Gamificação
  • Gerenciamento de comentários
  • Ideação e crowdsourcing
  • Linhas de discussão
  • Monitoramento da participação
  • Seguimento de tendências

As avaliações mais úteis do SoapBox

Good idea - bad implementation

Traduzir com Google Avaliado em 28/11/2018
Maciej M.
Chief Recruitment Officer & Co-owner
Recursos Humanos, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
2 / 5
Praticidade
2 / 5
Recursos e funcionalidades
3 / 5
Suporte ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: As in title - it is a good idea but implementation is really bad. They should hire a UX person.

Vantagens: The very good thing about SoapBox is it proposes an Agenda and questions for 1:1s. Many Leaders and Managers struggle with asking meaningful questions and SoapBox is very useful in it. Also it structures this meetings quite well.

Desvantagens: The biggest problem with SoapBox is the UI. It is very hard to handle and takes a lot of time to understand what is where. Of course it would be understandable if the software is for complex processes but spending 10 minutes to find an option to invite other people is just too much for a soft for meetings. Also these questions which are proposed by SoapBox for 1:1s repeat often.

Team Meetings in a Colorful but Tricky Set Up

Traduzir com Google Avaliado em 06/12/2017
Technical Support Engineer
Software, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Making team meetings easier to set up visually but takes some time to adjust from ugly simplicity of google calendars invites

Vantagens: Team meetings using the gmail suite were always hard to coordinate with google calendar but using SoapBox makes it much easier from a visual perspective to select who to invite and what items to discuss. Saves a lot of time being able to recycle previous tasks using their saved item history compared to re-writing it in google calendars.

Desvantagens: Meetings are set to be recurring the first time they're used, without an explanation for how to do one time meetings. Had to look in help guide on how to set up a one time meeting.

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