17 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça Spendwise

Officewise é um sistema online acessível e fácil de usar, que ajuda você a controlar os gastos e economizando tempo e dinheiro. Os usuários podem criar pedidos, enviá-los para aprovação, aprová-los ou rejeitá-los e enviá-los diretamente aos fornecedores. Os usuários também podem acompanhar os itens e as faturas recebidas dos fornecedores. Officewise é baseado na Internet, então você não precisa instalar o software e pode acessá-lo de qualquer lugar. Visite o site para mais informações e inscreva-se para uma avaliação gratuita e/ou demonstração!

Quem usa Spendwise?

Milhares de empresas e outras organizações de todos os setores e tamanhos usam Officewise para economizar tempo e dinheiro.

Spendwise Software - 1
Spendwise Software - 2
Spendwise Software - 3
Spendwise Software - 4
Spendwise Software - 5

Está em dúvida sobre o Spendwise? Compare com uma alternativa popular

Spendwise

Spendwise

4,6 (237)
US$ 9,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
106
Nenhuma integração encontrada
4,5 (237)
4,5 (237)
4,5 (237)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
70
8
4,6 (78)
4,8 (78)
4,9 (78)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Spendwise

Bellwether Purchasing Software
Melhores recursos
Gerenciamento de pedidos de compra
Processamento de faturas
Relatórios de compras
QuickBooks Enterprise
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Conciliação bancária
Geração de relatórios financeiros
ProcurementExpress.com
Melhores recursos
Controle do processo de aprovação
Gerenciamento de pedidos de compra
Processamento de faturas
Spendesk
Melhores recursos
Controle de despesas
Processamento de cartões de débito/crédito
Segurança de dados
Microsoft Excel
Melhores recursos
Acesso offline
Ferramentas de colaboração
Importação/exportação de dados
NetSuite
Melhores recursos
Alerta de pagamentos duplicados
Demonstrativo de lucros e perdas
Painel de atividades
Acumatica Cloud ERP
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de pedidos
Razão geral
Odoo
Melhores recursos
Controle do processo de aprovação
Controle do progresso de tarefas
Quadro kanban
Priority Software
Melhores recursos
Criação de faturas
Gestão de armazéns
Gestão de estoques

Avaliações do Spendwise

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,5
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
65%
4
28%
3
6%
2
0%
1
0%
sanhita
sanhita
doctor, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Hotelaria, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Best Purchase Order Software

5,0 há 2 anos

Vantagens:

Spendwise is the best. I have been using Ever since I have been using it in my office I can see a significant change it's a fast, one-point system where I can do my inventory raise a purchase order, track history compare products cost get all my invoices in the same system. The best part is since it's online also I can open it from any place and be updated. It's the most logical software which is out there.

Desvantagens:

It is a 5-star software. I like the software as it has helped me grow. Mostly it has saved me lots of time and man-hours searching for invoices at year-end tax time.

Joe
Quartermaster, EUA
Construção naval, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Spendwise helps you keep track of money in a fast-moving business.

5,0 há 7 meses

Comentários: It helps me keep a spending diary outlining almost every interaction I have with merchants.

Vantagens:

The ease with which I can find a supplier for a rare commodity, see how much the market rate is for different things, or what we spent on it in the past.

Desvantagens:

The only gripes I have are byproducts of the process of manually entering information, and when I can't find something in Spendwise because I didn't describe it very well in the program.

Jack
Client Services Manager, EUA
Serviços meio ambientais
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Opinion on sales order

3,0 há 8 anos

Comentários: Works fine. Needs a keep me signed in box
Overall quality is good. Can easily work all the drop down menus. Stores customers information which is nice to have to create every time

Vantagens:

Creating sales order and drop down menu. Hold customer name which is nice not to have to create each time

Desvantagens:

Doesn't stay logged in Make it easier to save and do new sales order after you finished one Needs to hold more customer names

Resposta do Spendwise

há 8 anos

Thank you for your feedback. The system should allow you to stay logged in if you want as well as save a sales order and create a new one at once by clicking the "Save & New" button. The system should also allow you to save an unlimited number of customer names. I will follow-up with you directly to further discuss and resolve.

Jack
Accounting, EUA
Contabilidade, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Accounting

5,0 há 7 meses

Vantagens:

Easy to learn and use. It is so helpful.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

track POs with ease

4,0 há 7 anos

Comentários: we didn't have a customizable PO system before officewise

Vantagens:

the filter and sort fields make it easy to find any Purchase Order quickly. The ability to email a PO straight to the vendor cuts down on repetitive actions!

Desvantagens:

When I close a PO I would like the screen to refresh to the main PO list instead of having to close out of the closed PO screen.

Resposta do Spendwise

há 7 anos

Thank you for your feedback. To end up on the main PO list page after closing a purchase order we recommend closing the purchase order from the list page which you can do by checking the box next to the purchase order, then click on the More button at the top of the list, then click on Close option. This feature also allows you to close multiple purchase orders at a time. Hope this helps.