Quem usa o Spendwise?

Milhares de empresas e outras organizações de todos os setores e tamanhos usam Officewise para economizar tempo e dinheiro.

Conheça o Spendwise

Officewise é um sistema contábil online, acessível e fácil de usar, que ajuda você a gerenciar as finanças economizando tempo e dinheiro. Os usuários podem criar faturas e cotações, gerenciar contas e despesas e efetuar e receber pagamentos. Os usuários também podem registrar entradas de diário, inserir orçamentos e executar mais de 75 relatórios diferentes. Officewise é baseado na Internet, então você não precisa instalar o software e pode acessá-lo de qualquer lugar. Visite o site para mais informações e inscreva-se para uma avaliação gratuita e/ou demonstração!

Spendwise - Informação

Spendwise

https://secure.spendwise.com/

Fundada em 2012

Spendwise - Preços

O Spendwise possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Spendwise a partir de US$ 9,00/mês.

Preço inicial

US$ 9,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Spendwise

Sistemas de Gestão de Suprimentos
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de ativos fixos
Gestão de catálogos
Gestão de contratos
Gestão de despesas
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de recebimento e armazenamento
Gestão de requerimentos
Gestão de suprimentos
Processamento de faturas
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de conformidade
Gestão de contratos
Gestão de despesas
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
Gestão de suprimentos
Processamento de faturas

Spendwise - Avaliações

Exibindo 5 de 200 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Tabish A.
Procurement Specialist
Companhias aéreas/Aviação, 201-500 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2019

"A game-changer for all our procurement needs"

Comentários: The software had dramatically enhanced our company's experience with spending and procurement. It has helped us with managing our sales, purchase orders, inventories and tools through a clean interface. The procurement team has been able to work together on invoices and PO's more seamlessly owing its cloud compatibility and safe online storage. We are now able to create budgets for various tasks and use Spendwise to track our overall spending. Overall experience has indeed been wonderful, highly recommended for procurement teams in multiple sectors.

Vantagens: Spendwise is a comprehensive tool to assess our company expenditure. It offers a user-friendly interface , one that helps us save on time and eliminate excess administrative costs. We are able to manage our invoices, purchase orders, bills and expenses in a streamlined manner.
A great feature of this software is that it is possible to assign roles to users, and provide access to certain transactions, thereby ensuring that the right person can examine authorized features only.

Desvantagens: Sometimes when there is a software update, it becomes challenging to navigate through the new changes. With a lack of manuals or training, the updates can take time getting used to.

Resposta dos fornecedores

por Spendwise em 04/07/2019

Thank you for your feedback. We appreciate your enthusiastic recommendation of our product. I am sorry to hear that you have experienced challenges adapting to updates we make to our product. We do offer a User Guide, FAQs and Tips in our Help Center which we hope helps users adapt to updates but would be glad to consider other ways we can make it easier. I will follow-up with you directly to further discuss.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/07/2019
Daniel H.
Finance supervisor
Organização cívica e social, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019

"Budget Friendly"

Comentários: Great for any business with a budget of any amount

Vantagens: It helps get the business a great way to look at the budget in a new way and a lot easier than you think.

Desvantagens: None and it helps with the stress and frustration of budgeting for any small business in town too as well.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019
Brittney T.
Marketing Events Coordinator
Sem fio, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/08/2017

"basic needs"

Comentários: organization and communication was key when communicating with my co-workers on multiple projects. This helped us keep all of our orders in one location so that if one of us was not present that the others would know what had been ordered.

Vantagens: It allowed us to keep vendors saved for future use. We were able to reference different orders to the PO numbers. It allowed us to continue to reference old PO's to see what transaction happened that had taken place before our hire.

Desvantagens: The search engine was very specific. If we were looking for drawstring bags and it was entered in as draw string bags the search field wouldn't find it. I wish that a bit more information about the order would appear in the list screen. We would place multiple orders in a day from the same vendor. If we were searching for a particular item but the search feature didn't pull it up we would have to search through the many PO's from that particular vendor click in and closing out each one until we find the right one. Where if there was a column that showed the notes or possibly 1 line item in the PO that would help find things quicker.

Resposta dos fornecedores

por Officewise em 04/08/2017

Thank you for your feedback Brittney. Agree that we need to improve search functionality and it is on our "to do" list.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/08/2017
Harold W.
Plant Controller
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/12/2017

"Implemented this software in our company more than a year ago. Works well. Seldom any issues."

Vantagens: Ease of use and reliability. Good / fair cost for the system. The system is well maintained and supported. No issues for the role this system in our operation. The system is well maintained and supported.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/12/2017
Caleb O.
Amazon Marketing
Serviços ao consumidor
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/12/2017

"This software is the best for making quick and easy purchase orders"

Comentários: Its nice to be able to reference each PO just by looking it up in the search box by the PO number

Vantagens: Office wise is able to save product titles and price to quickly fill out the po and send it out.
I like that it is fast and easy to use. You are even able to email right from the PO.

Desvantagens: I don't like that there is a new area that has to be set of what folder you would like to have it in after it mailed out. That slows down the process.

Resposta dos fornecedores

por Officewise em 26/12/2017

Thank you for your review Caleb! Not sure what you mean by setting folder you would like to have PO in after it is mailed out. If you are referring to approval folders (i.e. Inbox, Not-submitted, Rejected, Pending) the system should assign automatically depending on the approval status of the PO. I will follow-up with you to make sure I understand and help resolve.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/12/2017