Quem usa o Copper?

Empresas que procuram um CRM bonito, intuitivo e simples, que automatize tarefas repetitivas e integre-se às ferramentas que já usam (Gmail, calendário, documentos, planilhas).

Conheça o Copper

Copper (anteriormente ProsperWorks CRM) é o CRM n° 1 para usuários de aplicativos do Google. Copper integra-se perfeitamente à G Suite, elimina a entrada manual de dados e é superfácil de usar. Se você puder usar o Gmail, saberá como usar o Copper.

Junte-se a mais de 12.000 clientes que adoram usar Copper e comece a vender mais com as equipes de CRM hoje.

Copper - Informação

Copper

https://www.copper.com/

Fundada em 2013

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
Copper - Vídeo
Play
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Copper - Visão geral de preços

O Copper não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Copper a partir de US$ 19,00/mês.


Preço inicial

US$ 19,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Copper

  • Banco de dados do cliente
  • Geração de propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de canais
  • Gestão de chamadas
  • Gestão de comissões
  • Gestão de contratos
  • Gestão de leads
  • Gestão de oportunidades
  • Gestão de vendas de campo
  • Gestão territorial
  • Indicadores de desempenho
  • Marketing por e-mail
  • Previsão de vendas
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Sistemas de Automação de Vendas

  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Controle de horas
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas

Ver lista completa de Sistemas para Agência de Publicidade

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Agendamento
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de contratos
  • Gestão de projetos
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes

Ver lista completa de Software CRM para Construção

  • Armazenamento de documentos
  • Bate-papo ao vivo
  • Cotizações e propostas
  • Digitalização de cartão de visitas/crachás
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Previsão
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM para Pequenas Empresas

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Colaboração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de apresentações
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de leads
  • Gestão de metas e cotas
  • Gestão de propostas
  • Gestão do desempenho
  • Gestão territorial

Ver lista completa de Software de Dinamização de Vendas

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

Copper - Alternativas

Mais alternativas ao Copper

Copper - Avaliações

Exibindo 5 de 416 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,3/5
Recursos
4,1/5
Relação qualidade/preço
4,1/5
Scott G.
General Manager
Serviços e tecnologia da informação, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020

"The CRM for sales team on Gsuite"

Comentários: I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Vantagens: Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Desvantagens: I'd like to see a better native integration with an email automation software

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020
Janna W.
owner
Artes e artesanato, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020

"Copper is helping me keep track of my customers"

Comentários: Overall it has been helpful to keep track of my contacts. I wish that there were more features for the lower price point, like marketing and email features.

Vantagens: I like that it syncs to my Gmail and automatically goes back through 1 year of communication to add all those emails to my connections with my contacts. The Gmail extension makes it super easy to add new contacts to my CRM and keep track of our conversations. It also makes it easy to keep track of leads and opportunities and what stage they are at. The Task function is nice how it adds to-do items to my calendar and sends me reminders. That is helpful so I don't forget to do things daily.

Desvantagens: It's pretty expensive for only one user and many of the best features of it are only available for the higher pay level. Also, it's doable to use from Gmail on a phone but not easy. I wish the app extension worked better.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020
Jarrod S.
President/Lead Navigator
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/08/2020

"Great system for use with G Suite"

Comentários: Custom service has been exceptional. Software is well designed. Basic features are easy to use.

Vantagens: What we liked most is how seamlessly this works with GSuite. We are a small non-profit consulting team and we needed software that didn't require a large learning curve. What we found were useful integrations right in our inbox where we do most of our work.

Desvantagens: Being a small team with one member who uses technology daily and the other who doesn't means the advanced features are critical to making it work. While the workflow automation and task automation are available they is a steep learning curve for those who don't grasp basic coding principles.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/08/2020
Bronwyn M.
Administarative Coordinator
Construção, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/09/2019

"Copper Has Failed"

Comentários: A CRM is a great thing, but Copper has not delivered! The software is unreliable, the customer service has fallen short. What we were promised is not what we have received. It is too bad, because I love a lot of the features.

Vantagens: It is easy to use, once you get the hang of it. Good customization. Phone App. Copper integrates with all things Google.

Desvantagens: The Software isn't solid!
In a matter of 6 weeks the CRM has had 2 major malfunctions, called "bugs" according to Copper support staff.
1)People Records Malfunction - I am the admin of this software and the person responsible for uploading 28 years of Legacy Data (all of our customer records). In attempting to update some of the outdated contact info changing phone numbers and addresses, emails etc. which I populated into Copper from various spreadsheets, work order lists, Quick Book records, and email contact lists. The "People" records began to malfunction; phone numbers literally began jumping around. Example, I would open someone's customer's record and another customers number would populate, I would end up calling the wrong customer. Copper engineers have been "working" on this for a month, still no fix.
2.) Opportunity Pipeline Malfunction - Imports are mapping to the wrong Pipeline. I have hundreds of business opportunity records, Google sheet based spreadsheets, that I am attempting to import (bulk) thousands of cells of data to the CRM, despite properly mapping the import (correct methods on my part) this crucial business information imports to the wrong pipeline & tons of data is lost in the process. This is huge, if you can't import and map your customers spreadsheet records (bulk) you have to hand enter each record. What should take 5 mins will take days/weeks/months! This has been going on for over a week now, and no one at Copper seems to care.

Resposta dos fornecedores

por Copper (formerly ProsperWorks) em 19/09/2019

Thank you for the honest review, Bronwyn. This is beyond helpful and we'll be taking your feedback to the team and look into improving where we were unable to provide a stellar user experience for you.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/09/2019
Jacqueline C.
Broker/Owner
Imobiliárias, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2020

"Intuitive, Inclusive & Scalable"

Comentários: Wonderful! The customer service is AMAZING and overall we have converted so much more closed business as a result of effective lead and pipeline management within our company.

Vantagens: The ability to manage leads, manage pipelines, and store data, along with the ability to automate lead management.

Desvantagens: the lack of ability to integrate with other softwares, the lack of commission management features, and the lack of ability to specifically disburse leads automatically based on tracked conversion rates

Resposta dos fornecedores

por Copper em 03/03/2020

Solid feedback that we'll be sharing with our team. Thank you, Jacqueline!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/02/2020