Quem usa o CallRail?

CallRail é perfeito para agências de marketing, profissionais de marketing orientados a dados, empresas com várias unidades, proprietários de pequenas empresas e qualquer pessoa que se preocupa com chamadas.

Conheça o CallRail

CallRail fornece análise de chamadas para profissionais de marketing orientados a dados, para que possam melhorar a aquisição de clientes. Oferecendo softwares de autoatendimento intuitivos para empresas que se preocupam com chamadas telefônicas, CallRail monitora chamadas telefônicas de campanhas de marketing online e offline (incluindo palavras-chave PPC), fornece insights sobre quais campanhas estão funcionando melhor e registra as chamadas para qualificação e coaching de leads, elevando as taxas de conversão.

Detalhes do CallRail

CallRail

http://www.callrail.com

Fundada em 2011

Preço do CallRail

O CallRail não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do CallRail a partir de US$ 45,00/mês.

Preço inicial

US$ 45,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do CallRail

Programas de Gravação de Ligações
Arquivo morto
Call Tagging
Capacidade de gravação e reprodução
Gravação acionada por evento
Gravação de chamadas distribuídas
Gravação programada
Gravação sob demanda
Transferência de arquivos
Atribuição de campanhas
CRM
Gravação de chamadas
Identificador de chamadas
Rastreamento de conversão
Rastreamento de palavras chave
Reconhecimento de voz e IVR
Roteamento de chamadas

Avaliações do CallRail

Exibindo 5 de 125 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,4/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Chris C.
Director of Operations
13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/03/2018

"Easy to use and great data gained from all types of marketing campaigns."

Vantagens: Several years ago, call tracking used to be done by hardcoding the tracking number into your website and that is not ideal for SEO. However, when I stumbled upon CallRail I fell in love with the ease of use, SEO-friendliness, and call data. The dynamic number insertion is so clutch! I currently have over 100 websites using CallRail and it is crucial to proving the value of my marketing efforts.

Desvantagens: The reporting takes a little time to get the hang of, but once you've got it down - it isn't too bad.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/03/2018
Emma K.
SEO Specialist
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/03/2020

"High Quality and Reliable Call Tracking Software"

Comentários: CallRail saves us a lot of time by presenting the data in Google Analytics where all of our other KPIs are housed. My team has also had very positive experiences with the customer service team.

Vantagens: The main reason we switched from another call tracking software is because of the fact that CallRail integrates directly with Google Analytics. I love that we are able to set up phone calls as a goal right in GA. This also then means it integrates directly with our GDS reporting software.

Desvantagens: I wish that you could choose the timeframe in which two calls from the same number is deemed a unique call or not. The 30 day timeframe is a long time and if a user calls on the 1st and then again on the 27th of a month, for example, it could be for two separate sales/conversions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/03/2020
Lloyd C.
CEO
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 28/11/2017

"Zero Customer Support"

Comentários: I was on the pro plan and spent a very large amount of money a month use the service you would think the customer support would be better but it’s not the staff when you finally do get someone are rude condescending and sarcastic on the phone. I took my 30 phone numbers in my business and clients to a different company I would not recommend using this company if you feel you ever will need any support they don’t care about you or your company.

Vantagens: It’s cheap. That’s about it. Get what you pay for. They track your phone calls they track your numbers the plug-ins are easy they change their navigation so I that’s not easy anymore

Desvantagens: Good luck getting any support. They literally don’t answer the phone, return calls and take days to reply to emails.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 28/11/2017
Avaliador Verificado
Director of Marketing
Publicidade e marketing, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/05/2020

"A must for proper attribution"

Comentários: CallRail has been a lifesaver for proper attribution of phone calls, leads, and sales. We have used it on our own website and for many of our clients. This has allowed us to move from "I feel like the phones are ringing more" to "You received X number of leads and X number of sales from this channel this month." With this information, we've been able to improve our targeting and improve ROI.

Vantagens: With CallRail, it is incredibly easy to set up dynamic tracking numbers that will help you see exactly where your phone calls are coming from. This is essential for anyone who cares about attribution. The reporting capabilities are nice - easily integrates with Google Analytics, Google Ads, and Google Data Studio.

Desvantagens: I wish they would remove the minimum size of a number pool. We have some websites with very small traffic that don't need 4 phone numbers.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/05/2020
Jean J.
Consultant
Telecomunicações, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2019

"Consistently Excellent User Experience "

Comentários: I am able to call on behalf of my companies in real time with a localized telephone number. I am able to provide accurate calling data to my companies that contributes to my success.

Vantagens: I appreciate the ease of use on a daily basis. There is no need to "stop & think" about what you are doing but instead the methodology is so user friendly it becomes second nature to you. Saving time on the phone is a special gift CallRail gives to me each day.

Desvantagens: I can honestly say there is really nothing that I don't like about the product. When I run into any difficulties I am able to reach out to specialized customer service person who walks me through my issues in a kind and patient manner each time, with no exceptions.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2019