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a escolherem o melhor software

Conheça ChartLogic EHR

A ChartLogic, Inc. oferece uma suíte completa de EHR ambulatorial, incluindo registro médico eletrônico, gerenciamento de consultório, gerenciamento de ciclo de receita, prescrição digital, portal do paciente e muito mais. Embora o ChartLogic inclua centenas de recursos distintos, é a experiência geral com os gráficos que o diferencia: é fácil, flexível e rápida. É possível produzir uma nota completa em < 90 segundos. Literalmente. Além do atendimento básico, ele atende à área cirúrgica e outras áreas complexas da medicina.

Quem usa ChartLogic EHR?

Consultórios médicos particulares em todo o país. Atende a especialidades cirúrgicas e outras especialidades complexas, além de assistência básica.

Está em dúvida sobre o ChartLogic EHR? Compare com uma alternativa popular

ChartLogic EHR

ChartLogic EHR

3,9 (62)
US$ 149,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
73
1
4,0 (62)
3,5 (62)
3,8 (62)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 125,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
89
2
4,0 (1.255)
3,6 (1.255)
3,7 (1.255)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao ChartLogic EHR

Tebra
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Gestão de fichas dos pacientes
Qualifacts Insync
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Gestão de reclamações
DrChrono
Melhores recursos
Conformidade com assistência médica
Gestão de fichas dos pacientes
História clínica eletrônica/informatizada
RXNT
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Conformidade com HIPAA
Receitas médicas eletrônicas
MedEZ
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
AZZLY Rize
Melhores recursos
Conformidade com HIPAA
Criação de diagramas
Para saúde mental/comportamental
MicroMD
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
SimplePractice
Melhores recursos
Agendamento de compromissos
Conformidade com HIPAA
Gestão de compromissos
CarePaths EHR
Melhores recursos
Avaliações iniciais
História clínica eletrônica/informatizada
Para saúde mental/comportamental

Avaliações do ChartLogic EHR

Pontuação média

Geral
3,9
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
3,8
Recursos
3,8
Relação qualidade/preço
3,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
32%
4
42%
3
11%
2
5%
1
10%
Ingrid
Ingrid
Insurance Doctor, Argentina
Usuário do LinkedIn Verificado
Seguros, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great platform for insurance doctors, doctors, and patients alike.

5,0 há 4 anos

Comentários: I am checking electronic health records as well as existing prescription information to determine whether a customer qualifies for procedure coverage as well as if the procedure is safe given current prescription medication that the customer is using.

Vantagens:

I can double check every health related patient information in here to approve procedure payments, thanks to our doctors sharing this info with us via CL.

Desvantagens:

Some features and information take a while to update on the server side. Because of this sometimes I have to wait longer than usual for what I need.

John
Owner, physician, EUA
Consultório médico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Great EMR

5,0 há 5 anos

Comentários: EHR/E-prescribing.

Vantagens:

Ease of use. Easy to customize templates. Worked with other EMRs and you are not allowed to custimize templates of office notes or progress notes. Can custimize Folders for scanned documents. Speech is good, not perfect, but saves my wrists from typing as the other EMRs had. Speech commands make adding text/Template text to notes easy. I use the messages to send notes to other staff and use it as a reminder to me by sending messages to myself in the future. The best part is their customer service. Spot on. Read a few bad reviews. Let me tell you, they never dealt with an EMR with bad service before.

Desvantagens:

Wish the patient portal was more user friendly, could allow patients to make appointments, request refills. A mobile version would be helpful to me also - in that I might be able to use it as a way to securely communicate with patients. The direct mail systems still has problems. I can't view xml files.

Osama
MD, EUA
Hospitais e Saúde, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Poor customer service. No technical support.

2,0 há 9 meses

Comentários: I had many technical issues with the practice management, mostly processing invoices. Customer service was unable to solve the problems and they always say that they will call back with a solution but they never called back.

Vantagens:

It can save medical records.A scheduler is includedIt can send invoices electronically

Desvantagens:

Poor customer service. Poor technical support

Elly
Clinical Dietitian
Consultório médico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

User friendly and adaptable to the clinician's needs for the practice

4,0 há 7 anos

Comentários: I am interested in the new developments including the ability to use apps and patient portals. I would like to see more integrating of schedules, lab results, and faxes. Looking forward to the future of what Chartlogics may have to offer in this regards.

Vantagens:

I love how I can create templates with ease and input handouts and easily attach documents into the patient's charts. It's also very organized with the patient's health records divided into appropriate sections (encounter notes,labs, med history, etc.)

Desvantagens:

The software takes time to load pages which sometimes makes charting inefficient. Also, the new scheduler is more complex. I still prefer the older version as it has all that I need and looks more simple and easy on the eyes.

Genevieve
Office Manager, EUA
Consultório médico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Poor Customer Service

4,0 há 5 anos

Vantagens:

The doctor and techs like the usability of the software. Unfortunately, even upon specifically asking, the company does not notify us of changes we will experience and issues that may occur when updates are installed. When they are reported, tickets are opened and nothing is ever done to resolve the problems... we have to learn to deal with them. Our IT department has never had any issues coordinating the requirements for the updates.

Desvantagens:

Lack of promised follow-up, poor customer service and tickets not even being opened when requested (although, even when a ticket is issued, they are not addressed/resolved).