Quem usa o ERPAG?

Empresas de pequeno e médio porte

Conheça o ERPAG

O ERPAG é um serviço de nuvem de ERP que abrange todos os processos de negócios de empresas de pequeno e médio porte.
Gestão de estoques e pedidos em tempo real.
RECURSOS:
Renovação de pedidos. Atendimento de pedidos. Impressão de etiquetas na nuvem. Acompanhamento de estoques (código de barras, série, lote). Várias unidades de medida.
Vários armazéns. Várias moedas. Interface para vários idiomas. Produtos compostos (listas de materiais, kits, itens variáveis).
Gerenciamento de nível de usuário. Módulo integrado de faturamento e compra. Suporte à fabricação.

Detalhes do ERPAG

ERPAG

https://www.erpag.com

Fundada em 1995

Preço do ERPAG

O ERPAG não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do ERPAG a partir de US$ 49,00/mês.

Preço inicial

US$ 49,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do ERPAG

Sistemas ERP
Administração da distribuição
CRM
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão da cadeia de fornecedores
Gestão de RH
Gestão de armazéns
Gestão de ativos empresariais
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de projetos
Gestão financeira
Relatórios e análise de dados
Gerenciamento de documentos
Gestão da cadeia de fornecedores
Gestão da qualidade
Gestão da segurança
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de orçamentos
Gestão de pedidos
Listas de materiais
Planificação da produção
Relatórios e análise de dados
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Atendimento do pedido
Gestão de Pedidos em Espera
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos especiais
Gestão de remessas
Pedidos recorrentes
Rastreamento de pedidos
Registro de pedidos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
ERP
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão da manutenção
Gestão da qualidade
Gestão da segurança
Gestão de remessas
Integração da contabilidade
MES (Sistema de execução de manufaturas)
Orçamentos/estimativas
Planejamento das necessidades de materiais (MRP)
Relatórios e análise de dados

Avaliações do ERPAG

Exibindo 5 de 187 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Marcelo Z.
R&D
Bens de consumo, 13-50 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/09/2019

"Good ERP to take in consideretion"

Comentários: We are a growing company, we manufacture, we order from other suppliers, we produce, and we sale trough Shopify and B2B and wholesale via Quickbooks, We have a sales department, technical department and, production department and shipping department, this way I can integrate all under one platform.

Vantagens: We were about to implement Inventory management, and Shopify recommend Erpag, I just been using the Demo, but they got me at the first minute, very intuitive and easy to navigate. I will try also the service and repair platform.

Desvantagens: No integration with other apps, at least couldn't find how to do it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/09/2019
Bryn H.
Owner
Vinhos e licores, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/10/2019

"Wonderful Fully Featured ERP Package"

Comentários: ERPAG support is fantastic; they have been quick to respond to our questions making it easy for us to move forwards.

Vantagens: ERPAG has been one of the easiest products we've come across to get started with. The menus are clear, everything is easy to find and mistakes are easy to fix. The data import functionality is very easy to use - just copy and paste from a spreadsheet and you're good to go. Sales tax handling was a big problem for us with several competing products; ERPAG handles the relatively complex tax rules here in Canada with ease, including different tax rates depending on the buyer's location, etc.

Desvantagens: Some pages are a little hard to work with on smaller screens

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/10/2019
Ratanachai P.
Owner, Executive Advisor
Cosmético, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020

"Flexible & intelligent software but easy to use. Best for startups & small to mid size business. "

Comentários: I'm so happy to find this application after a virtually forever search for an ERP software that will fit my organization requirement with limited budget. The software is sophisticated and well designed. It is also so flexible that allows you to adjust and tweak the software to fit your organization's requirement. The flow of the application is also intuitive and easy to understand. Their support team is also very helpful. I love that they also provide the Live Chat service within the application. This really help us solve our problems quickly. So, if you are an entrepreneur looking for an ERP solution, make sure you don't skip this one!

Vantagens: Cloud Application, No need to invest in hardware. The software covers every aspect of an organization and link important data together. It is very flexible and well designed.

Desvantagens: Support team availability for company in Asia continent is quite limited.
Continuity issue. For example, when we briefly lost Internet connection, the user is kicked out of the software immediately and lose all the unsaved works. When something is wrong, the application is just suspended without any reason or explanation. It should have a better error handling.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/07/2020
Subi G.
Sales Manager
Fabricação elétrica/eletrônica, 2-10 funcionários
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/06/2017

"Nice package for small business applications. "

Comentários: I could set up a small business in a very short period of time (from quotation to printing packing slip).

Vantagens: In an hour or so I could figure out how the software works. So it will good to train new people fast compare to big-name software like SAP or Oracle.

Desvantagens: There are still many features to be worked out. (a) The address fields in the forms do not follow the US address standard. I reported specific example via chat room,
(b) I believe you are still changing the software on a daily basis. At some point you need to freeze a rev and come back late with a diff rev with consolidated updates
(c) There should be more templates for quotation and invoicing. I could not find a template in quotation where I can quote tier-pricing to my customer. The template automatically sums them up at the bottom which is not right.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/06/2017
Steve M.
President & Founder
Defesa e aeroespacial, 2-10 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/04/2020

"ERP for small manufacturing operations covered "

Comentários: ERPAG is helping our company take control of our inventory, work order and job planning, and purchasing activities in combination with other quality management systems.

Vantagens: Very easy to import BOM & vendor data for the hundreds of components that we use in our products. Also very easy to build work orders and purchase orders to help us migrate away from PDF work instructions and excel sheets for POs.

Desvantagens: Time tracking app for work order costing could be improved. We already use a separate app (Tsheets) for better visibility of our employee time tracking for different projects and it will be tricky to reconcile these different tracking systems. If ERPAG could match Tsheets functionality it would be worth a bit more to us. In general, the ERPAG user interface feels a bit antiquated but functionality is really what we care about so this is just a minor ding.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/04/2020