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Conheça ConnectWise Automate

O ConnectWise Automate, anteriormente LabTech, colaborou estreitamente com os melhores provedores de backup, armazenamento e recuperação de dados de TI da categoria, com extensas linhas de produtos que oferecem uma variedade de recursos e funcionalidades. Por meio dessas integrações, as soluções Automate Backup and Storage podem fornecer proteção e recuperação de dados de máquinas físicas e virtuais, incluindo a nuvem. Seja Windows ou Linux, você tem todas as opções. Faça o tour.

Quem usa ConnectWise Automate?

Provedores de serviços de TI e fornecedores de serviços gerenciados (MSPs)

ConnectWise Automate Software - 1
ConnectWise Automate Software - 2
ConnectWise Automate Software - 3
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ConnectWise Automate Software - 5

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ConnectWise Automate

ConnectWise Automate

4,1 (126)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
112
5
3,6 (126)
3,9 (126)
3,6 (126)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 99,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
135
14
4,7 (369)
4,7 (369)
4,6 (369)

Outras ótimas alternativas ao ConnectWise Automate

Atera
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Controle e acesso remoto
Gerenciamento de correções
N-sight
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Monitoramento do servidor
Painel
Kaseya VSA
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Monitoramento do servidor
Notificações em tempo real
NinjaOne
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Controle e acesso remoto
Relatórios e análise de dados
LastPass
Melhores recursos
Armazenamento de senha criptografada
Gerenciamento de credenciais
Sincronização de senhas
Join.Me
Melhores recursos
Chamadas de áudio
Conferências
Videoconferência
GoTo Meeting
Melhores recursos
Compartilhamento de tela
Videoconferência
Áudio e vídeo bidirecionais
TeamViewer
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Pulseway
Melhores recursos
Acesso para Celular
Controle e acesso remoto
Monitoramento do servidor

Avaliações do ConnectWise Automate

Pontuação média

Geral
4,1
Praticidade
3,6
Atendimento ao cliente
3,6
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
3,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
49%
4
29%
3
14%
2
2%
1
6%
Daren
Daren
President, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Connectwise Automate

5,0 há 4 anos

Comentários: We are using Connectwise Automate for taking care of customers on a managed service contract.

Vantagens:

There are many, many features in Connectwise Automate that will help you help your customers with their computer needs.

Desvantagens:

Although the software is very feature rich, it seems very cumbersome and not easy to use from day one. In almost every step, we have had to take classes to figure out how to do things.

Ian
Prevent Manager, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great For Ticketing and Monitoring

5,0 há 6 meses

Comentários: We have a great overall experience using ConnectWise Automate. It has helped us stay a leader in our industry and has made our MSP a better organization. We would highly recommend to any company looking to support remote clients effectively.

Vantagens:

The ticketing with ConnectWise automate and reporting is accurate and helps make business decisions. We are able to keep track of all our issues and then address them with the same software. We like how easy it was to setup and has been a great tool for all of our technicians.

Desvantagens:

We did not like how the agents will fail to install certain applications even though they are working on other agents. It's hard to decipher the logs to trouble shoot issues and administrators take some time to learn the program. There is a need for more third party patching options.

Benjamin
IT, EUA
Companhias aéreas/Aviação, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas anteriormente:

Should be call "Connectwise Autodraft"

1,0 há 4 anos

Comentários: The business is a con. They tell you they have a "guarantee" which they make impossible to obtain. will continue to bill you regardless fo whether the product works or not.

Vantagens:

The software has its pros (connectwise screenconnect is the only good thing). The automation will automatically restart services or auto-approve and apply windows update on a schedule. When it isn't crashing or causing servers to crash that is.

Desvantagens:

It CONSTANTLY crashes. It will cause servers to crash. Only some automation features work. No support is ever avaaible to resolve issues. The ones that do respond don't know their own product.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A Must for us!

4,0 há 3 meses

Comentários: Great! I am still learning aboout it, but I love it.

Vantagens:

You can have everything in one single place, from tickets, to procurement and billing. Also, there are a lot of integrations available.

Desvantagens:

It is hard to deploy and understand how things work if you have not used it before.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Engenharia mecânica ou industrial, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

If you have the money to spend, spend it.. if not.. there is other options`

5,0 há 3 anos

Comentários: Overall, I am very happy with Connectwise Automate and would continue to use the product. If you work in a critical industry, I wouldn't recommend this as being your only source of remote access since support is very slow and very unhelpful in most situations.

Vantagens:

The best part of this software is how robust the software is. When you purchase this software, you receive control and "WSUS" as part of your package. The software contains reports, pulls data on each computer, provides some integration and overall is a great automation and remote access tool.

Desvantagens:

Support is very slow to respond. Getting credits for downtime on their hosted web server is like pulling teeth. When you get into the chat queue, you may be waiting an hour or more for someone overseas who doesn't know how to fix the issue anyway. Then you have to wait until someone gets back with you when they "open a ticket." Honestly.... the only reason I WOULDN'T buy this software is their support system lacks ability for true support!